Ivaizdzio formavimo
5 (100%) 1 vote

Ivaizdzio formavimo

MYKOLO RIOMERIO UNIVERSITETAS

EKONOMIKOS IR FINANSŲ VALDYMO FAKULTETAS

MUITINĖS VEIKLOS KATEDRA

Įvaizdžio formavimo ekspertų anketinės apklausos analizė

Turinys

Įvadas ………………………………………………………………….…………………………. 3

Anketinės apklausos aktualiausi teiginia………………………………………………………….3

Anketinės apklausos analizė: ………………………………………………………………………… 6

Išvados…………………………………………………………………………………………………………7

Priedai:

Anketinės apklausos “Įvaizdžio formavimas” 6vnt.

Įvadas

Per paskutiniuosius XX a. dešimtmečius įvaizdžio kūrimas tiek viešajame tiek ir privačiame sektoriuje labai vystėsi. Kompanijos investuojančios į įvaizdžio kūrimą paprastai gaudavo didesnius pelnus. Partijos, renkami asmenys, sugebėję tinkamai suformuoti savo įvaizdį, pasiekdavo užsibrėžtus tikslus daug lengviau nei jų konkurentai. Lietuvoje yra nemažai bendrovių, kurios užsiima vien tik įvaizdžio formavimu, jo pateikimu plačiajai visuomenei. Šių bendrovių paslaugomis dažnai naudojasi įvairios įstaigos, valstybinės institucijos, visuomeninės bei privačių organizacijos. Didesnės įmonės ar institucijos turi ir nuolat dirbančius įvaizdžio formuotojus (atstovus spaudai, kartais marketingo specialistus, kurie taip pat rūpinasi įvaizdžio formavimu). Vis dėlto, daugeliu atvejų įstaigos ar bendrovės įvaizdžio klausimo sprendimas priklauso nuo vadovų požiūrio į tai. Šios apklausos tikslas buvo nustatyti kolektyvo, o ypač vadovų, požiūrį į įvaizdžio formavimą: kaip jie pajungia darbuotojus bendram tikslui, juos motyvuoja, su kokiomis problemomis susiduria.

Anketinės apklausos aktualiausi teiginia:

Apklausai buvo pasitelkti ekspertai iš įvairių veiklos sričių, tačiau jie vienaip ar kitaip yra atsakingi už įvaizdžio formavimą. Ši respondentų grupė yra pakankamai kompetetinga analizuoti įstaigų įvaizdžio kūrimo problemas, atsakyti į pateiktus klausimus, nes dirba ilgą laiką, turi patirties, taipogi pagal bakalauro studijas yra išklausę įvairius su tiriama problema susijusius mokomuosius dalykus. Trys iš keturių ekspertų dirba privačiame sektoriuje, o likusieji priklauso viešajam sektoriui. Septyni eksertai pildė anketas su aktualiais klausimais, iš tų anketų buvo sudaryta bendrų bruožų anketinė atsakymų lentelė. Surinkti rezultatai buvo apibendrinti ir išskirti svarbiausi teiginiai kiekviename klausime:

1 klausimui:

Mokyti darbuotojus gyventi prekės ženklu, siekti pagarbos organizacijai, kaip?

Apibendrintieji pasiūlymai:

· Išaiškinti darbuotojams organizacijos misiją

· Išaiškinti organizacijos tikslus

· Prekės ženklas yra vertybė, kuria reikia vertinti ir kelti jo vertę

· Neatsiejama prekinio ženklo dalis yra visas kolektyvas

· Nuolatinė kontrolė, monitoringas

2 klausimas:

Pasistenkite jog jūsų žodžiai nesiskirtų nuo darbų. Kodėl jie gali skirtis?

· Skaidrumo principų nebuvimas

· Pagarbos darbuotojams trūkumas

· Įstaigos veikla turi atitikti prekės ženklą

3 klausimas:

Niekada nepamirškite, kad personalas yra prekės ženklas. Kas gali parodyti tą “užmiršimą”?

· Misijos nesupratimas

· Kompetencijos stoka

· Motyvacijos nebuvimas

· Nemokėjimas pareikalauti

4 klausimas

Kokią veiklos tobulinimo schemą siūlytumėte?

· Stažuotės

· Kvalifikacijos kėlimo kursai

· Nuolatiniai rezultatų palyginimai

· Darbuotojų motyvacija

· Aiškios darbuotojų atsakingumo ribos

5 klausimas

Pagarbiai elgtis su klientais. Kodėl tai svarbu? Kokios galimos nedėmesingumo pasekmės?

· Sukurto įvaizdžio praradimas

· Pasitikėjimo praradimas

· Privačios veiklos atveju – kliento praradimas

· Ypatingu atveju – bankrotas

6 klausimas

Kliento nuomonė apie Jūsų teikiamas paslaugas, jų nusikundimai turi būti Jūsų prekės ženklo svorio centru. Kodėl?

· Galimybė iškarto reaguoti į besikeičiančią situaciją

· Įstaiga dirba žmonėms, t.y. klientui

· Atsiranda atgalinis ryšys su pateikta paslauga ir galimybės ją patobulinti

· Lengviau atskleidžiami rinkos poreikiai

7 klausimas

Koks jūsų požiūris į klientų kritiką, pretenzijas, pastabas?

· Tiek privačiose tiek valstybinėse įstaigose į tai atkreipiamas dėmesys, bet jei privačiose įstaigose į tai reguojama nedelsiant, tai valstybinėse vis dar egzistuoja biurokratijos aparatas kuris neveikia taip tiksliai.

· Privačiose sprendimai tokiais klausimais priimami gana greitai, ko nepasakysi apie valstybines

8 klausimas

Kas turi duoti toną kuriant organizacijos įvaizdį (ženklą)?

· Vadovas

· Vadovaujanti komanda

Anketinės apklausos analizė:

Iš atsakymų į pirmą klausimą buvo norima sužinoti respondentų nuomonę apie darbuotojų motyvacijos pasiūlymus – mokyti darbuotojus gyventi prekės ženklu, siekti pagarbos organizacijai, kaip? Dauglio ekspertų atsakymai sutapo, didžioji
dalis respondentų (57%) išskyrė organizacijos misiją, bei tikslus. ir visi jie buvo viešojo sektoriaus atstovai. Privataus sektoriaus atstovų nuomonės išsiskyrė jie atitinkamai pasisakė po (14%) už prekės ženklas yra vertybė, kuria reikia vertinti ir kelti jo vertę ir neatsiejama prekinio ženklo dalis yra visas kolektyvas, o už nuolatinę kontrolę, monitoringa pasisakė (24%) apklaustųjų.

Šiuo metu Jūs matote 57% šio straipsnio.
Matomi 680 žodžiai iš 1200 žodžių.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA (kaina 1,45 €) ir įveskite gautą kodą į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.