Verslo planas1
5 (100%) 1 vote

Verslo planas1

TURINYS

1. VERSLO IDĖJA 3

2. VERSLO APRAŠYMAS 3

2.1. BENDRAS SUMANYMO APRAŠYMAS 3

2.2. VERSLO SFEROS APIBŪDINIMAS 4

2.3. FIRMOS ISTORIJA ARBA ATSIRADIMAS 4

2.4. SUMANYMO UŽDAVINIAI 4

2.5. SUMANYMO UNIKALUMAS 5

3. KONKURENCIJA RINKOJE 5

3.1. MARKETINGO TIKSLAI IR STRATEGIJOS 5

3.2. KAINŲ NUSTATYMAS 6

3.3. REKLAMAVIMAS IR STIMULIAVIMAS 6

4. GAMYBA 7

4.1. GAMYBOS VYKDYMO VIETA 7

4.2. GAMYBOS POREIKIAI 7

4.2.1 REIKALINGOS PATALPOS 7

4.2.2. ĮRENGINIAI IR KITOS PRIEMONĖS 7

4.5. GAMYBOS KAŠTŲ PROGNOZĖ 8

5. VALDYMAS 9

5.1.Personalo patyrimas ir techniniai sugebėjimai 9

6. KRITINĖ RIZIKA 9

6.1. NUMATOMOS PROBLEMOS IR KLIŪTYS 9

6.2. RIZIKOS VEIKSNIAI 9

1. VERSLO IDĖJA

Žvelgiant į ateitį, matomas vis didesnis poreikis ir trūkumas renginių organizatorių. Ši, nauja firma, teiks uždarų vakarėlių, vestuvių ir kitų renginių paslaugas. Vartotojams suteiksime galimybę gauti visa jiems reikalingą informaciją apie mus ir, kad mūsų įmonės darbuotojų pagalba jų laisvalaikis būtų įdomus ir turiningas.

Individualios įmonės ,,SŪKURYS“ kaip ir daugelio kitų panašių įmonių, pagrindinė užduotis – teikti laisvalaikio praleidimo paslaugas bei stengtis patenkinti klientų poreikius.

Kaip ir daugelis kitų firmų steigėjų, mes siekiame pelno bei tikslas įsitvirtinti šiame versle. Šią įmonę įsteigsime Kauno miesto pakraštyje, nes nuomos kaina bus žymiai mažesnė. Strategiškai palanki vieta Šilainių mikrorajone. Šalia dideli prekybos centrai, automagistralė Vilnius – Klaipėda.

Pagrindinį įmonės patalpų plotą užims priimamasis, su jai reikiama įranga: kompiuteriu, baldais ir t.t. ir atskira patalpa sandėliams. Planuojame, kad Iį ,,SŪKURYS“ įkurimui prireiks 500000 Lt. Pradžioje įmonėje dirbs 10 žmonių – t.y. jos savininkai, ir papildomi darbininkai. Geografiniu požiūriu mūsų įmonė orientuota ne tik į Kauno miestą, bet ir į kitus Lietuvos miestus ir rajonus. Paslaugų kainos bus nuolat derinamos atsižvelgiant į konkurentų kainas, nuolatiniams klientams bus suteikiamos įvairios nuolaidos. Įmonės veiklą ir joje atsiradusias naujoves planuojame reklamuoti spaudoje, bei reklaminiais bukletais, taipogi internete. Planuojamas, skirimas reklamai apie 5000 Lt. Būtinai apdrausime firmai priklausantį turtą, bei įvesime modernią apsaugos sistemą.

2. VERSLO APRAŠYMAS

2.1. BENDRAS SUMANYMO APRAŠYMAS

Lietuvoje jau yra daug firmų teikiančių laisvalaikio organizavimo praleidimo paslaugas. Pagrindinė firmos planuojama veikla – teikti pramogines paslaugas vartotojams neturintiems galimybių įdomiai ir žaismingai suruošti gimtadienį savo mažyliui namuose, bei puikiai praleisti uždarą vakarą kavinėje ar privačioje sodyboje. Jiegu mums pavyks įgyvendinti savo užsibrėžtą tikslą, gavus papildomų lėšų stengsimes išplėsti savo filialus kituose miestuose.

2.2. VERSLO SFEROS APIBŪDINIMAS

Mūsų Iį ,,Sūkurys” dirbs paslaugų sferoje. Pradžioje dirbsiu aš su savo vyru ir papildomai samdysiu 8 darbuotojus. Pagrindinės teikiamos paslaugos:

• Vaikų gimtadienių organizavimas;

• Teminių vakarų vedimas įvairiose firmose ir pan;

• Švenčių organizavimas;

• Sportinių varžybų pravedimas.

2.3. FIRMOS ISTORIJA ARBA ATSIRADIMAS

Firma individuali įmonė ,,SŪKURYS” įkurtą 2006 m.balandžio 10 d. Ją įkūrė :

Gražina Mickūnienė

• Gimusi 1970 m. Kauno rajone.

• 1989 m. baigusi Vandžiogalos vidurinę mokyklą.

• 1989 m. įstojusi į Kauno kooperacijos mokyklą, pardavėjos specialybę.

• Kalbos : Lietuvių, rusų, lenkų.

• Turiu organizacinių sugebėjimų.

• 2005 m. įstojau į Marijampolės kolegiją, kultūros vadybos specialybę.

• Aktyviai dalyvauju miestelio kultūriniame gyvenime.

2.4. SUMANYMO UŽDAVINIAI

Kurdama firmą, mano pagrindinis uždavinys užsitikrinti nuolatinį pragyvenimo šaltinį, turėti galimybę pastoviai tobulinti savo žinias bei jas pritaikyti praktikoje. Bandysiu palaikyti auksčiausia lygį bendraujant su paslaugų užsakovais už jiems priimtiną kainą. Taip pat pastoviai stengsiuosi gilinti ir tobulinti savo žinias, kad paslaugų teikimas būtų netik darbas, bet ir pramoga. Mano tikslas pritraukti kuo daugiau klientų organizuojant įvairiausiaus renginius, bei nuolaidas nariams ir tapti viena iš didžiausia šio verslo atstovių.

2.5. SUMANYMO UNIKALUMAS

Unikalumas: teiksime paslaugas visomis savaites dienomis. Jei vartotojas užsisako ilgesniam laiku, jam gali būti taikomos nuolaidos. Tai bus puikios pramogos tiek vaikams, tiek suagusiems klientams. Šokių, vaidybos, žaidimų įvairovė padės privilioti daugiau klientų. Pastoviems klientams suteiksime galimybes įsigyti klubo nario kortelę, kuri suteiks papildomas nuolaidas. Rengdami programą vaikams stengsimės ugdyti moralines vertybes, teisingą požiūrį į gamtą vertinti ir puoselėti tradicijas.

3. KONKURENCIJA RINKOJE

Šiuo metu ši paslauga įgauna vis didesnę paklausą. Ypatingai prieš Šv. Kalėdas pasikviesti į mokyklą ar kitą kokią organizaciją Kalėdų senį, kuris puikiai atlieka savo darbą, yra sudėtinga. Mūsų tikslas į rinką eiti tik su profesionaliai, linksmais puikiai bendraujančiais darbuotojais. Geriausia reklama eina iš lūpų į lūpas. Dizainerių sukurta maloni aplinka sukuria ypatingą atmosferą ir harmoningą
aplinką.

3.1. MARKETINGO TIKSLAI IR STRATEGIJOS

Marketingo tikslai :

• Pelno gavimas.

• Rinkos užkariavimas.

• Maksimalaus vartotojų kiekio pasiekimas.

• Maksimalaus vartotojo norų bei poreikių patenkinimas.

• Maksimalus paslaugų įvairovės pasiekimas.

• Maksimalus teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimas

Marketingo strategijos :

Mūsų teikiamų paslaugų kainos bus lyginamos su kitų firmų analogiškų paslaugų kainomis ir steigiamasi jas sumažinti, pastoviems klientams suteiksime nuolaidas, tuo pritraukiant kuo daugiau vartotojų. Taip pat bus skiriamos lėšos įmonės reklamai. Paslaugų augimo stadijoje papildomų darbuotojų samdyti neplanuojama, tuo mažinant firmos išlaidas. Tačiau perėjus įmonei paslaugų brandos stadiją naujų darbuotojų priėmimas bus neišvengiamas,

3.2. KAINŲ NUSTATYMAS

Pastovios išlaidos kiekvienais metais bus:

Patalpų nuomos mokestis 4000 Lt.

Elektra 840 Lt.

Smulkios išlaidos (įrangos priežiūros reikmenys, kanceliarija ir kt.) 500 Lt.

Apšildymas 1200 Lt

Atlyginimai 60000 Lt.

3.3. REKLAMAVIMAS IR STIMULIAVIMAS

Imonės ,,SŪKURYS” reklamavimo ir stimuliavimo strategija bus nukreipta į įmonės atidarymą, su kuriuo bus papildomos nuolaidos pirmiems klientams. Tam kad pritraukti kuo didesni vartotojų kiekį pirminei reklamai skirsime didesnį kiekį lėšų. Kaip vieną reklamos sudedamųjų daliu galima laikyti 15% nuolaidą, kuri bus suteikta pirmiems 10 klientų. Reklamai naudosime tokias priemones, kaip : reklaminiai bukletai, reklama spaudoje, reklama internete. Reklamai skiriame ~5000 Lt. į metus. Pradiniu momentu, įmonei tik pradėjus savo veiklą, numatomas intensyvesnis paslaugų propagavimas, bus siekiama atkreipti dėmesį į naujos įmonės susikūrimą.

Ta reklama kuri skelbiama inernete, spaudoje yra skirta plačiai vartotojų auditorijai iš kurios mes tikime didelio klientų antplūdžio.

Reklamai skirtų lėšų kiekis gali kisti, tam įtakos turės mūsų teikiamų paslaugų paklausos, reklamai išlaidos gali tiek išaukti, tiek ir sumažėti, bet stengsimės palaikyti 5000 Lt. ribą.

4. GAMYBA

4.1. GAMYBOS VYKDYMO VIETASavo sukurtai firmai patalpas pasirinkome Šilainių mikrorajone dėl šių priežasčių : netoli yra prekybos centrai ( Mega, Maxima, Norfa, Iki) yra geras susisiekimas, šalia yra vidurinė mokykla, vaikų darželiai, Šilainių turgavietė. Automagistralė Vilnius – Klaipėda. Manome, kad pasirinkome tinkamą vietą verslui. 4.2. GAMYBOS POREIKIAI

4.2.1 REIKALINGOS PATALPOS

• Koridorius (Skirtas drabužiams pakabinti, taipogi čia bus skelbimu lenta apie vykstančias nuolaidas)

• Administracija (Klientų aptarnavimas)

• Sandėlys

• Tualetas

• Garažas

4.2.2. ĮRENGINIAI IR KITOS PRIEMONĖS

• Kompiuteriai – 3

• Kopijavimo aparatas – Spausdintuvas, skeneris.

• Baldai : 10 kėdės, 1 specialus stalas, 3 kompiuterinių stalai, kabykla, skelbimų lenta, 2 kriauklės, 2 klozetai.

• stalinės lempos – 3,

• Šviestuvai,

• Gėsintuvai – 2

• Kanceliarija.

• Minkštasuoliai – 3

• Muzikos instrumentai

• Kostiumai

Pavadinimas Kiekis Vieneto kaina Lt Viso kaina Lt

Kompiuteris 3 3000 9000

Kėdės 10 70 700

Kompiuteriniai stalai 3 300 900

Stalinės lempos 3 50 150

Kriauklės 2 50 100

Klozetai 2 300 600

Kanceliarija 200

Spausdintuvas 1 800 800

Skeneris 1 300 300

Skelbimų lenta 1 30 30

Kostiumai 5 500 2500

Minkštasuoliai 3 900 2700

Gėlės 5 40 200

Akardionas 1 1500 1500

Sintezatorius 1 4000 4000

Kasetes, diskai 20 30 600

Viso 61 11970 24280

4.5. GAMYBOS KAŠTŲ PROGNOZĖ

• patalpų nuoma 20 Lt/m2

• elektra – 70 Lt.

• karštas ir šaltas vanduo – 30 Lt.

• telefonas – 50 Lt.

• Internetas – 100 Lt

Viso 4250 Lt. per mėnesį.

5. VALDYMAS

5.1.Personalo patyrimas ir techniniai sugebėjimai

Atlyginimo sutartis

Direktoriaus atlyginimas 1500

Administratorius 1200

Darbuotojai:

Bandomasis laikotarpis 400

Po bandomojo laik. 800

Visi įmonės darbuotojai savo srities specialistai. Kolektyve dirba lengvai bendraujantys, linksmi, originalūs, norintys save išreikšti žmonės.

6. KRITINĖ RIZIKA

6.1. NUMATOMOS PROBLEMOS IR KLIŪTYS

Didelė paslaugų įvairovė, aktorių profesionalumas, nepriekaištingas organizavimas turės įtakos įmonės plėtimuisi. Numatomi laikotarpiai, kurie turės įtakos šiam verslui, tai: Kalėdos, mokslo metų uždarymo šventė, kurios privers mus padirbėti daugiau. O gali būti ir atvirkščiai, tai laikotarpispo Naujųjų metų, vasaros atostogų metu, kada teks pailsėti.

6.2. RIZIKOS VEIKSNIAI

Naują verslą pradėti yra visada sunku, kadangi sunku surasti tam tikrą nišą versle ir konkuruoti su stambesnėmis firmomis. Tokiu atveju praradus savo pozicijas rinkoje labiausiai pasijaučia firmos finansinėje veikloje, o tai reiškia, kad praradus dalį pelno mažėja kompanijos perkamoji galia, atsiranda daug pašalinių darbų, kurie reikalauja tam tikrų išlaidų. Kaip ir pagrindinės visų firmų pagrindinė rizika yra financinėje srityje, nes pradinis pelnas bus ne maksimizuotas, dėl paskolų.

TURINYS

1. VERSLO IDĖJA 3

2. VERSLO APRAŠYMAS 3

2.1. BENDRAS SUMANYMO APRAŠYMAS 3

2.2. VERSLO SFEROS APIBŪDINIMAS 4

2.3. FIRMOS ISTORIJA ARBA ATSIRADIMAS 4

2.4.
UŽDAVINIAI 4

2.5. SUMANYMO UNIKALUMAS 5

3. KONKURENCIJA RINKOJE 5

3.1. MARKETINGO TIKSLAI IR STRATEGIJOS 5

3.2. KAINŲ NUSTATYMAS 6

3.3. REKLAMAVIMAS IR STIMULIAVIMAS 6

4. GAMYBA 7

4.1. GAMYBOS VYKDYMO VIETA 7

4.2. GAMYBOS POREIKIAI 7

4.2.1 REIKALINGOS PATALPOS 7

4.2.2. ĮRENGINIAI IR KITOS PRIEMONĖS 7

4.5. GAMYBOS KAŠTŲ PROGNOZĖ 8

5. VALDYMAS 9

5.1.Personalo patyrimas ir techniniai sugebėjimai 9

6. KRITINĖ RIZIKA 9

6.1. NUMATOMOS PROBLEMOS IR KLIŪTYS 9

6.2. RIZIKOS VEIKSNIAI 9

1. VERSLO IDĖJA

Žvelgiant į ateitį, matomas vis didesnis poreikis ir trūkumas renginių organizatorių. Ši, nauja firma, teiks uždarų vakarėlių, vestuvių ir kitų renginių paslaugas. Vartotojams suteiksime galimybę gauti visa jiems reikalingą informaciją apie mus ir, kad mūsų įmonės darbuotojų pagalba jų laisvalaikis būtų įdomus ir turiningas.

Individualios įmonės ,,SŪKURYS“ kaip ir daugelio kitų panašių įmonių, pagrindinė užduotis – teikti laisvalaikio praleidimo paslaugas bei stengtis patenkinti klientų poreikius.

Kaip ir daugelis kitų firmų steigėjų, mes siekiame pelno bei tikslas įsitvirtinti šiame versle. Šią įmonę įsteigsime Kauno miesto pakraštyje, nes nuomos kaina bus žymiai mažesnė. Strategiškai palanki vieta Šilainių mikrorajone. Šalia dideli prekybos centrai, automagistralė Vilnius – Klaipėda.

Pagrindinį įmonės patalpų plotą užims priimamasis, su jai reikiama įranga: kompiuteriu, baldais ir t.t. ir atskira patalpa sandėliams. Planuojame, kad Iį ,,SŪKURYS“ įkurimui prireiks 500000 Lt. Pradžioje įmonėje dirbs 10 žmonių – t.y. jos savininkai, ir papildomi darbininkai. Geografiniu požiūriu mūsų įmonė orientuota ne tik į Kauno miestą, bet ir į kitus Lietuvos miestus ir rajonus. Paslaugų kainos bus nuolat derinamos atsižvelgiant į konkurentų kainas, nuolatiniams klientams bus suteikiamos įvairios nuolaidos. Įmonės veiklą ir joje atsiradusias naujoves planuojame reklamuoti spaudoje, bei reklaminiais bukletais, taipogi internete. Planuojamas, skirimas reklamai apie 5000 Lt. Būtinai apdrausime firmai priklausantį turtą, bei įvesime modernią apsaugos sistemą.

2. VERSLO APRAŠYMAS

2.1. BENDRAS SUMANYMO APRAŠYMAS

Lietuvoje jau yra daug firmų teikiančių laisvalaikio organizavimo praleidimo paslaugas. Pagrindinė firmos planuojama veikla – teikti pramogines paslaugas vartotojams neturintiems galimybių įdomiai ir žaismingai suruošti gimtadienį savo mažyliui namuose, bei puikiai praleisti uždarą vakarą kavinėje ar privačioje sodyboje. Jiegu mums pavyks įgyvendinti savo užsibrėžtą tikslą, gavus papildomų lėšų stengsimes išplėsti savo filialus kituose miestuose.

2.2. VERSLO SFEROS APIBŪDINIMAS

Mūsų Iį ,,Sūkurys” dirbs paslaugų sferoje. Pradžioje dirbsiu aš su savo vyru ir papildomai samdysiu 8 darbuotojus. Pagrindinės teikiamos paslaugos:

• Vaikų gimtadienių organizavimas;

• Teminių vakarų vedimas įvairiose firmose ir pan;

• Švenčių organizavimas;

• Sportinių varžybų pravedimas.

2.3. FIRMOS ISTORIJA ARBA ATSIRADIMAS

Firma individuali įmonė ,,SŪKURYS” įkurtą 2006 m.balandžio 10 d. Ją įkūrė :

Gražina Mickūnienė

• Gimusi 1970 m. Kauno rajone.

• 1989 m. baigusi Vandžiogalos vidurinę mokyklą.

• 1989 m. įstojusi į Kauno kooperacijos mokyklą, pardavėjos specialybę.

• Kalbos : Lietuvių, rusų, lenkų.

• Turiu organizacinių sugebėjimų.

• 2005 m. įstojau į Marijampolės kolegiją, kultūros vadybos specialybę.

• Aktyviai dalyvauju miestelio kultūriniame gyvenime.

2.4. SUMANYMO UŽDAVINIAI

Kurdama firmą, mano pagrindinis uždavinys užsitikrinti nuolatinį pragyvenimo šaltinį, turėti galimybę pastoviai tobulinti savo žinias bei jas pritaikyti praktikoje. Bandysiu palaikyti auksčiausia lygį bendraujant su paslaugų užsakovais už jiems priimtiną kainą. Taip pat pastoviai stengsiuosi gilinti ir tobulinti savo žinias, kad paslaugų teikimas būtų netik darbas, bet ir pramoga. Mano tikslas pritraukti kuo daugiau klientų organizuojant įvairiausiaus renginius, bei nuolaidas nariams ir tapti viena iš didžiausia šio verslo atstovių.

2.5. SUMANYMO UNIKALUMAS

Unikalumas: teiksime paslaugas visomis savaites dienomis. Jei vartotojas užsisako ilgesniam laiku, jam gali būti taikomos nuolaidos. Tai bus puikios pramogos tiek vaikams, tiek suagusiems klientams. Šokių, vaidybos, žaidimų įvairovė padės privilioti daugiau klientų. Pastoviems klientams suteiksime galimybes įsigyti klubo nario kortelę, kuri suteiks papildomas nuolaidas. Rengdami programą vaikams stengsimės ugdyti moralines vertybes, teisingą požiūrį į gamtą vertinti ir puoselėti tradicijas.

3. KONKURENCIJA RINKOJE

Šiuo metu ši paslauga įgauna vis didesnę paklausą. Ypatingai prieš Šv. Kalėdas pasikviesti į mokyklą ar kitą kokią organizaciją Kalėdų senį, kuris puikiai atlieka savo darbą, yra sudėtinga. Mūsų tikslas į rinką eiti tik su profesionaliai, linksmais puikiai bendraujančiais darbuotojais. Geriausia reklama eina iš lūpų į lūpas. Dizainerių sukurta maloni aplinka sukuria ypatingą atmosferą ir harmoningą aplinką.

3.1. MARKETINGO TIKSLAI IR STRATEGIJOS

Marketingo tikslai :

• Pelno gavimas.

• Rinkos užkariavimas.

• Maksimalaus vartotojų kiekio pasiekimas.

• Maksimalaus
vartotojo norų bei poreikių patenkinimas.

• Maksimalus paslaugų įvairovės pasiekimas.

• Maksimalus teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimas

Marketingo strategijos :

Mūsų teikiamų paslaugų kainos bus lyginamos su kitų firmų analogiškų paslaugų kainomis ir steigiamasi jas sumažinti, pastoviems klientams suteiksime nuolaidas, tuo pritraukiant kuo daugiau vartotojų. Taip pat bus skiriamos lėšos įmonės reklamai. Paslaugų augimo stadijoje papildomų darbuotojų samdyti neplanuojama, tuo mažinant firmos išlaidas. Tačiau perėjus įmonei paslaugų brandos stadiją naujų darbuotojų priėmimas bus neišvengiamas,

3.2. KAINŲ NUSTATYMAS

Pastovios išlaidos kiekvienais metais bus:

Patalpų nuomos mokestis 4000 Lt.

Elektra 840 Lt.

Smulkios išlaidos (įrangos priežiūros reikmenys, kanceliarija ir kt.) 500 Lt.

Apšildymas 1200 Lt

Atlyginimai 60000 Lt.

3.3. REKLAMAVIMAS IR STIMULIAVIMAS

Imonės ,,SŪKURYS” reklamavimo ir stimuliavimo strategija bus nukreipta į įmonės atidarymą, su kuriuo bus papildomos nuolaidos pirmiems klientams. Tam kad pritraukti kuo didesni vartotojų kiekį pirminei reklamai skirsime didesnį kiekį lėšų. Kaip vieną reklamos sudedamųjų daliu galima laikyti 15% nuolaidą, kuri bus suteikta pirmiems 10 klientų. Reklamai naudosime tokias priemones, kaip : reklaminiai bukletai, reklama spaudoje, reklama internete. Reklamai skiriame ~5000 Lt. į metus. Pradiniu momentu, įmonei tik pradėjus savo veiklą, numatomas intensyvesnis paslaugų propagavimas, bus siekiama atkreipti dėmesį į naujos įmonės susikūrimą.

Ta reklama kuri skelbiama inernete, spaudoje yra skirta plačiai vartotojų auditorijai iš kurios mes tikime didelio klientų antplūdžio.

Reklamai skirtų lėšų kiekis gali kisti, tam įtakos turės mūsų teikiamų paslaugų paklausos, reklamai išlaidos gali tiek išaukti, tiek ir sumažėti, bet stengsimės palaikyti 5000 Lt. ribą.

4. GAMYBA

4.1. GAMYBOS VYKDYMO VIETASavo sukurtai firmai patalpas pasirinkome Šilainių mikrorajone dėl šių priežasčių : netoli yra prekybos centrai ( Mega, Maxima, Norfa, Iki) yra geras susisiekimas, šalia yra vidurinė mokykla, vaikų darželiai, Šilainių turgavietė. Automagistralė Vilnius – Klaipėda. Manome, kad pasirinkome tinkamą vietą verslui. 4.2. GAMYBOS POREIKIAI

4.2.1 REIKALINGOS PATALPOS

• Koridorius (Skirtas drabužiams pakabinti, taipogi čia bus skelbimu lenta apie vykstančias nuolaidas)

• Administracija (Klientų aptarnavimas)

• Sandėlys

• Tualetas

• Garažas

4.2.2. ĮRENGINIAI IR KITOS PRIEMONĖS

• Kompiuteriai – 3

• Kopijavimo aparatas – Spausdintuvas, skeneris.

• Baldai : 10 kėdės, 1 specialus stalas, 3 kompiuterinių stalai, kabykla, skelbimų lenta, 2 kriauklės, 2 klozetai.

• stalinės lempos – 3,

• Šviestuvai,

• Gėsintuvai – 2

• Kanceliarija.

• Minkštasuoliai – 3

• Muzikos instrumentai

• Kostiumai

Pavadinimas Kiekis Vieneto kaina Lt Viso kaina Lt

Kompiuteris 3 3000 9000

Kėdės 10 70 700

Kompiuteriniai stalai 3 300 900

Stalinės lempos 3 50 150

Kriauklės 2 50 100

Klozetai 2 300 600

Kanceliarija 200

Spausdintuvas 1 800 800

Skeneris 1 300 300

Skelbimų lenta 1 30 30

Kostiumai 5 500 2500

Minkštasuoliai 3 900 2700

Gėlės 5 40 200

Akardionas 1 1500 1500

Sintezatorius 1 4000 4000

Kasetes, diskai 20 30 600

Viso 61 11970 24280

4.5. GAMYBOS KAŠTŲ PROGNOZĖ

• patalpų nuoma 20 Lt/m2

• elektra – 70 Lt.

• karštas ir šaltas vanduo – 30 Lt.

• telefonas – 50 Lt.

• Internetas – 100 Lt

Viso 4250 Lt. per mėnesį.

5. VALDYMAS

5.1.Personalo patyrimas ir techniniai sugebėjimai

Atlyginimo sutartis

Direktoriaus atlyginimas 1500

Administratorius 1200

Darbuotojai:

Bandomasis laikotarpis 400

Po bandomojo laik. 800

Visi įmonės darbuotojai savo srities specialistai. Kolektyve dirba lengvai bendraujantys, linksmi, originalūs, norintys save išreikšti žmonės.

6. KRITINĖ RIZIKA

6.1. NUMATOMOS PROBLEMOS IR KLIŪTYS

Didelė paslaugų įvairovė, aktorių profesionalumas, nepriekaištingas organizavimas turės įtakos įmonės plėtimuisi. Numatomi laikotarpiai, kurie turės įtakos šiam verslui, tai: Kalėdos, mokslo metų uždarymo šventė, kurios privers mus padirbėti daugiau. O gali būti ir atvirkščiai, tai laikotarpispo Naujųjų metų, vasaros atostogų metu, kada teks pailsėti.

6.2. RIZIKOS VEIKSNIAI

Naują verslą pradėti yra visada sunku, kadangi sunku surasti tam tikrą nišą versle ir konkuruoti su stambesnėmis firmomis. Tokiu atveju praradus savo pozicijas rinkoje labiausiai pasijaučia firmos finansinėje veikloje, o tai reiškia, kad praradus dalį pelno mažėja kompanijos perkamoji galia, atsiranda daug pašalinių darbų, kurie reikalauja tam tikrų išlaidų. Kaip ir pagrindinės visų firmų pagrindinė rizika yra financinėje srityje, nes pradinis pelnas bus ne maksimizuotas, dėl paskolų.

TURINYS

1. VERSLO IDĖJA 3

2. VERSLO APRAŠYMAS 3

2.1. BENDRAS SUMANYMO APRAŠYMAS 3

2.2. VERSLO SFEROS APIBŪDINIMAS 4

2.3. FIRMOS ISTORIJA ARBA ATSIRADIMAS 4

2.4. SUMANYMO UŽDAVINIAI 4

2.5. SUMANYMO UNIKALUMAS 5

3. KONKURENCIJA RINKOJE 5

3.1. MARKETINGO TIKSLAI IR STRATEGIJOS 5

3.2. KAINŲ NUSTATYMAS 6

3.3. REKLAMAVIMAS IR STIMULIAVIMAS 6

4.
GAMYBA 7

4.1. GAMYBOS VYKDYMO VIETA 7

4.2. GAMYBOS POREIKIAI 7

4.2.1 REIKALINGOS PATALPOS 7

4.2.2. ĮRENGINIAI IR KITOS PRIEMONĖS 7

4.5. GAMYBOS KAŠTŲ PROGNOZĖ 8

5. VALDYMAS 9

5.1.Personalo patyrimas ir techniniai sugebėjimai 9

6. KRITINĖ RIZIKA 9

6.1. NUMATOMOS PROBLEMOS IR KLIŪTYS 9

6.2. RIZIKOS VEIKSNIAI 9

1. VERSLO IDĖJA

Žvelgiant į ateitį, matomas vis didesnis poreikis ir trūkumas renginių organizatorių. Ši, nauja firma, teiks uždarų vakarėlių, vestuvių ir kitų renginių paslaugas. Vartotojams suteiksime galimybę gauti visa jiems reikalingą informaciją apie mus ir, kad mūsų įmonės darbuotojų pagalba jų laisvalaikis būtų įdomus ir turiningas.

Individualios įmonės ,,SŪKURYS“ kaip ir daugelio kitų panašių įmonių, pagrindinė užduotis – teikti laisvalaikio praleidimo paslaugas bei stengtis patenkinti klientų poreikius.

Kaip ir daugelis kitų firmų steigėjų, mes siekiame pelno bei tikslas įsitvirtinti šiame versle. Šią įmonę įsteigsime Kauno miesto pakraštyje, nes nuomos kaina bus žymiai mažesnė. Strategiškai palanki vieta Šilainių mikrorajone. Šalia dideli prekybos centrai, automagistralė Vilnius – Klaipėda.

Pagrindinį įmonės patalpų plotą užims priimamasis, su jai reikiama įranga: kompiuteriu, baldais ir t.t. ir atskira patalpa sandėliams. Planuojame, kad Iį ,,SŪKURYS“ įkurimui prireiks 500000 Lt. Pradžioje įmonėje dirbs 10 žmonių – t.y. jos savininkai, ir papildomi darbininkai. Geografiniu požiūriu mūsų įmonė orientuota ne tik į Kauno miestą, bet ir į kitus Lietuvos miestus ir rajonus. Paslaugų kainos bus nuolat derinamos atsižvelgiant į konkurentų kainas, nuolatiniams klientams bus suteikiamos įvairios nuolaidos. Įmonės veiklą ir joje atsiradusias naujoves planuojame reklamuoti spaudoje, bei reklaminiais bukletais, taipogi internete. Planuojamas, skirimas reklamai apie 5000 Lt. Būtinai apdrausime firmai priklausantį turtą, bei įvesime modernią apsaugos sistemą.

2. VERSLO APRAŠYMAS

2.1. BENDRAS SUMANYMO APRAŠYMAS

Lietuvoje jau yra daug firmų teikiančių laisvalaikio organizavimo praleidimo paslaugas. Pagrindinė firmos planuojama veikla – teikti pramogines paslaugas vartotojams neturintiems galimybių įdomiai ir žaismingai suruošti gimtadienį savo mažyliui namuose, bei puikiai praleisti uždarą vakarą kavinėje ar privačioje sodyboje. Jiegu mums pavyks įgyvendinti savo užsibrėžtą tikslą, gavus papildomų lėšų stengsimes išplėsti savo filialus kituose miestuose.

2.2. VERSLO SFEROS APIBŪDINIMAS

Mūsų Iį ,,Sūkurys” dirbs paslaugų sferoje. Pradžioje dirbsiu aš su savo vyru ir papildomai samdysiu 8 darbuotojus. Pagrindinės teikiamos paslaugos:

• Vaikų gimtadienių organizavimas;

• Teminių vakarų vedimas įvairiose firmose ir pan;

• Švenčių organizavimas;

• Sportinių varžybų pravedimas.

2.3. FIRMOS ISTORIJA ARBA ATSIRADIMAS

Firma individuali įmonė ,,SŪKURYS” įkurtą 2006 m.balandžio 10 d. Ją įkūrė :

Gražina Mickūnienė

• Gimusi 1970 m. Kauno rajone.

• 1989 m. baigusi Vandžiogalos vidurinę mokyklą.

• 1989 m. įstojusi į Kauno kooperacijos mokyklą, pardavėjos specialybę.

• Kalbos : Lietuvių, rusų, lenkų.

• Turiu organizacinių sugebėjimų.

• 2005 m. įstojau į Marijampolės kolegiją, kultūros vadybos specialybę.

• Aktyviai dalyvauju miestelio kultūriniame gyvenime.

2.4. SUMANYMO UŽDAVINIAI

Kurdama firmą, mano pagrindinis uždavinys užsitikrinti nuolatinį pragyvenimo šaltinį, turėti galimybę pastoviai tobulinti savo žinias bei jas pritaikyti praktikoje. Bandysiu palaikyti auksčiausia lygį bendraujant su paslaugų užsakovais už jiems priimtiną kainą. Taip pat pastoviai stengsiuosi gilinti ir tobulinti savo žinias, kad paslaugų teikimas būtų netik darbas, bet ir pramoga. Mano tikslas pritraukti kuo daugiau klientų organizuojant įvairiausiaus renginius, bei nuolaidas nariams ir tapti viena iš didžiausia šio verslo atstovių.

2.5. SUMANYMO UNIKALUMAS

Unikalumas: teiksime paslaugas visomis savaites dienomis. Jei vartotojas užsisako ilgesniam laiku, jam gali būti taikomos nuolaidos. Tai bus puikios pramogos tiek vaikams, tiek suagusiems klientams. Šokių, vaidybos, žaidimų įvairovė padės privilioti daugiau klientų. Pastoviems klientams suteiksime galimybes įsigyti klubo nario kortelę, kuri suteiks papildomas nuolaidas. Rengdami programą vaikams stengsimės ugdyti moralines vertybes, teisingą požiūrį į gamtą vertinti ir puoselėti tradicijas.

3. KONKURENCIJA RINKOJE

Šiuo metu ši paslauga įgauna vis didesnę paklausą. Ypatingai prieš Šv. Kalėdas pasikviesti į mokyklą ar kitą kokią organizaciją Kalėdų senį, kuris puikiai atlieka savo darbą, yra sudėtinga. Mūsų tikslas į rinką eiti tik su profesionaliai, linksmais puikiai bendraujančiais darbuotojais. Geriausia reklama eina iš lūpų į lūpas. Dizainerių sukurta maloni aplinka sukuria ypatingą atmosferą ir harmoningą aplinką.

3.1. MARKETINGO TIKSLAI IR STRATEGIJOS

Marketingo tikslai :

• Pelno gavimas.

• Rinkos užkariavimas.

• Maksimalaus vartotojų kiekio pasiekimas.

• Maksimalaus vartotojo norų bei poreikių patenkinimas.

• Maksimalus paslaugų įvairovės pasiekimas.

• Maksimalus teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimas

Marketingo strategijos

teikiamų paslaugų kainos bus lyginamos su kitų firmų analogiškų paslaugų kainomis ir steigiamasi jas sumažinti, pastoviems klientams suteiksime nuolaidas, tuo pritraukiant kuo daugiau vartotojų. Taip pat bus skiriamos lėšos įmonės reklamai. Paslaugų augimo stadijoje papildomų darbuotojų samdyti neplanuojama, tuo mažinant firmos išlaidas. Tačiau perėjus įmonei paslaugų brandos stadiją naujų darbuotojų priėmimas bus neišvengiamas,

3.2. KAINŲ NUSTATYMAS

Pastovios išlaidos kiekvienais metais bus:

Patalpų nuomos mokestis 4000 Lt.

Elektra 840 Lt.

Smulkios išlaidos (įrangos priežiūros reikmenys, kanceliarija ir kt.) 500 Lt.

Apšildymas 1200 Lt

Atlyginimai 60000 Lt.

3.3. REKLAMAVIMAS IR STIMULIAVIMAS

Imonės ,,SŪKURYS” reklamavimo ir stimuliavimo strategija bus nukreipta į įmonės atidarymą, su kuriuo bus papildomos nuolaidos pirmiems klientams. Tam kad pritraukti kuo didesni vartotojų kiekį pirminei reklamai skirsime didesnį kiekį lėšų. Kaip vieną reklamos sudedamųjų daliu galima laikyti 15% nuolaidą, kuri bus suteikta pirmiems 10 klientų. Reklamai naudosime tokias priemones, kaip : reklaminiai bukletai, reklama spaudoje, reklama internete. Reklamai skiriame ~5000 Lt. į metus. Pradiniu momentu, įmonei tik pradėjus savo veiklą, numatomas intensyvesnis paslaugų propagavimas, bus siekiama atkreipti dėmesį į naujos įmonės susikūrimą.

Ta reklama kuri skelbiama inernete, spaudoje yra skirta plačiai vartotojų auditorijai iš kurios mes tikime didelio klientų antplūdžio.

Reklamai skirtų lėšų kiekis gali kisti, tam įtakos turės mūsų teikiamų paslaugų paklausos, reklamai išlaidos gali tiek išaukti, tiek ir sumažėti, bet stengsimės palaikyti 5000 Lt. ribą.

4. GAMYBA

4.1. GAMYBOS VYKDYMO VIETASavo sukurtai firmai patalpas pasirinkome Šilainių mikrorajone dėl šių priežasčių : netoli yra prekybos centrai ( Mega, Maxima, Norfa, Iki) yra geras susisiekimas, šalia yra vidurinė mokykla, vaikų darželiai, Šilainių turgavietė. Automagistralė Vilnius – Klaipėda. Manome, kad pasirinkome tinkamą vietą verslui. 4.2. GAMYBOS POREIKIAI

4.2.1 REIKALINGOS PATALPOS

• Koridorius (Skirtas drabužiams pakabinti, taipogi čia bus skelbimu lenta apie vykstančias nuolaidas)

• Administracija (Klientų aptarnavimas)

• Sandėlys

• Tualetas

• Garažas

4.2.2. ĮRENGINIAI IR KITOS PRIEMONĖS

• Kompiuteriai – 3

• Kopijavimo aparatas – Spausdintuvas, skeneris.

• Baldai : 10 kėdės, 1 specialus stalas, 3 kompiuterinių stalai, kabykla, skelbimų lenta, 2 kriauklės, 2 klozetai.

• stalinės lempos – 3,

• Šviestuvai,

• Gėsintuvai – 2

• Kanceliarija.

• Minkštasuoliai – 3

• Muzikos instrumentai

• Kostiumai

Pavadinimas Kiekis Vieneto kaina Lt Viso kaina Lt

Kompiuteris 3 3000 9000

Kėdės 10 70 700

Kompiuteriniai stalai 3 300 900

Stalinės lempos 3 50 150

Kriauklės 2 50 100

Klozetai 2 300 600

Kanceliarija 200

Spausdintuvas 1 800 800

Skeneris 1 300 300

Skelbimų lenta 1 30 30

Kostiumai 5 500 2500

Minkštasuoliai 3 900 2700

Gėlės 5 40 200

Akardionas 1 1500 1500

Sintezatorius 1 4000 4000

Kasetes, diskai 20 30 600

Viso 61 11970 24280

4.5. GAMYBOS KAŠTŲ PROGNOZĖ

• patalpų nuoma 20 Lt/m2

• elektra – 70 Lt.

• karštas ir šaltas vanduo – 30 Lt.

• telefonas – 50 Lt.

• Internetas – 100 Lt

Viso 4250 Lt. per mėnesį.

5. VALDYMAS

5.1.Personalo patyrimas ir techniniai sugebėjimai

Atlyginimo sutartis

Direktoriaus atlyginimas 1500

Administratorius 1200

Darbuotojai:

Bandomasis laikotarpis 400

Po bandomojo laik. 800

Visi įmonės darbuotojai savo srities specialistai. Kolektyve dirba lengvai bendraujantys, linksmi, originalūs, norintys save išreikšti žmonės.

6. KRITINĖ RIZIKA

6.1. NUMATOMOS PROBLEMOS IR KLIŪTYS

Didelė paslaugų įvairovė, aktorių profesionalumas, nepriekaištingas organizavimas turės įtakos įmonės plėtimuisi. Numatomi laikotarpiai, kurie turės įtakos šiam verslui, tai: Kalėdos, mokslo metų uždarymo šventė, kurios privers mus padirbėti daugiau. O gali būti ir atvirkščiai, tai laikotarpispo Naujųjų metų, vasaros atostogų metu, kada teks pailsėti.

6.2. RIZIKOS VEIKSNIAI

Naują verslą pradėti yra visada sunku, kadangi sunku surasti tam tikrą nišą versle ir konkuruoti su stambesnėmis firmomis. Tokiu atveju praradus savo pozicijas rinkoje labiausiai pasijaučia firmos finansinėje veikloje, o tai reiškia, kad praradus dalį pelno mažėja kompanijos perkamoji galia, atsiranda daug pašalinių darbų, kurie reikalauja tam tikrų išlaidų. Kaip ir pagrindinės visų firmų pagrindinė rizika yra financinėje srityje, nes pradinis pelnas bus ne maksimizuotas, dėl paskolų.

TURINYS

1. VERSLO IDĖJA 3

2. VERSLO APRAŠYMAS 3

2.1. BENDRAS SUMANYMO APRAŠYMAS 3

2.2. VERSLO SFEROS APIBŪDINIMAS 4

2.3. FIRMOS ISTORIJA ARBA ATSIRADIMAS 4

2.4. SUMANYMO UŽDAVINIAI 4

2.5. SUMANYMO UNIKALUMAS 5

3. KONKURENCIJA RINKOJE 5

3.1. MARKETINGO TIKSLAI IR STRATEGIJOS 5

3.2. KAINŲ NUSTATYMAS 6

3.3. REKLAMAVIMAS IR STIMULIAVIMAS 6

4. GAMYBA 7

4.1. GAMYBOS VYKDYMO VIETA 7

4.2. GAMYBOS POREIKIAI 7

4.2.1 REIKALINGOS PATALPOS 7

4.2.2. ĮRENGINIAI IR KITOS PRIEMONĖS 7

4.5. GAMYBOS KAŠTŲ PROGNOZĖ 8

5.
patyrimas ir techniniai sugebėjimai 9

6. KRITINĖ RIZIKA 9

6.1. NUMATOMOS PROBLEMOS IR KLIŪTYS 9

6.2. RIZIKOS VEIKSNIAI 9

1. VERSLO IDĖJA

Žvelgiant į ateitį, matomas vis didesnis poreikis ir trūkumas renginių organizatorių. Ši, nauja firma, teiks uždarų vakarėlių, vestuvių ir kitų renginių paslaugas. Vartotojams suteiksime galimybę gauti visa jiems reikalingą informaciją apie mus ir, kad mūsų įmonės darbuotojų pagalba jų laisvalaikis būtų įdomus ir turiningas.

Individualios įmonės ,,SŪKURYS“ kaip ir daugelio kitų panašių įmonių, pagrindinė užduotis – teikti laisvalaikio praleidimo paslaugas bei stengtis patenkinti klientų poreikius.

Kaip ir daugelis kitų firmų steigėjų, mes siekiame pelno bei tikslas įsitvirtinti šiame versle. Šią įmonę įsteigsime Kauno miesto pakraštyje, nes nuomos kaina bus žymiai mažesnė. Strategiškai palanki vieta Šilainių mikrorajone. Šalia dideli prekybos centrai, automagistralė Vilnius – Klaipėda.

Pagrindinį įmonės patalpų plotą užims priimamasis, su jai reikiama įranga: kompiuteriu, baldais ir t.t. ir atskira patalpa sandėliams. Planuojame, kad Iį ,,SŪKURYS“ įkurimui prireiks 500000 Lt. Pradžioje įmonėje dirbs 10 žmonių – t.y. jos savininkai, ir papildomi darbininkai. Geografiniu požiūriu mūsų įmonė orientuota ne tik į Kauno miestą, bet ir į kitus Lietuvos miestus ir rajonus. Paslaugų kainos bus nuolat derinamos atsižvelgiant į konkurentų kainas, nuolatiniams klientams bus suteikiamos įvairios nuolaidos. Įmonės veiklą ir joje atsiradusias naujoves planuojame reklamuoti spaudoje, bei reklaminiais bukletais, taipogi internete. Planuojamas, skirimas reklamai apie 5000 Lt. Būtinai apdrausime firmai priklausantį turtą, bei įvesime modernią apsaugos sistemą.

2. VERSLO APRAŠYMAS

2.1. BENDRAS SUMANYMO APRAŠYMAS

Lietuvoje jau yra daug firmų teikiančių laisvalaikio organizavimo praleidimo paslaugas. Pagrindinė firmos planuojama veikla – teikti pramogines paslaugas vartotojams neturintiems galimybių įdomiai ir žaismingai suruošti gimtadienį savo mažyliui namuose, bei puikiai praleisti uždarą vakarą kavinėje ar privačioje sodyboje. Jiegu mums pavyks įgyvendinti savo užsibrėžtą tikslą, gavus papildomų lėšų stengsimes išplėsti savo filialus kituose miestuose.

2.2. VERSLO SFEROS APIBŪDINIMAS

Mūsų Iį ,,Sūkurys” dirbs paslaugų sferoje. Pradžioje dirbsiu aš su savo vyru ir papildomai samdysiu 8 darbuotojus. Pagrindinės teikiamos paslaugos:

• Vaikų gimtadienių organizavimas;

• Teminių vakarų vedimas įvairiose firmose ir pan;

• Švenčių organizavimas;

• Sportinių varžybų pravedimas.

2.3. FIRMOS ISTORIJA ARBA ATSIRADIMAS

Firma individuali įmonė ,,SŪKURYS” įkurtą 2006 m.balandžio 10 d. Ją įkūrė :

Gražina Mickūnienė

• Gimusi 1970 m. Kauno rajone.

• 1989 m. baigusi Vandžiogalos vidurinę mokyklą.

• 1989 m. įstojusi į Kauno kooperacijos mokyklą, pardavėjos specialybę.

• Kalbos : Lietuvių, rusų, lenkų.

• Turiu organizacinių sugebėjimų.

• 2005 m. įstojau į Marijampolės kolegiją, kultūros vadybos specialybę.

• Aktyviai dalyvauju miestelio kultūriniame gyvenime.

2.4. SUMANYMO UŽDAVINIAI

Kurdama firmą, mano pagrindinis uždavinys užsitikrinti nuolatinį pragyvenimo šaltinį, turėti galimybę pastoviai tobulinti savo žinias bei jas pritaikyti praktikoje. Bandysiu palaikyti auksčiausia lygį bendraujant su paslaugų užsakovais už jiems priimtiną kainą. Taip pat pastoviai stengsiuosi gilinti ir tobulinti savo žinias, kad paslaugų teikimas būtų netik darbas, bet ir pramoga. Mano tikslas pritraukti kuo daugiau klientų organizuojant įvairiausiaus renginius, bei nuolaidas nariams ir tapti viena iš didžiausia šio verslo atstovių.

2.5. SUMANYMO UNIKALUMAS

Unikalumas: teiksime paslaugas visomis savaites dienomis. Jei vartotojas užsisako ilgesniam laiku, jam gali būti taikomos nuolaidos. Tai bus puikios pramogos tiek vaikams, tiek suagusiems klientams. Šokių, vaidybos, žaidimų įvairovė padės privilioti daugiau klientų. Pastoviems klientams suteiksime galimybes įsigyti klubo nario kortelę, kuri suteiks papildomas nuolaidas. Rengdami programą vaikams stengsimės ugdyti moralines vertybes, teisingą požiūrį į gamtą vertinti ir puoselėti tradicijas.

3. KONKURENCIJA RINKOJE

Šiuo metu ši paslauga įgauna vis didesnę paklausą. Ypatingai prieš Šv. Kalėdas pasikviesti į mokyklą ar kitą kokią organizaciją Kalėdų senį, kuris puikiai atlieka savo darbą, yra sudėtinga. Mūsų tikslas į rinką eiti tik su profesionaliai, linksmais puikiai bendraujančiais darbuotojais. Geriausia reklama eina iš lūpų į lūpas. Dizainerių sukurta maloni aplinka sukuria ypatingą atmosferą ir harmoningą aplinką.

3.1. MARKETINGO TIKSLAI IR STRATEGIJOS

Marketingo tikslai :

• Pelno gavimas.

• Rinkos užkariavimas.

• Maksimalaus vartotojų kiekio pasiekimas.

• Maksimalaus vartotojo norų bei poreikių patenkinimas.

• Maksimalus paslaugų įvairovės pasiekimas.

• Maksimalus teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimas

Marketingo strategijos :

Mūsų teikiamų paslaugų kainos bus lyginamos su kitų firmų analogiškų paslaugų kainomis ir steigiamasi jas sumažinti, pastoviems klientams suteiksime nuolaidas, tuo pritraukiant kuo daugiau
vartotojų. Taip pat bus skiriamos lėšos įmonės reklamai. Paslaugų augimo stadijoje papildomų darbuotojų samdyti neplanuojama, tuo mažinant firmos išlaidas. Tačiau perėjus įmonei paslaugų brandos stadiją naujų darbuotojų priėmimas bus neišvengiamas,

3.2. KAINŲ NUSTATYMAS

Pastovios išlaidos kiekvienais metais bus:

Patalpų nuomos mokestis 4000 Lt.

Elektra 840 Lt.

Smulkios išlaidos (įrangos priežiūros reikmenys, kanceliarija ir kt.) 500 Lt.

Apšildymas 1200 Lt

Atlyginimai 60000 Lt.

3.3. REKLAMAVIMAS IR STIMULIAVIMAS

Imonės ,,SŪKURYS” reklamavimo ir stimuliavimo strategija bus nukreipta į įmonės atidarymą, su kuriuo bus papildomos nuolaidos pirmiems klientams. Tam kad pritraukti kuo didesni vartotojų kiekį pirminei reklamai skirsime didesnį kiekį lėšų. Kaip vieną reklamos sudedamųjų daliu galima laikyti 15% nuolaidą, kuri bus suteikta pirmiems 10 klientų. Reklamai naudosime tokias priemones, kaip : reklaminiai bukletai, reklama spaudoje, reklama internete. Reklamai skiriame ~5000 Lt. į metus. Pradiniu momentu, įmonei tik pradėjus savo veiklą, numatomas intensyvesnis paslaugų propagavimas, bus siekiama atkreipti dėmesį į naujos įmonės susikūrimą.

Ta reklama kuri skelbiama inernete, spaudoje yra skirta plačiai vartotojų auditorijai iš kurios mes tikime didelio klientų antplūdžio.

Reklamai skirtų lėšų kiekis gali kisti, tam įtakos turės mūsų teikiamų paslaugų paklausos, reklamai išlaidos gali tiek išaukti, tiek ir sumažėti, bet stengsimės palaikyti 5000 Lt. ribą.

4. GAMYBA

4.1. GAMYBOS VYKDYMO VIETASavo sukurtai firmai patalpas pasirinkome Šilainių mikrorajone dėl šių priežasčių : netoli yra prekybos centrai ( Mega, Maxima, Norfa, Iki) yra geras susisiekimas, šalia yra vidurinė mokykla, vaikų darželiai, Šilainių turgavietė. Automagistralė Vilnius – Klaipėda. Manome, kad pasirinkome tinkamą vietą verslui. 4.2. GAMYBOS POREIKIAI

4.2.1 REIKALINGOS PATALPOS

• Koridorius (Skirtas drabužiams pakabinti, taipogi čia bus skelbimu lenta apie vykstančias nuolaidas)

• Administracija (Klientų aptarnavimas)

• Sandėlys

• Tualetas

• Garažas

4.2.2. ĮRENGINIAI IR KITOS PRIEMONĖS

• Kompiuteriai – 3

• Kopijavimo aparatas – Spausdintuvas, skeneris.

• Baldai : 10 kėdės, 1 specialus stalas, 3 kompiuterinių stalai, kabykla, skelbimų lenta, 2 kriauklės, 2 klozetai.

• stalinės lempos – 3,

• Šviestuvai,

• Gėsintuvai – 2

• Kanceliarija.

• Minkštasuoliai – 3

• Muzikos instrumentai

• Kostiumai

Pavadinimas Kiekis Vieneto kaina Lt Viso kaina Lt

Kompiuteris 3 3000 9000

Kėdės 10 70 700

Kompiuteriniai stalai 3 300 900

Stalinės lempos 3 50 150

Kriauklės 2 50 100

Klozetai 2 300 600

Kanceliarija 200

Spausdintuvas 1 800 800

Skeneris 1 300 300

Skelbimų lenta 1 30 30

Kostiumai 5 500 2500

Minkštasuoliai 3 900 2700

Gėlės 5 40 200

Akardionas 1 1500 1500

Sintezatorius 1 4000 4000

Kasetes, diskai 20 30 600

Viso 61 11970 24280

4.5. GAMYBOS KAŠTŲ PROGNOZĖ

• patalpų nuoma 20 Lt/m2

• elektra – 70 Lt.

• karštas ir šaltas vanduo – 30 Lt.

• telefonas – 50 Lt.

• Internetas – 100 Lt

Viso 4250 Lt. per mėnesį.

5. VALDYMAS

5.1.Personalo patyrimas ir techniniai sugebėjimai

Atlyginimo sutartis

Direktoriaus atlyginimas 1500

Administratorius 1200

Darbuotojai:

Bandomasis laikotarpis 400

Po bandomojo laik. 800

Visi įmonės darbuotojai savo srities specialistai. Kolektyve dirba lengvai bendraujantys, linksmi, originalūs, norintys save išreikšti žmonės.

6. KRITINĖ RIZIKA

6.1. NUMATOMOS PROBLEMOS IR KLIŪTYS

Didelė paslaugų įvairovė, aktorių profesionalumas, nepriekaištingas organizavimas turės įtakos įmonės plėtimuisi. Numatomi laikotarpiai, kurie turės įtakos šiam verslui, tai: Kalėdos, mokslo metų uždarymo šventė, kurios privers mus padirbėti daugiau. O gali būti ir atvirkščiai, tai laikotarpispo Naujųjų metų, vasaros atostogų metu, kada teks pailsėti.

6.2. RIZIKOS VEIKSNIAI

Naują verslą pradėti yra visada sunku, kadangi sunku surasti tam tikrą nišą versle ir konkuruoti su stambesnėmis firmomis. Tokiu atveju praradus savo pozicijas rinkoje labiausiai pasijaučia firmos finansinėje veikloje, o tai reiškia, kad praradus dalį pelno mažėja kompanijos perkamoji galia, atsiranda daug pašalinių darbų, kurie reikalauja tam tikrų išlaidų. Kaip ir pagrindinės visų firmų pagrindinė rizika yra financinėje srityje, nes pradinis pelnas bus ne maksimizuotas, dėl paskolų.