Ab baltijos jura veiklos tobulinimo planas
5 (100%) 1 vote

Ab baltijos jura veiklos tobulinimo planas

Turinys

Įvadas……………………………………………………………………………………………………………………………..3

1. Įmonės pristatymas……………………………………………………………………………………………………….4

1.1. Įmonės veikla…………………………………………………………………………………………………………4

2. Įmonės veiklos analizė…………………………………………………………………………………………………..5

2.1. Vidinė aplinka………………………………………………………………………………………………………..5

2.2. Išorinė aplinka………………………………………………………………………………………………………..6

3. Veiklos tobulinimo planas……………………………………………………………………………………………..8

3.1. Inovacinės idėjos atsiradimas…………………………………………………………………………………..8

3.2. Inovacinės idėjos aprašymas…………………………………………………………………………………….9

3.2.1. Inovacijos pasirinkimo pagrindimas……………………………………………………………………..10

4. Veiklos tobulinimo plano įgyvendinimas……………………………………………………………………….11

4.1. Investicijos………………………………………………………………………………………………………….11

4.2. Pajamos – išlaidos………………………………………………………………………………………………..11

Išvados………………………………………………………………………………………………………………………….13

Literatūra……………………………………………………………………………………………………………………….14

Įvadas

Pokyčiai rinkoje verčia verslininkus domėtis naujovėmis, įgyti tarptautinių ryšių palaikymo patirties, neatidėliojant spręsti produkcijos ir aptarnavimo kokybės klausimus. Svarbiausia – neatsilikti, tobulėti tiek vadovui, specialistui, tiek visai įmonei ieškoti būdų, kaip tai daryti.

Smulkiojo verslo plėtra ir konkurencinio pajėgumo stiprinimas yra gana sudėtingos ir lėtai bei sunkiai sprendžiamos problemos. Rinka teigiamai reaguoja, nesvarbu, kokio dydžio įmonė. Racionalus prekių ir paslaugų pasirinkimas, veiksminga kainų ir pardavimo rėmimo politika lemia smulkiojo verslo sėkmę.

Rinkos ekonomika Lietuvoje dar veikia nepakankamai: stringa bankroto bei konkurencijos, drauge ir efektyvaus išteklių naudojimo mechanizmas.

Šio darbo tikslas yra susipažinti su UAB „Baltijos jūra“ veikla, jos pobūdžiu, bei sudaryti šios įmonės veiklos tobulinimo planą.

Šiame darbe nepateikiama tiksli įmonės veiklos tobulinimo informacija, o parodomas tik pats veikimo principas.

1. Įmonės pristatymas

1.1. Įmonės veikla

Turistinė agentūra “Baltijos jūra” įregistruota 1998 metų rugsėjo mėnesį. Firmoje nuolatos dirba 8-10 žmonių. Pagrindinė įmonės būstinė yra Vilniaus centre, Gedimino prospekte.

Turistinė agentūra “Baltijos jūra” užsiima:

• poilsinių pažintinių kelionių organizavimu ;

• verslo ir specialių kelionių organizavimu ;

• bilietų ir pervežimo dokumentų tvarkymu ;

• viešbučių rezervavimu visame pasaulyje ;

• vizų tvarkymu ;

Įmonė naudoja kompiuterinę rezervavimo programą AMADEUS SMART, kurios dėka galima užsakyti bilietus į visas pasaulio šalis, sudaryti kliento pageidaujamą maršrutą.

Įmonė yra visų, Lietuvoje esančių, aviakompanijų (KLM, , SAS, TWA, FINNAIR, BRITISH AIRWAYS, AIR CANADA, DELTA, TRANSWEDE) oficialus agentas. Ji yra viena iš 28 agentūrų , pasirašiusių sutartis su LAL (Lithuanian Airlines) kompanija.

Pagrindinės kelionės yra rengiamos Europoje. Turo operatoriai yra paruošę maršrutus Ispanijoje, Katalonijos provincijoje.

Taip pat agentūra rengia keliones į Portugaliją, Italiją, Tunisą, Maltą, Turkiją, egzotiškus Azijos, Afrikos, Karibų jųros paplūdimius ir miestus.

Kelionių agentūra “Baltijos jūra” yra oficialus “Frankfurt Messe”, Kopenhagos “Bella” centro, Barselonos parodų ir mugių centro atstovas Lietuvoje. Ji suteikia informaciją įmonėms, norinčioms dalyvauti parodose ar mugėse, rengiamose šiuose centruose bei reikalui esant sutvarko visus su tuo susijusius dokumentus, rezervuoja vietas stendams ir pan.

Agentūros darbas yra tarptautinis ir, anot įmonės vadovo A. Kalinausko, užsienio partneriai yra geriausi. Tačiau ir Lietuvoje agentūra stengiasi kooperuotis su kitomis agentūromis. Visą paruošiamąjį darbą – maršrutų sudarymą, viešbučių parinkimą ir pan. atlieka įmonės darbuotojai. Jie patys susipažįsta su vietomis, numatomomis įtraukti į vieną ar kitą maršrutą, patikrina viešbučius, kuriuose bus apgyvendinti turistai.

Dėl darbo specifikos visi įmonės darbuotojai privalo mokėti bent po vieną užsienio kalbą, išmanyti darbo kompiuteriu pagrindus. Žmonės dirbantys
turizmo srityje turi būti komunikabilūs, neblogi psichologai, kad sugebėtų įtikinti klientus pasinaudoti jų teikiamomis paslaugomis.

Agentūra turi keturių metų darbo patirtį ir vienas iš jos pagrindinių tikslų – užimti kuo didesnę rinkos dalį.

2.Įmonės veiklos analizė

2.1. Vidinė aplinka

Kaip jau minėjau anksčiau, UAB “Baltijos jūra” nuolatos dirba 8 – 10 žmonės: generalinis direktorius, direktoriaus pavaduotojas, vyr. finansininkė, dvi referentės, dvi vadybininkės ir valytoja.

Schematiškai organizacinė UAB “Baltijos jūra” struktūra galėtų atrodyti taip:

Iš šios organizacinės schemos galima aiškiai matyti kas yra kieno tiesioginis viršininkas, kas kam yra tiesiogiai atsakingas.

Generalinis direktorius užsiima visais organizaciniais klausimais, palaiko ryšius su užsienio ir Lietuvos partneriais aukščiausiame lygyje. Jis turi teisę priimti ir atleisti darbuotojus ir pan.

Generalinio direktoriaus pavaduotojas užsiima visais einamaisiais klausimais, sprendžia problemas iškilusias su klientais, padeda pasirinkti patogiausius kelionių maršrutus.

Vyr. buhalterė daro visą įmonės buhalterinę apskaitą.

Referentėms tenka didžiausia darbo su klientais dalis. Jos bendrauja su klientais telefonu, ofise. Jos pildo anketas, priima visus kelionei reikalingus dokumentus ir atsako už savalaikį jų sutvarkymą. Referentės turi pasiūlyti klientui optimalų kelionės ar maršruto variantą ir kainą. Jos privalo supažindinti klientą su visomis su kelione susijusiomis smulkmenomis tam, kad vėliau būtų išvengta įvairių nesusipratimų.

Vadybininkės taip pat užsiima darbu su klientais. Tačiau jos daugiau dirba aviabilietų rezervavimo srityje. Kaip jau minėjau anksčiau UAB “Baltijos jūra” yra prisijungusi prie pasaulinės bilietų rezervavimo sistemos AMADEUS SMART, todėl ji turi galimybę užsakyti bilietus visame pasaulyje. Jei reikia jos turi priimti ir sutvarkyti visus su kelione susijusius dokumentus, t.y. sutvarkyti vizas, draudimą ir pan. Vadybininkės yra atsakingos už tai, kad klientų pasai būtų laiku pristatyti į ambasadą, kad laiku būtų išduotos vizos, o dėl visų iškilusių nesklandumų laiku informuoti klientus ir pasiūlyti galimus problemos sprendimo variantus.

2.2. Išorinė aplinka

Konkurentų analizė

Bendru požiūriu susidaro įspūdis, kad turizmas Lietuvoje nėra labai išvystytas ir, kad joje veikia pakankamai nedaug įmonių. Tačiau turizmu Lietuvoje užsiima apie 200 įmonių. Kai kurios įmonės turizmu užsiima kaip šalutine veikla. Jei paanalizuosime didžiausias turizmo įmones Lietuvoje, kurios rimtai tuo užsiima Lietuvoje, pamatysime, kad jų lieka apie 50.

Dauguma UAB “Baltijos jūra” konkurentų – tai turizmo agentūros, kurios taip pat užsiima išvežamuoju turizmu. Tai tokios firmos kaip “West Express”, “Delta”, “Baltic travel service”, “Mondus” ir kt.

Šiuo metu Jūs matote 30% šio straipsnio.
Matomi 921 žodžiai iš 3051 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.