Dyzeliniu varikliu ipurskimo sistema
5 (100%) 1 vote

Dyzeliniu varikliu ipurskimo sistema

VILNIAUS GEDIMINO TECHNIKOS

UNIVERSITETAS

Automobilių katedra

Transporto priemonių elektros įrenginių

namų darbas

Atliko:TMĮn

Priėmė: doc.

Vilnius, 2004

TURINYS

I. Įvadas…………………………………

II. Dyzelinio variklio degalų įpurškimo sistema…………………………………..

III. Skirstomojo tipo siurblys su elektroniniu reguliatoriumi………………………………

IV. EDC valdymo blokas……………

V. Literatūra…………………………

Įvadas

II. Dyzelinio variklio degalų įpurškimo

sistema

Dyzelinių variklių degalų įpurškimo sistemos turi tiksliai dozuotą

degalų kiekį įpurkšti:

• reikiamu momentu,

• per tam tikrą laiką,

• reikalingu slėgiu ir

• reikiamos formos čiurkšle.

Dyzelinių variklių degalų įpurškimo sistemos iš esmės skiriasi

įpurškimo siurblio tipu ir purkštukų sandara. Jei varikliui naudojami

įvairūs degalai, reikalinga keliems degalų tipams pritaikyti degalų

įpurškimo sistemą.

Dyzelinių variklių degalų įpurškimo sistemą (1 pav.) sudaro:

1. Degalų bakas,

2. Degalų tiekimo siurblys,

3. Rupaus ir smulkaus valymo filtrai,

4. Įpurškimo siurblys,

5. Purkštuvas su purkštuku,

6. Reguliatorius,

7. Ankstinimo mova,

8. EDC valdymo blokas,

9. Sistemos vamzdeliai.

Degalų tiekimo siurblys maždaug 1 bar pertekliniu slėgiu tiekia

degalus sekcijiniam įpurškimo siurbliui.

Tiekimo siurblys dažniausiai tiesiogiai prisukamas prie purškimo

siurblio. Jį varo įpurškimo siurblio kumštelinio veleno ekscentrikas. Kai

reikia ne didelio našumo, naudojamas vienpusio veikimo, o kai reikia

didelio našumo – dvipusio veikimo tiekimo siurblys.

Dyzelinio variklio degalų įpurškimo sistemoje filtrai būtini, kadangi

net mažiausios degalų teršalų dalelės gali pažeisti preciziškas įpurškimo

siurblio ir purkštukų detales.

Dyzelinių variklių degalų įpurškimo sistema

3

5

4

6

7

2

1

8 Į variklį

1 pav.

Dyzeliniams varikliams naudojamos įvairios filtrų kombinacijos. Rupiam

filtravimui naudojamas filtras su metaliniu arba plastmasiniu tinkleliu.

Jis statomas prieš degalų tiekimo siurblį. Pagrindinių degalų filtrų

filtravimo elementai yra iš popieriaus arba veltinio. Smulkaus valymo

filtruose dėl vienodesnio akučių pločio ir didesnio filtravimo paviršiaus

dažniau naudojami popieriniai filtravimo elementai (susukti spirale arba

žvaigždiniai).

Ankstinimo mova nustato laiko tarpą tarp įpurškimo į degimo kamerą

pradžios ir degimo pradžios, kuris yra beveik pastovus, t.y. nepriklauso

nuo sūkių dažnio. Jei visada pradedama purkšti esant tam pačiam alkūninio

veleno posūkio kampui, dėl didesnio judėjimo greičio stūmoklis, esant

didesniam sūkių dažniui, degimo pradžioje vis toliau būna nuo viršutinio

galinio taško. Dėl to labai sumažėja galia. Todėl įpurškimo pradžia

paankstinama pasukant pirmyn siurblio kumštelinį veleną variklio alkūninio

veleno atžvilgiu iki [pic][pic] kumštelinio veleno posūkio kampo.

Automatinis įpurškimo pradžios ankstinimas gali būti valdomas:

• Mechaniškai arba

• Elektronikos priemonėmis.

Purkštukai smulkiai išpurškia degalus norimos formos čiurkšle ir

Šiuo metu Jūs matote 50% šio straipsnio.
Matomi 431 žodžiai iš 861 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.