Michaelio schumacherio biografija
5 (100%) 1 vote

Michaelio schumacherio biografija

11

Michaelio Schumacherio biografija

Vaikystė

Michaelis Schumacheris gimė 1969 sausio 3-iąją Vokietijoje Huerto Hermiulhaimo miestelyje prie Kelno Rolfo ir Elisabeth Schumacherių šeimoje. Michaelio tėvas buvo aistringas konstruktorius ir sūnui sukonstravo nedidelį kartingą. Juo būsimasis f-1 čempionas išvažinėjo apylinkių keliukus. Neišvengdavo ir guzų, po stuktelėjimų į medį ar tvorą.

Pirmą kartą prie tikro karto vairo sėdo būdamas ketverių Kerpeno autodrome. Po kurio laiko Michaelio tėvas ėmė vadovauti kartus nuomojančiai firmai ir Michaelis darbo dienomis padėdavo remontuoti kartus, o savaitgaliais lenktyniaudavo. Ir skindavo vieną pergalę po kitos.

Kai berniukui sukako dešimt metų, Schumacheriai vos sudūrė galą su galu, tad teko parduoti kartą, kurį specialiai Michaeliui sukonstravo jo tėvas.. Jį įsigijo šeimos draugas Gerhardas Noackas. Po dviejų savaičių grįžo su per pasivažinėjimą sulaužyta ranka ir pasiūlė atpirkti automobiliuką už pusę kainos.

Rolfas Schumacheris padėkojo už gražų mostą, bet pasiguodė kad neturi pinigų leisti Michaelį į automobilių sportą.

Kartingas

Tuomet Gerhardas apsiėmė globoti jaunąjį lenktynininką. Pats vaikų neturėjo, tad globojo jį kaip sūnų. 1980 metais Kerpene buvo pastatytas naujas kartodromas, kuriame Michaelis su broliu Ralfu praleisdavo kiekvieną laisvą minutę. Michaelis degė noru išbandyti save tikrose lenktynėse. Tačiau kartingisto licenzijos jam teko palaukti iki 1983 metų.

G. Noackas pamatė, kad automobilių sportas tampa nebe jo kišenei ir pasitraukė. Tačiau netrukus atsirado naujas rėmėjas. Jurgenas Dilkas, susikrovęs kapitalą iš žaidimų automatų. „Už savo pagalbą noriu tik sidabrinių vainikų ir taurių“,- pareiškė jis.

O jų ilgai laukti nereikėjo. 1984 ir 1985 metais Michaelis nugalėjo Vokietijos jaunių kartingo čempionate, 1985 tapo pasaulio jaunių vicečempionu, 1986 Vokietijos ir Europos kartingo čempionatuose užėmė trečiąją vietą, o 1987 metais – nugalėjo.

Tėvas ir rėmėjas džiaugėsi Michaelio laimėjimais, tačiau patarė įgyti ir naudingą profesiją – tapti mechaniku. Pastarasis patarimo paklausė.

Formulės

Kai Schumacheriui sukako 18, vienas jo gerbėjų suorganizavo susitikimą su komandos, dalyvaujančios Vokietijos Formulės – Ford čempionate. Šis pasiūlė vietą komandoje už „tik“ 100 000 markių. Būsimasis F-1 čempionas tuo metu uždirbo 500 markių per mėnesį. Lenktynininko karjerą trumpam teko nutraukti.

Vieną šeštadienį suskambo telefonas ir jam pasiūlė išbandyti Formulės – Ford bolidą Hokenhaimo trasoje. Vaikino važiavimas komandos vadovams paliko labai gerą įspūdį. Šį sykį sezonas tekainavo 25 000 markių. Šiuos pinigus sumokėjo rėmėjas J. Dilkas. Netrukus atsirado dar keli rėmėjai.

1988 metais Michaelis Šumacheris nugalėjo Vokietijos Formulės Konig pirmenybėse, Vokietijos Formulės Ford čempionatą baigė ketvirtas, Europos – antras, nusileidęs tik Mikai Salo, kuris vėliau tapo varžovu Formulėje 1.

Po sėkmingo sezono Michaelis sudomino Willi Weberį. Šis žmogus buvo vėtytas ir mėtytas, bet galiausiai įsitvirtino maisto pramonėje. Willi didžiulį įspūdį paliko Michaelio važiavimas Salzburgo trasoje. Tekart Michaelis startavo 13, bet jau po 1 rato pirmavo! Willi Michaeliui pasiūlė vietą komandoje 2 metams už dyką. (tuo metu 1 sezonas kainuodavo sportininkui nuo 200 000 iki 1 000 000 markių) Bet Weberis turėjo tapti jo vadybininku. Šumis sutiko.

1989 metais iškovojęs 2 pergales užėmė 3 vietą Vokietijos F-3 čempionate, nugalėjo prestižiniame etape Makau gatvėmis.

1990 metais tapo Vokietijos F-3 čempionu (10 pergalių). Po atkaklios kovos su Mika Hakkinenu vėl nugalėjo Makau etape, taip pat laimėjo Fudži trasoje Japonijoje. Kartu su Karlu Wendlingeriu, Heinzu Haroldu Frentzenu ir Jochenu Massu atstovavo Sauber ekipai sportinių prototipų pasaulio čempionate. Poroje su J. Massu nugalėjo Meksikos etape.

1991 metais buvo įregistruotas F 3000 Europos čempionate, tačiau realiai prie F 3000 bolido vairo sėdo tik kartą – Sugo trasoje Japonijoje ir finišavo antras. Visą dėmesį skyrė sportinių prototipų čempionatui. Kartu su K. Wendlingeriu užėmė 2 vietą Siverstuone, 5 Le Mane.

F-1

Prieš Belgijos formulės 1 etapą belgas Bertrandas Gachot, atstovavęs „Grand prix Jordan“ ekipai, važiuodamas Londone taksi papurškė jo vairuotojui į akis dujiniu balionėliu. Už tai pateko į kalėjimą. Ekipos vadovui Edie Jordanui teko ieškoti kas galėtų pakeisti belgą. Po didelių pastangų Willi Weberis pastarajam įpiršo Michaelį.

Michaelis savo važiavimų nustebino visą F-1 pasaulį. Per kvalifikacines varžybas su toli gražu ne geriausiu bolidu užėmė 7 starto poziciją ir aplenkė daug labiau patyrusį komandos draugą Andre de Cezarį. Lenktynėse pasisekė ne taip. Nuvažiavus vis porą posūkių sugedo bolido sankaba.

Šiuo metu Jūs matote 53% šio straipsnio.
Matomi 722 žodžiai iš 1371 žodžių.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA (kaina 0,87 €) ir įveskite gautą kodą į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.