Projektas
5 (100%) 1 vote

Projektas

Pasaulyje yra labai daug automobilių. Juos gamina beveik visu šaliu žmonės:Vokietija, Japonija,

Kinija, Suomija,Amerika,ir dar daug kitu šalių.Aš papasakosiu apie vokiškus automobilius.

Vokiečiai gamina tokių markiu automobilius: BMW, AUDI,WV,MERCEDES.

Aš papasokosiu apie Wolksvagen automobilius. Šie automobiliai buvo pradeti gaminti labai seniai, pirmas automobilis buvo isleistas 1949 metais jis vadinosi BEETLE.

Šie automobiliai buwo suskirstiti i markes: GOLF, PASSAT, BORO,PHAETON ,SHARAN, NEW BEETLE.

Volkswagen Golf” – sėkmingiausias visų laikų Vokietijos gamintojų automobilis. Debiutavęs prieš tris dešimtmečius kaip tiesioginis legendinio “vabalo” įpėdinis, “Golf” iškart patraukė potencialių pirkėjų dėmesį. Keturios “Golf” kartos 22 milijonams jų savininkų akivaizdžiai įrodė, jog automobilis tapo absoliučiai geriausia iki tol buvusio originalaus bestselerio tąsa.

Netenka stebėtis, kad vos pasklidusios žinios apie naujos kartos “Volkswagen Golf” pasirodymą buvo gaudomos itin godžiai. Penktos kartos “Volkswagen Golf“ oficialiai debiutavo 2003 m. rugsėjį tarptautiniame Frankfurto automobilių salone, o į Lietuvą atvyko lapkričio mėnesį.

Ką tik rinkoje pasirodžiusiam naujajam penktos kartos “Volkswagen Golf” atiteko prestižinė “Auksinio vairo’2003” (“Goldene Lenkrad’2003”) premija. Ši garbinga nominacija, kurią jau 21-eri metai iš eilės inicijuoja autoritetingas savaitraštis “Bild am Sonntag”, – ne tik aukštas gamintojų triūso įvertinimas, bet ir “Volkswagen” markės pripažinimas.

“Auksinio vairo’2003” nominacija kasmet teikiama už technikos naujoves, automobilių sportiškumą bei dizaino naujoves.

Pirmasis WV GOLF bovo pagamintas 1974metai, ju didžiausias variklio

darbinis turis buva 1,8litro benzinas su įpurskimo sistema.mažiausio 1.3litro, o pigiausias 1.6 dyzeliu varomas varyklis, buvo su paprastom ir automtinemis pavaru dežėmis. Antros klase prasidejo 1983metai ir ejo iki 1992metų. Jų vriklių darbinis tūris buvo, toks pats kaip ir 1 serijos

Golf΄as, tik buvo ir truputi galingesniu varykliu su 2,0 darbiniu turiu, dviejų velenu, 16vožtuvu

ir ipurškimo sistema. Taip atsirado 1,8darbinio turio varykliai su mono įpurškimo sistema. O tai pogi padidejo šansu rinktis dyzeliniu varomu Golfu, atsirdo 1,6turbo dyzeliniai varykliai. Nuo 1993metų pradetas gaminti 3 Golfas,išsiskiriantis išvaizda,ir keliais varyklio pakeitimais. Atsirado 1,9turbo dyzeliniu varykliu,su oro kondicionieriais,ABS ir SRS sitemomis

KETWIRTOIOS IR PENKTOSIOS KARTOS WV GOLF VARYKLIU DARBO TURIAI

Penktos kartos Golf rinkoje debiutuos su keturiais varikliais – 2 benzininiais ir 2 turbodyzeliniais. Visi naujojo Golf varikliai atitinka “Euro 4” normų ekologinius reikalavimus.

Bazinis agregatas – 1,4 litro darbo tūrio 75 AG benzininis variklis, su kuriuo automobilis gali važiuoti maksimaliu 164 km/h greičiu. Silpniausias dyzelisnis variklis – TDI serijos 1,9 litro 105 AG, vidutiniškai 100 km kelio sunaudojantis tik 5,2 litro dyzelino.

Golf nuo konvejerių nuriedės ir su naujais varikliais, kuriuose įdiegtos naujausios tiesioginio įpurškimo technologijos. Į naujus automobilius bus montuojamas visiškai naujas 2,0 litro darbo tūrio TDI tiesioginio įpurškimo variklis, išvystantis 140 AG pajėgumą. Šio 4 cilindrų su 4 vožtuvais agregato sukimo momentas priekiniams ratams perduodamas per 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę arba per tiesioginio įjungimo, irgi 6 laipsnių transmisiją DSG, pirmą kartą pasaulyje išbandytą Golf R32 modelyje.

Kito, benzininio variklio burtažodis – taip pat tiesioginis benzino įpurškimas. 1,6 litro darbo tūrio FSI variklis, išvystantis 115 AG galią, jau pateisino viltis pavasarį rinkoje debiutavusiame Touran modelyje. Dabar šis variklis bus montuojamas ir į naująjį Golf.

Dar galingesni varikliai, kurių itin laukia visi sportiško ir greito vairavimo gerbėjai, į naujuosius Golf bus pradėti montuoti šiek tiek vėliau. Beje, pavarų perjungimo funkcijas vairuotojas gali patikėti ir efektyviai veikiančiam 6 laipsnių “automatui”.

Dabar truputi apie wv passat. Pirmasis ju buwo pagamintas 1974metais. Varykliu tipai nesiskyre, ir ejo taip pat su golfo varykliais.Jis skyresi nuo golfo tuo kad buvo dauog erdvesnis, ilgesne kebulo formo, pagaba liko ta pati. Truputi apie nauja modeli:

Passat – „Volkswagen“ lengvųjų automobilių gamos flagmanas

Jame derinasi naujų idėjų gaiva ir techninių sprendimų patikimumas. Pridėkite elegantišką dizainą, ir taps lengvai suprantama, kodėl šis automobilis yra savo klasės lyderis.

Naujausios kartos Passat atspindi „Volkswagen“ pasiryžimą nuolatos gerinti įrangos kokybę, apie tai liudija kad ir gausi standartinė įranga, pavyzdžiui, šoninės saugos oro pagalvės. Šiuo atžvilgiu reikia atskirai nagrinėti du dalykus: saugos įrenginius ir komforto/funkcionalumo įrangą. Passat visa tai atitinka aukštesnės nei vidutinės automobilių klasės lygį.

Baziniame Passat modelyje montuojami šie standartinės įrangos elementai:

• ESP

• ABS

• pagalbinis stabdžių įrenginys (Brake Assist)

• priekinės saugos oro pagalvės

• šoninės saugos oro pagalvės priekinių sėdynių atlošuose

• saugos diržų įtempikliai

• saugos diržų aukščio reguliavimo sistema tiek priekinėse, tiek užpakalinėse
sėdynėse

• „Isofix“ vaikų saugos sėdynių tvirtinimo sistema, kuri leidžia prie užpakalinės sėdynės tvirtinti dvi vaikų sėdynes

• elektra reguliuojami ir šildom lauko veidrodėliai

• elektriniai priekinių langų pakėlikliai

• nuotolinis bagažinės ir degalų bako dangtelio atidarymo įtaisas

• į dalis suskirstyta ir sulankstoma užpakalinė sėdynė

• dviem kryptim reguliuojama vairo kolonėlė

• vairo stiprintuvas

• tonuoti stiklai

• centrinis užraktas su nuotoliniu valdymu.

Yra ir trys Passat išpildymo versijos, kuriose rasite dar aukštesnio lygio komforto įrangos. Passat Comfortline – populiariausias Passat modelis, be bazinės įrangos jame dar yra reguliuojamas vidurinis porankis, integruotas puodelio laikiklis užpakaliniame viduriniame porankyje, veliūru apmuštos sėdynės ir elektriniai galinių stiklų kėlikliai.

Passat Trendline – ši versija turi nemažai sportinių akcentų. Tačiau Trendline ne toks elegantiškas, kaip Comfortline, jame išryškintas dinamiškas patrauklumas. Trendline išsiskiria savo sportiniais akcentais: sportiškos sėdynės, trijų stipinų vairaratis ir dekoratyviniai elementai iš aliuminio.

Passat Highline – prabangiausia Passat išpildymo versija, aukščiausio lygio komfortas ir prabangi aplinka. Yra ir Trendline detalių, tačiau Highline atpažįstamas iš chromuotų apsauginių juostelių. Pavyzdžiui, sportiškos sėdynės apmuštos ne audiniu, o oda, dekoratyvieji prietaisų skydelio ir durų rankenų elementai – ne iš aliuminio, o riešutmedžio.

Passat su šešių cilindrų (V6) varikliu dėl tam tikrų ypatumų skiriasi nuo modifikacijų, kuriose sumontuoti kitokie varikliai. Tai nepriklauso nuo išpildymo versijos. Iš išorės šis modelis išsiskiria 16 colių „Road America“ lengvo lydinio ratlankiais bei chromuotomis apsauginėmis juostelėmis. Modelio su V6 standartinėje įrangoje – prietaisų skydelyje daugiafunkcinis indikatorius (MFI) ir signalizacijos sistema su vidiniu tūrio apsaugos davikliu. Baziniame Passat modelyje varikliai V5 ir V6 nemontuojami. Štai taip jis atrodo:Dabar apie jo „broli“ Passat Variant:

Šiuo metu Jūs matote 30% šio straipsnio.
Matomi 1041 žodžiai iš 3451 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.