Statybinių medžiagų vežimo technologinio proceso organizavimas uab iris
5 (100%) 1 vote

Statybinių medžiagų vežimo technologinio proceso organizavimas uab iris

Turinys

Įvadas ……………………………………………………………………………………………………………………. 3

1. Tiriamoji dalis …………………………………………………………………………………………………….. 4

1.1. Įmonės charakteristika ir jos paslaugų apžvalga …………………………………………………. 4-5

1.2 Įmonės transporto parko apžvalga ir krovininės transporto priemonės dokumentai ….. 6-7

1.3 Įmonės krovinių srautų apžvalga ……………………………………………………………………….. 8

1.3.1 Krovinių charakteristika ………………………………………………………………………………… 8

1.3.2 Krovinių srautų analizė ………………………………………………………………………………….. 8-9

1.3.3 Krovinių srautų netolygumas …………………………………………………………………………. 9-10

1.4 Eksploatavimo sąlygų charakteristika ………………………………………………………………… 10

1.5 Riedmenų tipo parinkimas ………………………………………………………………………………… 10

2. Technologinė dalis ……………………………………………………………………………………………… 11

2.1. Techninių eksploatacinių rodiklių maršrutuose skaičiavimas ………………………………. 11-18

3. Organizacinė dalis ………………………………………………………………………………………………. 19

3.1. Riedmenų išleidimo į liniją grafikas …………………………………………………………………. 19

3.2. Automobilių eismo tvarkaraščiai ………………………………………………………………………. 19

3.3. Eismo grafikų sudarymas ………………………………………………………………………………… 20

3.4. Vairuotojų darbo grafikas ………………………………………………………………………………… 20

3.4.1. Reikalingas vairuotojų skaičius ……………………………………………………………………… 20

3.4.2. Duomenys vairuotojų darbo grafikui sudaryti ………………………………………………….. 20

Išvados ir pasiūlymai ……………………………………………………………………………………………….. 21

Literatūros sąrašas ……………………………………………………………………………….. 22

1 priedas ……………………………………………………………………………………………… 23

ĮVADAS

Lietuvos transporto politika tampa bendros ES transporto politikos dalimi, todėl mūsų rinkoje vykstantys pokyčiai susiję su ES taikomais reikalavimais. Transportas, tai ūkio šaka, apimanti transporto ir keleivių vežimą įvairiomis transporto rūšimis. Šiuo metu, kai sparčiai didėja pervežamų krovinių apimtys, krovinių gabenimui Lietuvos Respublikos politinėje sistemoje yra teikiama didelė reikšmė. Kuriasi naujos pervežimų įmonės, atsirado tolimųjų reisų vairuotojų trūkumas, tai tik dar labiau parodo, kad Lietuva kaip valstybė yra strategiškai palankioje vietoje, kad galėtų plėtoti ir vystyti šią ūkio šaką. Todėl žmogus užsiimantis krovinių vežimu turi mokėti sudaryti teisingą ir pasiteisinanti strategini planą, būti atsakingu ir gebėti greitai atsižvelgti į vykstančius rinkos pokyčius.

Kursinio darbo užduotyje duota schema, kurioje yra krovinių gabenimo maršrutai. Du iš jų yra švytuokliniai, jungiantys tik bazę ir tam tikrą parduotuvę. Likusieji trys jungia tą pačią bazę ir dar dvi parduotuves. Prieš bazę yra ATĮ, iš kurios transporto priemonė išvažiuoja i pamainą ir grįžta. Mano atveju krovinys yra statybinės medžiagos.

Darbo tikslas: išanalizuoti UAB „IRIS“ statybinių medžiagų vežimo technologinio proceso organizavimą, bei teikti išvadas ir pasiūlymus apie pastebėtus trūkumus.

Uždaviniai:

– išanalizuoti gabenamų krovinių charakteristiką, krovinių srautų analizę, krovinių srautų netolygumą, eksploatavimo sąlygų charakteristiką;

– parinkti tinkamą riedmenų tipą gabenamam kroviniui;

– apskaičiuoti techninius eksploatacinius rodiklius;

– išaiškinti automobilių eismo tvarkaraščius švytuokliniame arba žiediniame maršrutuose ir vairuotojų darbo organizavimą, jų faktinį bei planinį darbo laikus.

1. TIRIAMOJI DALIS

1.1. Įmonės charakteristika ir jos paslaugų apžvalga

,,IRIS“ savo veiklą pradėjo 1991 metais ir nuo to laiko dinamiškai plečiasi, užsitarnaudama interjero apdailos ir statybinių medžiagų rinkoje patikimo ir atsakingo partnerio reputaciją. Šiandien IRIS vienas didžiausių prekybos centrų.

Vienas iš IRIS pagrindinių tikslų – pateikti rinkai aukštos kokybės interjero apdailos bei statybines medžiagas. Ilgalaikis bendradarbiavimas su gerai žinomais statybinių apdailos medžiagų gamintojais, vienintelio arba strateginio importuotojo statusas bei sąžiningu darbu pelnytas patikimo partnerio vardas .

UAB IRIS – tai profesionali komanda, nuolat ieškanti produktyvių ir
rezultatyvių darbo tiek su gamintojais, tiek su klientais metodų, efektyviai sprendžia užduotis atlikdama pateiktus klientų užsakymus. IRIS kompanijos veikla griežtai specializuota, ypatingas dėmesys skiriamas šioms prekių grupėms:

– keraminėms ir akmens masės plytelėms;

– kiliminėms, laminuotoms ir PVC grindų dangoms;

– vonios kambario baldams ir aksesuarams;

– vonioms ir dušo kabinoms;

– vandens maišytuvams;

– keraminei santechnikai;

– tapetams, dažams;

– plytelių klijams ir sausiems statybiniams mišiniams;

– statybinėms medžiagoms (cementas, gipso kartono plokštės, metalo profiliai, glaistai, kt.)

– apšiltinimo medžiagoms;

1pav. Valdymo struktūra

Iš 1 pav. matyti, jog transporto skyrius turi penkis padalinius kurie yra pavaldūs transporto skyriaus vadovui ir tai puikiai užtikrina paslaugų kokybę.

Automobilių transporto paslaugos:

• krovinių gabenimas;

• krovinių komplektavimas ir rūšiavimas;

• mažmeninė ir didmeninė prekyba statybinėmis medžiagomis;

• krovinių sandėliavimas;

Kroviniai vežami tik Lietuvos teritorijoje. Įmonei neužtenka turimų transporto priemonių, tai ji bendradarbiauja su vežimus vykdančiomis firmomis. Statybinės medžiagos yra vežiojamos su autotraukiniais. Stambios partijos vežamos tiesiai gavėjui.

1.2 Įmonės transporto parko apžvalga ir krovininės transporto priemonės dokumentai

UAB „IRIS“ šiuo metu eksploatuoja savo turimus automobilius, taip pat dalį jų nuomoja ir iš kitų vežimais užsiimančiomis įmonėmis. Įmonėje automobiliai nėra specialiai kaip nors ženklinami, nes tam nėra jokio tikslo. Įmonės parką sudaro tik „EURO-3“ automobiliai. Pagal transporto priemonių tipą autoparkas susideda iš: autotraukinių, specialiųjų automobilių, lengvųjų automobilių

1.2 pav. Autoparko struktūra pagal tipą

Iš diagramos matyti, kad daugiausia įmonė turi sunkvežimių ,,MERSEDES- BENZ“ statybinėms medžiagoms išvežioti.

Įmonės transporto parkas yra apynaujis. Dauguma automobilių nėra daugiau nei dveji metai senumo, parkas yra atnaujinamas nuolat, nes įmonė stengiasi užtikrinti gabenamų krovinių kokybę, pristatymo laiką ir aišku taupo kuro sąnaudas. Toliau yra pateikiamas parko tarnavimo laikas pagal metus.

1.3 pav. Viso parko tarnavimo laikas pagal metus.

Iš diagramos matyti, kad nauji automobiliai sudaro tik 47% viso parko. Ateityje tikimasi, kad šis skaičius padidės..

Kadangi nagrinėjama įmonė užsiima Statybinių medžiagų gamyba bei realizavimu, tai įmonės turimi automobiliai turi turėti šiuos būtinus dokumentus:

Šiuo metu Jūs matote 30% šio straipsnio.
Matomi 825 žodžiai iš 2735 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.