Ab x rašvedybos sistemos analizė
5 (100%) 1 vote

Ab x rašvedybos sistemos analizė

11

VILNIAUS GEDIMINO TECHNIKOS UNIVERSITETAS

VERSLOVADYBOS FAKULTETAS

AB “X” rašvedybos sistemos analizė

Parengė: Indrė

Dėstytoja: ________________

Vilnius, 2004

TURINYSTURINYS 2

ĮVADAS 3

ĮMONĖS VEIKLOS APRAŠYMAS 4

ĮMONĖS VALDYMO STRUKTŪRA 6

ĮMONĖS RAŠTVEDYBOS SISTEMA 6

DOKUMENTO APYVARTOS SCHEMA IR APRAŠYMAS 6

Dokumentų gavimo schema ir aprašymas 6

Išorinių dokumentų rengimo, įforminimo, vizavimo, suderinimo, registravimo

bei išsiuntimo aprašymas 7

Vidaus dokumentų rengimo, tvirtinimo bei registravimo aprašymas 8

Registravimo priemonės ir reikalavimai 8

Bylų sudarymas, nomenklatūra 9

Išvados 10

Literatūra 10

ĮVADAS

Šiais laikais daugelis įstaigose dirbančių žmonių bendrauja

netiesioginiu būdu, o dokumentų pagalba, kadangi tai yra labai patogus

bendravimo būdas, ypač esant dideliems atstumams. Dokumentas tapo

neatskiriama daugelių darbo dalimi, nesvarbu, kokiu būdu jis yra

pateikiamas – paštu, faksu, kompiuterio pagalba ar kaip kitaip. Svarbu yra,

kad šis dokumentas būtų teisingai suprastas. Tam yra sukurtos rašvedybos

taisyklės, kurios nustato pagrindinius dokumentų rengimo, tvarkymo ir

valdymo reikalavimus, kurie taikomi valstybės ir savivaldybių institucijų,

įstaigų, įmonių, taip pat kitų subjektų, įgaliotų atlikti viešojo

administravimo funkcijas, rašytiniams ir jiems prilygintiems dokumentams,

susijusiems su tų įstaigų veikla. Kitiems juridiniams asmenims ir įmonėms,

registruotoms įstatymų nustatyta tvarka, šie reikalavimai yra

rekomendaciniai, tačiau visi savo veiklos dokumentus turi tvarkyti taip,

kad jie būtų išsaugoti ir prieinami įstatymuose ir kituose teisės

norminiuose aktuose nustatytą laiką.

Mano darbo tikslas – surasti ir išanalizuoti privačios įstaigų

raštvedybinę sistemą, surasti klaidų, jei tokių pasitaikys ir jas

pasistengti ištaisyti.

Mano tirta organizacija – AB „X“.

Mano darbo tikslas – išanalizuoti AB „X“ raštvedybos sistema ir

išsiaiškinti, ar ji atitinka visus raštvedybinių taisyklių reikalavimus.

Taigi savo darbe pasistengiau apžvelgti visą AB „X“ raštvedybos sistemą bei

tinkamai ją išanalizuoti, remdamasi raštvedybos taisyklėmis.

ĮMONĖS VEIKLOS APRAŠYMAS

AB „X” savo veiklą pradėjo1993 m. pagal Lietuvos Respublikos pirminio

privatizavimo įstatymą viešo akcijų pasirašymo būdu privatizavus Vilniaus

autoremonto gamyklą.12 ha teritorija gera geografinė padėtis Vilniaus mieste, šalia

Žirmūnų gyvenamojo rajono (5 min. kelio automobiliu nuo miesto centro)

geras susisiekimas visuomeniniu transportu, išplėtota inžinerinė ir

telekomunikacijų infrastruktūra, pakankami įvairios paskirties

(vandentiekio, elektros ir pan.) tinklų pajėgumai pagreitino galutinį

apsisprendimą reorganizuoti buvusią autoremonto įmonę į verslo ir

komercijos centrą.2001 metais AB „X“ laimėjo du atvirus konkursus dėl kaimynystėje

esančios UAB „Šiaurės miestelis“ 4 ha papildomos teritorijos ilgalaikės

nuomos.Šiandien AB „X ” pagrindinės veiklos kryptys – nuosavo nekilnojamojo

turto nuoma ir su ja tiesiogiai susijusių paslaugų teikimas.

Su AB “ X ” susijusios įmonės:

✓ AB „Erdvėlaivis ”, plėtojanti nekilnojamojo turto veiklą;

✓ UAB „Y”, kuriai priklauso buitinės technikos mažmeninės prekybos

tinklas „Erdvina” ir „Sony” centras;

✓ UAB „Mina”, kurios pagrindinės veiklos kryptys – muitinės sandėlių

nuoma ir su šia veikla susijusios paslaugos. Įmonė plečia logistikos

centrus, kuriuose sandėliavimo, transportavimo ir muitinės paslaugos

sujungtos į bendrą logistikos sistemą.

AB „X“ misija: kurti miestus verslui ir kūrybai.

Moto: laisvė, stabilumas, saugumas, dinamika.

Darbo principai:

Kiekvienas partneris turi gauti daugiau negu atiduoda.

Klientams visada turi sektis.

VEIKLOS KRYPTYSVALDOMAS NEKILNOJAMASIS TURTAS. AB „X” – nekilnojamąjį turtą valdanti

bendrovė, jau 10 metų dirbanti šioje verslo srityje. 2004 m. pradžioje

bendrovė valdo daugiau kaip 200 000 m2 nekilnojamojo turto, kurio vertė –

daugiau nei 160 mln. Lt.NEKILNOJAMOJO TURTO PLĖTROS KRYPTYS. AB „X” yra užėmusi nišą nekilnojamojo

turto rinkoje. Veikla – komercinių patalpų kūrimas, atsižvelgiant į klientų

poreikius.

Šiose patalpose yra: biurai, parduotuvės; prekybos centrai; sandėliai,

muitinės sandėliai; autoservisai; kavinės, restoranai; bankų filialai;

draudimo kompanijos; kitos paslaugų firmos; logistikos centrai;

gamybinės..patalpos.

 

Tokia verslo krypčių įvairovė papildo viena kitą, sukuria ypač patogią

verslo terpę, natūraliai susiformuoja reikalinga infrastruktūra,

svarbiausia – atsiranda
klientų trauka ir nuolatiniai jų srautai. Visi

pastatai yra žinomose vietose ir gana dideliuose esamuose ir statomuose

komerciniuose centruose, yra puikus privažiavimas.

ĮMONĖS VALDYMO STRUKTŪRA

[pic]

ĮMONĖS RAŠTVEDYBOS SISTEMA

Įmonės raštvedybos sistema centralizuota – už AB „X“ raštvedybos

organizavimą ir kontrolę yra atsakingas administracijos skyrius. Jis priima

visus gaunamus ir siunčiamus dokumentus, tai yra tvarko visą

korespondenciją. Kitų skyrių sekretorės taip pat dirba su dokumentais,

tačiau juos tvirtina, registruoja ir tvarko administracijos skyrius.

Administracijos skyrius yra atsakingas už tvarkomųjų, organizacinių,

informacinių bei kitų dokumentų rūšių paskirstymą.

DOKUMENTO APYVARTOS SCHEMA IR APRAŠYMAS

Dokumentų gavimo schema ir aprašymas

Gaunamas dokumentas yra paskirstomas nustatyta tvarka. Už AB “X“

gaunamą korespondenciją yra atsakingas adiminstracijos skyrius, kuris

paskirsto ją įmonės nustatyta tvarka. Visi gaunami dokumentai yra

registruojami, tai yra, jiems suteikiamas registracijos numeris, tam,

kad būtų užtikrinta apskaitos sistema. Neregistruojami yra sveikinimai,

kvietimai, reklaminiai bukletai ir pan.

Dokumentai peržiūrimi. Jei trūksta kokių tai dokumentuose nurodyrų

pridedamų priedų, apie tai informuojamas siuntėjas. Dokumentai, atsiųsti

ne tuo adresu, persiunčiami adresatui.

Taigi, kai administracijos skyrius užregistruos gautus dokumentus,

perduos juos atitinkamų skyrių generalinio direktoriaus pavaduotojams,

kurie savo ruožtu susipažins su dokumentais bei vizuos juos. Vizuotų

dokumentų originalai keliauja į archyvą, esantį administracijos

skyriuje, o dokumento kopija paliekama atitinkame skyriuje.

Administracijos skyrius įrašo ir registruoja dokumentus.

Visi dokumentai registruojami kompiuteriu ir laikomi skaitmeninėje

laikmenoje, kad būtų užtikrinta greita jų paieška.

[pic]Išorinių dokumentų rengimo, įforminimo, vizavimo, suderinimo, registravimo

bei išsiuntimo aprašymas

Dokumentą gali sudaryti bei parengti už tai atsakingos sekretorės iš

Šiuo metu Jūs matote 50% šio straipsnio.
Matomi 899 žodžiai iš 1792 žodžių.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA (kaina 0,87 €) ir įveskite gautą kodą į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.