Baigiamosios praktikos ataskaita viešbutyje
5 (100%) 1 vote

Baigiamosios praktikos ataskaita viešbutyje

TURINYS

ĮVADAS…………………………………………………………………………………………………………………3

1. BENDROSIOS ŽINIOS APIE VIEŠBUTĮ „LABANORO PRAMOGOS“………………….4

1.1 Susipažinimas su viešbučiu „Labanoro pramogos“……………………………………….4

1.2 Viešbučio “Labanoro pramogos” steigimo tvarka…………………………………………4

1.3 Viešbučio “Labanoro pramogos”patalpos…………………………………………………….5

1.4 Viešbučio “Labanoro pramogos” skyriai………………………………………………………5

1.5 Viešbučio “Labanoro pramogos” registracijos skyrius……………………………………5

1.6 Registracijos skyriaus vedama dokumentacija……………………………………………….6

1.7 Ryšiai su kitais viešbučio skyriais………………………………………………………………..6

1.8 Viešbučio “Labanoro pramogos” kambarių rezervavimas……………………………….6

1.9 Viešbučio “Labanoro pramogos” kambarių ūkis…………………………………………….6

1.10 Darbuotojai ir jų pareigos………………………………………………………………………….7

1.11 Viešbučio “Labanoro pramogos” maitinimo skyriaus veikla………………………….8

1.12 Viešbučio restoranas-kavinė………………………………………………………………………8

1.13 Viešbučio virtuvė…………………………………………………………………………………….8

1.14 Konferencijų organizavimas viešbutyje “Labanoro pramogos”…………………8

1.15 Kitų paslaugų teikimas viešbutyje “Labanoro pramogos”……………………….9

1.16 Viešbučio “Labanoro pramogos” interjeras………………………………………………….9

1.17 Viešbučio “Labanoro pramogos” marketingo strategija”……………………….9

1.18 Teorinės dalies išvados……………………………………………………………………………..10

2. DARB. ADAPTACIJOS PROCESO VIEŠBUTYJE „LABANORO PRAMOGOS“

TYRIMAS………………………………………………………………………………………………………………..11

2.1 Tyrimo pagrindas………………………………………………………………………………………11

2.2 Tyrimo išvados………………………………………………………………………………………….14

IŠVADOS………………………………………………………………………………………………………………..15

LITERATŪRA………………………………………………………………………………………………………….16

PRIEDAI………………………………………………………………………………………………………………….17

1 Priedas. Tyrimo anketa………………………………………………………………………………….18

2 Priedas. Atlikto tyrimo dumenys……………………………………………………………………19

ĮVADAS

Praktiką atlikau viešbutyje “Labanoro pramogos”. Tai nedidelis ir jaukus viešbutis. Labanoro miestelio centre. Tai naujas viešbutis pritraukiantis daug svečių. Daugelis iš jų yra pravažiuojantys keleiviai, bet lankosi ir svečiai iš Lietuvos, verslo reikalais ar tiesiog gamtos išsiilgusius turistus. Taip pat čia lankosi iklientai ne tik į viešbutį, bet ir į kavinę-barą, pirtį-kubilą, pavažinėti dviračiais, išsikepti šviežią duonelę, pavažinėti įkinkytu vežimu. Galima užsisakyti konferencijų salę.

Praktikos trukmė – 5 savaitės.

Praktikos tikslai:

 Sužinoti viešbučio tipo apgyvendinimo paslaugas, minimalius keliamus reikalavimus;

 Apibrėžti viešbučio tipo aptarnavimo paslaugas;

 Įvertinti viešbučių klasifikavimo svarbą;

 Skirti ir mažo, ir didelio viešbučio struktūrines schemas;

 Sužinoti svarbiausius skyrius viešbutyje;

 Nustatyti viešbučio skyrių atliekamas funkcijas;

 Išanalizuoti atliekamus darbus priėmimo skyriuje kol veši svečias;

 Įvertinti viešbučio darbuotojų keliamus reikalavimus;

1. BENDROSIOS ŽINIOS APIE VIEŠBUTĮ “LABANORO PRAMOGOS”

1.1 Susipažinimas su viešbučiu “Labanoro pramogos”

“Labanoro pramogos” – modernus ir jaukus 3-jų žvaigždučių viešbutis, Labanoro miestelio centre. Savo išskirtinai patrauklia vieta viešbutis sužavi daugelį svečių, kurie pasiilgę jaukumo, kaimiškos aplinkos,pramogų.

Įmonės pasirinkta veikla-tai apgyvendinimo, maitinimo ir aktyvaus poilsio paslaugos.

Tai puiki vieta ne tik pailsėti, bei ir organizuoti seminarus, konferencijas,verslo susitikimus. “Labanoro pramogų” personalas užtikrina produktyvų darbą ir kokybišką poilsį viešintiems svečiams.

Svečių patogumui:

 Jaukūs ir patogūs kambariai;

 Restoranas,kavinė-baras;

 60 vietų konferencijų salė;

 Pirtis-kubilas,pobūvių salė;

 Aikštelė automobiliams.

1.2 Viešbučio “Labanoro pramogos” steigimo tvarka

Viešbučio “Labanoro pramogos” oficialus atidarymas įvyko 2003 metais
gegužės 17d.. viešbutis įkurtas laikantis 1998 m.kovo 19d.priimto Lietuvos Respublikos turizmo įstatymo viešbučio tipo apgyvendinimo paslaugų teikimo taisyklių. (1 priedas).

1.3 Viešbučio “Labanoro pramogos” patalpos

Kambariuose:

 Dušas ir WC;

 Šildomos grindys;

 Svarbiausi tualeto ir higienos reikmenys.

Kambarių kainos nustatymas:

Kambarių kaina parodo sumą, už kurią viešbutis parduoda kambarius.

Viešbučio “Labanoro pramogos” kainas nustato direktorė. Dvivietis kambarys viešbutyje kainuoja 90 Lt, dviems asmenims 120 Lt. į kainą įskaičiuoti pusryčiai su karštu patiekalu.“Labanoro pramogos” taiko nuolaidas vaikams, grupėms, ilgalaikiams užsakymams, kelionių agentūroms. Jei svečias viešbutyje praleidžia ne vieną naktį, jam taip pat taikpma nuolaida.

Viešbučio “Labanoro pramogos” skyriai

2 schemoje parodyti viešbučio “Labanoro pramogos” skyriai

Skyrių veikla bei funkcijos

Direktorė – rūpinasi viešbučio veikla, prižiūri efektyvią viešbučio veiklą.

Buhalterija – tvarko finansinę apskaitą, atsako už pinigų priėmimą, mpkėjimų pavedimus, žiniaraščių tvarkymą, auditą. Dėl finansiniį bei statistinių duomenų glaudžiai susieta su svečių priėmimo tarnyba.

Virtuvė atsakinga už kavinės, baro, poilsio kambariį, restorano ir banketinės salės teikiamas paslaugas bei maisto ir gėrimų teikimo į kambarius paslaugas.

Kambarių ūkis atsako už kambarių ir visų viešbučio viešųjų vietų švarą.

Svečių priėmimo skyrius visame viešbutyje labiausiai matomas skyrius. Šis skyrius teikia informaciją ir pašto paslaugas, registruoja svečius, skirsto kambarius, kasos aparatu fiksuoja pajamas. Pagrindiniai skyriaus uždaviniai gauti pinigus už kambarius (čekiais, kreditinėmis kortelėmis),sekti apmokėjimą.

Viešbučio „Labanoro pramogos“ registracijos skyrius

Viešbutyje „Labanoro pramogos“ registracijos skyrius įsikūręs pirmame aukšte, lankytojams patogioje vietoje. Šiame skyriuje dirba administratorė. Registracijos skyrius užtikrina metines pajamas bei patį aukščiausią kambarių užimtumą. Šioje darbo vietoje administratorė yra labai mandagi ir labai paslaugiai aptarnauja svečius.

Darbuotojų pareigos

šio skyriaus darbuotojai ruošiasi svečių atvykimui, pasveikina svečius, kai jie atvyksta, įregistruoja svečius viešbutyje, paskiria kambarius, nustato kainas, nustato kambarių statusą, prižiūri svečių kambarių raktus. Administratorė viešbutyje „Labanoro pramogos“ atlieka daug darbų, nes tai palyginti mažas viešbutis. O darbuotojų skaičius viešbutyje ir priklauso nuo jo dydžio.

Papildomai priima užsakymus, jei ateina svečias ir pageidauja užsisakyti restoraną ar pobūvių salę. Tokiu atveju aptariama gėrimų ir valgių asortimentas, sudaromas meniu, paimamas išankstinis pavedimas. Taip pat daro išankstinius svečių užsakymus pirčiai-kubilui, ar vežimui, ar kitas pramogas. Priduoda viešbučio patalynę skalbųyklai. Palaiko glaudžius ryšius su virtuve ir viešbučio direktore.

Administratorė ruošia budėjimo grafikus, reaguoja į svečių nusiskundimus, sutinka svarbius svečius. Sprendžia iškilusius nesusipratimus su klientais.

Užsakymo priėmimas

Viešbutyje „Labanoro pramogos“ užsakymą priima administratorė. Administratorė, sėdinti savo vietoje, užmezga pokalbį su klientu. Pirmiausia patikrina ar yra laisvų kambarių. Administratorė priimdama užsakymą sužino iš svečių buvimo trukmę, kiek žmonių atvyksta

Viešbutyje „Labanoro pramogos“ kambarys gali būti rezervuojamas ir telefonu. Tokiu atveju daroma taip pat: svečias įregistruojamas ir taraimasi dėl apmokėjimo. Jei kartais svečias reikalauja pinigus sumokėti pavedimu, toliu atveju prašoma padaryti išankstinį pavedimą.

Viešbutis „Labanoro pramogos“ turi sudaręs sutartis su kelionių agentūromis. Joms užsakius kambarį daroma nuolaida.

Skyriaus vedama dokumentacija

Visa viešbučio dokumentacija vedama kompiuterine sistema.

Ryšiai su kitais viešbučio skyriais

Registracijos skyrius viešbutyje „Labanoro pramogos“ palaiko glaudžius ryšius su visais viešbučio skyriais ir darbuotojais.

Palaikyti ryšius su virtuve būtina. Registracijos skyriaus darbuotojos privalo žinoti apie gaminamus valgius, apie būklę kavinėje-bare, apie teikiamą maistą į kambarius.

Bendradarbiauja su buhalterija, nes turi duoti finansinę ataskaitą. Ryte administratorė pateikią sąskaitas ir atiduoda pinigus gautus per parą. Buhalterė turi žinoti apie visas pajamas, kad galėtų tinkamai tvarkyti viešbučio biudžetą.

Su kambarių ūkiu bendrauti būtiniausia, nes taip sužinoma apie kambarių būklę. Kambarinė atsakinga už kambarių švarą. Ji privalo pasakyti administratorei apie nesklandumus kambariuose, pvz.,gali trūkti patalynės, gali būti sulūžęs koks prietaisas ar baldas. Tai žinodama administratorė galės atsužvelgti prieš paskirdama kambarį.

Apie visą savo darbą administratorė atsiskaito direktorei. Vyksta rytiniai pasikalbėjimai prie kavos puodelio. Tuo metu administratorė pasakoja kas nutiko per parą, gali pateikti savi nusiskundimus kitais darbuotojais. Direktorė turi rasti visų nesklandumų sprendimus.

Šiuo metu Jūs matote 30% šio straipsnio.
Matomi 1172 žodžiai iš 3869 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.