Baldų įmonės uab xxx konkurencinio marketingo sprendimai
5 (100%) 1 vote

Baldų įmonės uab xxx konkurencinio marketingo sprendimai

TURINYS

ĮVADAS 2

1. Įmonės aprašymas 3

1.1 Trumpa istorija 3

2. Įmonės konkurencinis pranašumas 3

3. Konkurencinio pranašumo įgijimo galimybės 5

3.1 Rinkos patrauklumas 5

3.2 Konkurentų stiprybės ir silpnybės 7

3.2.1. Prekių konkurencingumas 8

3.2.2. Marketingo veiklos konkurencingumas 9

3.3. Įmonės galimybės įgyti pranašumą 10

4. Konkuravimo strategijos parengimas 13

4.1. Konkuravimo strategija 13

4.2. Marketingo strategija 14

4.2.1. Rinkos aprėpimo strategija 14

4.2.2. Marketingo komplekso elementų strategijos 14

Kainos strategija 15

5. Konkurentų atsakomųjų veiksmų numatymas 16

5.1. Alternatyvios strategijos 16

5.2. Galima konkurento reakcija 17

5.3. Strategijos įtaka įmonės pelnui 17

IŠVADOS 18

LITERATŪROS SĄRAŠAS 20

ĮVADAS

Temos aktualumas: Marketingo strategija yra viena iš svarbiausių biznio strategijų.

Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymų, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas, bei strategijos parengimas.

Kuriant marketingo strategiją, yra labai svarbu įvertinti pagrindines jos sėkmę lemiančias prielaidas. Viena iš svarbesnių yra marketingo planų ir užsibrėžtų tikslų realumas ir pasiekiamumas.

Tyrimo objektas: UAB „XXX“ baldų įmonės analizė ir konkuravimo strategijos parengimas.

Tyrimo tikslai: Šio kursinio darbo tikslas yra išanalizuoti UAB „XXX“ veiklą, išnagrinėti parduodamų prekių bei paslaugų pranašumus ir tų pranašumų įgijimo galimybes. Taip pat siekiama išanalizuoti UAB „XXX“ konkurentų stiprybes bei silpnybes, parengti konkuravimo strategiją.

Tyrimo uždaviniai:

 apibūdinti UAB „XXX“, jos teikiamas prekes bei paslaugas;

 nustatyti nagrinėjamos įmonės konkurencinį pranašumą;

 išanalizuoti baldų pardavimą rinkoje nagrinėjamos įmonės konkurencinio pranašumo įgijimo galimybes;

 ištirti esamus marketingo sprendimus;

 parengti konkuravimo strategiją;

 nustatyti konkurentų atsakomuosius veiksmus.

1. Įmonės aprašymas

1.1 Trumpa istorija

UAB “XXX” įmonė įregistruota 1997 m. su pagrindine veikla – kelionių organizavimu. 1999 m. šalia kelionių organizavimo buvo pradėta plėtoti ir kita veikla – importuotų baldų prekyba. Keičiantis ekonominėms ir rinkos sąlygoms, įmonės veiklą vis labiau buvo bandoma perorientuoti į baldų prekybą, nes ši veikla vis labaiu atrodė pelningesnė, be to didėjo tiekėjų ir nuolatinių pirkėjų skaičius. Jau 2004 metai, kada kelionių organizavimas įmonėje UAB “XXX” tapo nebepelningu, ši veikla buvo visiškai sustabdyta, visas jėgas sutelkiant baldų pramonės vystymui.

UAB „XXX“ užsiima ne tik mažmenine, bet didmenine prekyba. Didmeninės prekybos tarpininkai:

1. UAB “Egavis” – vienas iš didžiausių tarpininkų parduodant UAB „XXX“ siūlomą produkciją.

2. “PIRAMIDA S” – įmonė iš Latvijos, vykdanti baldų prekybą Rygoje.

3. “PIRAMIDA E” – dar vienas tarpininkas iš Latvijos, prekiaujantis UAB „XXX“ baldais Daugpilyje.

2. Įmonės konkurencinis pranašumas

UAB „XXX“ konkurencinio pranašumo siekiama tiek marketingu, tiek kaštais, bet didesnis dėmesys skiriamas kaštams. Ieškoma vis naujų tiekėjų galinčių pasiūlyti tokia pačią arba panašią prekę už mažesnę kainą. Taip pat sudarius sutartis su transporto kompanijomis atsiranda galimybė krovinius pervežti pigiau, o visa tai atsiliepia prekės kainoje galutiniam pirkėjui.

UAB „XXX“ turi pakankamai daug privalumų prieš konkurentus iš Lietuvos. Didžiausias pardavimų pajamas sudaro mažmeninė prekyba, kada 13 įvairiuose Lietuvos miestuose esančios parduotuvės gali aptarnauti labai didelę dalį Lietuvos baldų pirkėjų bei jiems pasiūlyti platų baldų asortimentą. Taip pat yra ir nemažai lojalių klientų, kurie apsilankę vienoje iš UAB „XXX“ priklausančių parduotuvių, sugrįžta čia dar ne kartą.

Bendrovės pagrindinis tiekėjas yra Italijos baldų gamintojai, kurie yra žinomi visoje Europoje, bei jų baldai pasižymi gera kokybe, kuri vartotojams yra labai svarbi. Pabrėžtina, kad klientams norintiems patenkinti savo išskirtinius norus ir pageidavimus renkasi UAB“ XXX“ parduodamus baldus.

Įmonės tyrimai parodė, kad apie 70% visų baldų pirkėjų, kurie įsigyja prekes būtent UAB „XXX“ prekybos vietose sudaro vyresnio amžiaus asmenys. Šį faktą lemia tai, kad įmonės siūlomą asortimentą sudaro daugiausia klasikinio stiliaus baldai. Turint ilgametę baldų prekybos patirtį buvo pastebėta, kad vyresni žmonės yra linkę išlesti didesnes pinigų sumas, įsigyjant brangesnius ir aukštos kokybės baldus. Ypatingas dėmesys yra skiriamas klientams, ieškantiems išskirtinių ar net vienetinių modelių baldų. Nors tokių pardavimų skaičius nėra labai didelis, bet gaunamas pelnas yra daug didesnis negu parduodant pigesnius ir labiau įprastus baldus, kuriuos gali pasiūlyti visa eilė kitų įmonių už konkurencingą kainą.

Įmonės konkurencinis pranašumas būtų pažanga technologijų srityje, kuri gerai pritaikoma baldų gamybos srityje. Žmonės nori, kad baldai būtų ne tik patogūs, bet ir išskirtini savo dizainu, madingi, turintys papildomų privalumų suteikiančių malonumų juos naudojant. Todėl baldai kaip
ir kitos turi prekės turi būti pakankamai intensyviai atnaujinamos, pritaikant visus šiandieninius technikos privalumus. Technologijų išradimai, padeda ne tik sukurti vartotojui pastebimus pranašumus, bet tai yra ir vienas iš pagrindinių būdų sudarančių sąlygas išlikti rinkoje ir konkuruoti su kitais baldų gamintojai ir pardavėjais.

Įmonės tikslas – apjungti į vieną visumą tokias baldų savybes, kaip gera kokybė, malonus dizainas, patogumas, ilgaamžiškumas ir kaina užkurią gali įsigyti tiek didesnes tiek vidutines pajamas gaunantis klientas. Taip pat turėti kuo daugiau pelną duodančių parduotuvių visuose didesniuose Lietuvos miestuose.

Kiekvienais metais yra papildomai atidaromos po keletą naujų parduotuvių. Stebint parduotuvės darbą per metus laiko jau yra gaunami rezultatai, kuriais remiantis yra nusprendžiama ar palikti prekybos tašką, arba esant nepakankamoms pardavimų apimtims, kad būtų gaunamas bent minimalus pelnas, parduotuvė yra uždaroma.

Svarbiausias marketingo tikslas – užtikrinti vartotojų pasitenkinimą įsigytu pirkiniu ir skatinti jų norą sugrįžti į tą pačią parduotuvę.

Baldų įmonė pranašumo siekia rinkoje, nes siekiama didinti baldų asortimentą, bei plėsti parduotuvių tinklą, kad būtų galima užimti didesnę rinkos dalį. t.y siūlant klientams geresnį pasirinkimą, galima tikėti, kad didesnė jų dalis nusipirks baldus būtent mūsų parduotuvėse.

3. Konkurencinio pranašumo įgijimo galimybės

3.1 Rinkos patrauklumas

Rinkos patrauklumą įvertinsime pagal M. Porterio penkias konkurencijos jėgas: esamų konkurentų grėsmę, prekių pakaitalų grėsmę, potencialių konkurentų grėsmę tiekėjų ir pirkėjų spaudimą. Šių jėgų įvertinimas pateiktas 1 lentelėje:

1 lentelė

Veiksniai Rinkos patrauklumo apibūdinimas

Esamų konkurentų grėsmė

• Konkurencijos mastas

• Konkurentų svarumas ir jų strategijos.

• Konkurentų veiklos sėkmės ir nesėkmės Šiandien konkurencija rinkoje yra didelė. UAB „XXX“ pagrindiniai konkurentai yra UAB „Dalios baldai, UAB „Juodasis Alksnis“ ir AB „Kauno baldai“. UAB „Juodasis Alksnis“ – konkurentas siekiant parduoti odinius baldus. Kadangi šis baldų gamintojas turi tvirtas pozicijas rinkoje ir turi susikūręs gerai žinomo baldų pardavėjo įvaizdį, bei skiria daug dėmesio reklamai. UAB „Dalios baldai“ kaip ir nagrinėjama įmonė baldus importuoja iš užsienio gamintojų ir prekes, nesiskiriančias kokybe, parduoda už didesnę kainą nei UAB „XXX“, o tai lemia pastarosios sėkmę prieš minėtą konkurentą. Tačiau konkurento veiklos sėkmę lemia žinomas baldų pardavėjo vardas, bei, kad ši įmonė prekiauja ne tik baldais, bet buitine technika ir interjero detalėmis. Sekantis konkurentas AB „Kauno baldai“ turi išsaugojęs senas ir patikimas baldų gaminimo tradicijas, ir tuo puikiai naudojasi konkuruodama vietinėje rinkoje.

Prekių pakaitalų grėsmė

• Prekių pakaitalų kaina ir prieinamumas

• Prekių pakaitalų kokybė, diferenciacija

• Perėjimo prie prekių – pakaitalų kaina

• Prekių – pakaitalų pardavimo kitimas Prekių pakaitalų kaina yra žemesnė, nes įmonė prekiauja brangiais, kokybiškais ir brangiais bei moderniais baldais, atvežtais iš užsienio gamintojų, kurie Europoje yra gerai žinomi. Kyla pavojus, kad klientai pasirinks kitą įmonę, kurioje gali įsigyti pigesnes prekes. Šiuo atžvilgiu rinka nėra patraukli, nes įmonės konkurentės prekiauja pakaitalais.

Potencialių konkurentų grėsmė

• ekonominis mastas

• lojalumas prekės markei

• pastovios išlaidos, susijusios su naujos prekės įvedimu

• logistikos sistemos prieinamumas

• tiekimo sistemos prieinamumas

• naujos prekės gamybos patirties stoka

• esamų konkurentų reakcija ir jų apsaugos veiksmai Kaip realiausias galimas konkurentas baldų prekybos rinkoje gali tapti VP „Market“. Turėdami galimybę panaudoti dideles investicines išlaidas, ši organizacija per trumpą laiką gali gauti teigiamų rezultatų. Labai konkurencinga prekė gali tapti importuojami baldai iš Tolimųjų Rytų, kaip jau žinoma tokią veiklą VP „Market“ jau pradėjo sėkmingai vykdyti. Tik vėliau bus matoma ar VP „Market“ gali tapti realiu konkurentu UAB „XXX“.

Tiekėjų spaudimas

• Tiekiamų produktų dalis bendrose išlaidose ir produktų pirkimo apimtys

Šiuo metu Jūs matote 30% šio straipsnio.
Matomi 1336 žodžiai iš 4425 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.