Marketingo planas
5 (100%) 1 vote

Marketingo planas

IĮ “PYNĖ” PYRAGŲ IR BANDELIŲ MARKETINGO PLANAS

“PYNĖ” yra individuali įmonė įsikūrusi 200 metais gegužės mėnesį, kuri verčiasi duonos kepimu. Kepykla vieta Plento-5, Kruonis, Kaišiadorių rajonas. Jos savininkas – vietinis gyventojas, J.Jonaitis, kuris turi spec. išsilavinimą ir yra tos kepyklos direktorius. Atsakingo už produkcijos gamybą pareigas užima patyręs, turintis aukštąjį išsilavinimą technologas, su 9 metų darbo stažu. Lig šiol “jauna” įmonė kepė tik duoną, tačiau dabar nori pradėti kepti pagerintus batonus bei bandeles. Tai susiję su tuo, kad valstybinių kepyklų tiekiamos produkcijos asortimentas nedidelis, o “PYNĖ” šią situaciją gali ištaisyti patenkindama vartotojų poreikius ir tuo pačiu padidinus savo metinį pelną.

Pagerintų pyragų kepykla dirba 30 kg. per valandą pajėgumu. Dirbant pilnu pajėgumu dirbama vidutiniškai 300 dienų per metus.

Norint pradėti gaminti naują prekę ar teikti naują paslaugą reikalinga parengti marketingo planą.

Taigi pagrindiniai marketingo plano elementai:

1. Prekės charakteristika;

2. Kaina;

3. Prekių pateikimo kanalai;

4. Pardavimų rėmimas.

1. Naujos produkcijos charakteristika.

IĮ “PYNĖ” numatoma pradėti kepti pagerintus batonus ir bandeles iš aukščiausios rūšies kvietinių miltų. Jie bus kepami įvairaus svorio ir įpakavimo. Numatoma kepti šių svorių batonus ir bandeles: 1 kg., 0,5 kg., 0,35 kg., 0,1 kg. (batonai ir bandelės).

Pagerinti batonai bus kepami pagal specialią receptūrą ir vadinsis “Pynė”. Mažos bandelės vėliau bus kepamos su įvairiais priedais, pritaikant jas moksleivių mitybos reikalavimams.

1 kg. batonai ir smulkios bandelės po 0,1 kg. bus įpakuojami įpakavimo automatu į maistinę polietileno plėvelę. Darbo dienomis bus kepama daugiau 0,5 kg. svorio batonų, o savaitės pabaigoje – 1 kg. batonų.

Numatoma tokia gamybos struktūra, kuri parinkta įvertinus Kaišiadorių kepyklos atliktus tyrimus 2000m.:

1 kg. – 10 proc.

0,5 kg. – 50 proc.

0,35 kg. – 30 proc.

0,10 kg. – 10 proc.

Numatoma gaminti produkcija savo receptūra yra artima batonams, kuriuos kepa Kaišiadorių kepykla, tačiau “Pynės” pagerinti batonai bei bandelės žymiai geresni savo skoninėmis savybėmis bei platesniu asortimentu.

Taigi, šios naujos produkcijos paklausa turėtų būti didesnė negu prekių konkurenčių, tai ji jau augimo stadijoje dėl gero rėmimo gali užtikrinti IĮ “PYNĖ” lemiamą pelno dalį (iki 80 proc.), gaunamą per visą šios produkcijos realizavimo laikotarpį.

2. Kainos.

Batono “Pynė” kainos bus didesnės negu batonų, kepamų Kaišiadorių miesto kepykloje. Kiekvienos asortimentinės grupės galutinės kainos bus tokios (tikslingai atsižvelgiam į pirkėjo psichologiją):

1 kg. batono – 2,19 Lt.

0,5 kg. batono – 1,19 Lt.

0,35 kg. bandelės – 0,79 Lt.

0,10 kg. bandelės – 0,29 Lt.

Vidutinė vieno kg. gaminio kaina – 2,20 Lt., t.y. vieno kilogramo “Pynė” batono kaina 10 proc. brangesnė, negu paprastų batonų, kepamų valstybinėse kepyklose. Nuolaida bus taikoma moksleiviams (nes arti kepyklos vidurinė mokykla bei statoma profesinė mokykla), kuriems bus pristatomos 0,10 kg. ir 0,35 kg. svorio bandelės. Nuolaida sudarys 5 proc. nuo bandelių kainos.

3. Prekių pateikimo kanalai.

a)Paskirstymo kanalo ilgis yra toks:

IĮ “PYNĖ” – mažmenininkai (viso 6-7, tarp jų kioskai, parduotuvės, mokyklų valgyklos) – vartotojai (apie 10 000 gyventojų).

Naujoji kepyklos produkcija bus realizuojama:

– savo firminėje parduotuvėje, kuri bus įrengta kepyklos pastate, bei įrengtame kioske prie Kruonio HAE. Kepykloje įrengtoje parduotuvėje planuojama parduoti apie 30 proc. pagamintos produkcijos.

– Apie 10 proc. produkcijos paims kita parduotuvė, esanti prie Kruonio HAE, kuri kol kas neprekiauja duonos gaminiais;

– Apie 60 proc. naujos produkcijos bus išvežiojama savo transportu į Kruonio apylinkėje esančias parduotuves.

Naujoji produkcija taip pat bus pateikiama ir į vidurines, žemės ūkio mokyklas, kavines ir bufetus. Viso bus aptarnaujama 6-7 parduotuves bei kioskai.

Kepyklos naujos produkcijos vartotojais gali būti:

– Kruonio miestelio gyventojai bei moksleiviai;

– netoliese esančių kaimų gyventojai;

– netoliese esančios Kruonio HAE darbuotojai.

Įvertinus duoną ir pyragus parduodančių parduotuvių išsidėstymą Kruonio apylinkėje susiformuoja gana didelė potencialių vartotojų dalis. Numatoma rajone aptarnauti apie 10 000 gyventojų.

Žinoma, kad vidutiniškai Kaišiadorių rajono gyventojui per metus iškepama apie 130kg. duonos ir pyrago gaminių, iš jų 32-36 proc. pyragų. Priimant, kad Kruonio rajone vienas gyventojas suvartos tiek pat pyragų (bei tame skaičiuje bandelių) vidutiniškai gyventojas per metus reikės:

10 000 * 130kg. * 0,35 = 455t.

Per mėnesį Kruonio apyl. gyventojams reikėtų 38t., o atvežama po 19-22t.. Trūkstamą kiekį, pradėjus kepti pilnu pajėgumu, t.y. apie 15t. kas mėnesį keps mūsų kepykla.

b) prekių paskirstymas intensyvus, t.y. IĮ “PYNĖ” produkciją vartotojui pateikia per kuo didesnį prekybos tarpininkų skaičių.

c) Naudojamas intensyvaus paskirstymo kanalo tipas:

4. Pardavimų rėmimas.

IĮ “PYNĖ” informuoja apie save ir savo prekes, siekdama sudominti potencialius
vartotojus ir daryti įtaką jų sprendimams. Kadangi, tai šiuolaikinė firma, tai šiai veiklai vystyti turi sudėtingą komunikacinę marketingo sistemą.

Šiuo metu Jūs matote 51% šio straipsnio.
Matomi 752 žodžiai iš 1486 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.