Marketingo planas
5 (100%) 1 vote

Marketingo planas

TURINYS

1. Kavinės įvaizdžio kūrimas 2

2. Prekės tobulinimas ir kainodara 2

3. Darbo organizavimas 4

4. Pardavimų skatinimas 5

5. Reklama 6

6. Tolesnių veiksmų marketingo srityje gairės 8

Priedai 8

1. Kavinės įvaizdžio kūrimas

1.1. Kavinės įvaizdžio formavimas

Kavinės įvaizdis tiesiogiai priklauso nuo lankytojų nuomonės. Ją reikia ištirti kavinės lankytojams išdalinant specialias anketas. Anketos galėtų būti paliekamos ant stalų, taip pat jų rezervas turi būti pas Kavinės darbuotojus. Optimalus apklausos dalyvių skaičius – 100.

Anketą gali sudaryti įvairūs klausimai, pvz., apie: a) maisto kokybę, b) aptarnavimo kokybę, c) porcijų dydį, d) kainas, e) Kavinės vietą, f) Kavinės pavadinimą “_____________”. Klausimų skaičius neturėtų viršyti 12. Apklausoje turėtų dalyvauti ne mažiau kaip 100 žmonių. Anketos pavyzdys pateiktas priede 1.

Ilgalaikėje perspektyvoje, ištyrus viešąją nuomonę, būtų galima galvoti apie pavadinimo pakeitimą. Atkreipti didesnio skaičiaus žmonių dėmesį į Kavinę būtų galima padidinus žodį “kavinė” iškaboje. Tačiau, kadangi iškabos keitimas susijęs su nemažomis išlaidomis, tai darytina tik atlikus viešosios nuomonės tyrimą ir įsitikinus iškabos keitimo būtinumu.

Viešajai nuomonei ištirti sudarytos anketos po keletą paliekamos ant stalų. Prieinantys padavėjai galėtų asmeniškai paprašyti užpildyti lankytojus anketą. Anketų analizė atskleistų lankytojų požiūrį į Kavinę ir leistų pasirinkti teisingą ateities marketingo veiksmų kryptį.

1.2. Logotipo įvaizdžio gerinimas

Kavinės logotipas turi būti naudojamas kuo dažniau, kad vartotojai jį įsimintų. Logotipas tiesiogiai siejasi su Kavinės įvaizdžiu.

Reikšmingi šie įvaizdžio aspektai:

a) patraukli kavinės atributika;

b) geros kokybės maistą garantuojanti Kavinė;

c) malonų aptarnavimą garantuojanti Kavinė;

d) Kavinė, kurioje galima nebrangiai papietauti.

Jeigu vartotojas, pamatęs Kavinės logotipą bet kokiuose informacijos šaltiniuose, pagalvos apie ją kaip apie įstaigą, kurioje galima nebrangiai papietauti ir maloniai pasėdėti, efektas bus pasiektas. Logotipo įvaizdžio gerinimas vykdomas šiais būdais:

a) maisto ir aptarnavimo kokybės gerinimu;

b) informacijos paskleidimu;

c) logotipo populiarinimu.

2. Prekės tobulinimas ir kainodara

2.1. Asortimento tobulinimas

Asortimentas tobulintinas šiais būdais:

a) suteikiama galimybė klientui pasirinkti patiekalo sudėtį pačiam, pvz., atskirai įrašomi picos komponentai, kuriuos klientas pasirenka pats;

b) sukuriama daugiau pigesnių patiekalų, kad būtų kuo didesnė kainų įvairovė;

c) nustatomas ilgesnis specialus pietų laikas, t.y. nuo 10:30 arba blogesniu atveju nuo 11:00, nes žmonės, kurių darbo grafikas lankstus, mielai pietautų jau 11-tą valandą. Pakeitus pietų meniu pateikimo laiką, būtina tai paminėti reklamoje, pvz. “nuo gegužės 10 dienos specialus pietų meniu bus pateikiamas jau 10:30!”.

Padidinti pateikiamų patiekalų įvairovę skatina lankytojai. Tam tikslui užvedama klientų pageidavimų ir skundų knyga ir padedama matomoje vietoje (pvz., prie baro), prie knygos pritvirtinamas tušinukas. Lankytojams pateikiamuose meniu įrašoma eilutė apie pageidavimų ir skundų knygą, pvz.: “Maloniai prašome išreikšti Jūsų atsiliepimus ir pageidavimus pageidavimų ir skundų knygoje”.

2.2. Maisto kokybės gerinimas

Maisto kokybė vartotojams asocijuojasi su: a) maisto produktų kokybe, b) patiekalų skoniu, c) patiekalo išvaizda, d) patiekalo kiekiu lėkštėje. Šiais aspektais pirmiausia rūpinasi gamybos vedėjas ir virėjai. Gali būti suteikiama galimybė nusipirkti tam tikrų patiekalų dvigubą porciją už mažesnę nei dvigubą kainą.

2.3. Aptarnavimo kokybės tobulinimas

Aptarnavimo kokybė didžiąja dalimi priklauso nuo darbuotojų. Darbuotojai turi būti mandagūs, paslaugūs, kantrūs, kultūringi. Pvz., klientui, užsisakiusiam prie baro pietų patiekalą, privaloma pasakyti, kad patiekalas bus atneštas prie staliuko.

Aptarnaujančių darbuotojų elgesio taisyklės turi būti nurodytos pareiginėse instrukcijose.

Siūlomas kavinės statusas – kavinė su valgyklos elementais. Klientų aptarnavimas turi atitikti kavinės (o ne valgyklos) lygį, išskyrus aptarnavimą pietų metu. Tai reiškia, kad klientai, atėję į Kavinę, sėdasi prie staliukų, jiems yra atnešamas meniu. Apie tai, kad specialusis pietų meniu pateikiamas prie baro, skelbiama pateikiamo meniu pirmuosiuose lapuose paaiškinamąja eilute, pvz.: “Specialus pietų meniu pateikiamas nuo 10:30 iki 16:00. Prašome užsisakyti prie baro”. Taip pat tokia eilutė turi aiškiai matytis prie baro.

Visas meniu, išskyrus specialųjį pietų meniu, būtinai teiktinas lietuvių ir anglų kalbomis.

Gėrimų meniu turėtų stovėti ant stalų, o meniu visiems patiekalams ir gėrimams atnešamas prie staliuko atsisėdus lankytojams. Specialusis pietų meniu guli ant baro mažiausiai dviem egzemplioriais ir yra užrašomas ant lentos gerai matomoje vietoje.

Prie salotų, kurias reikia įsidėti patiems, baro pritaisomas užrašas “Įsidėkite salotų patys”. Visur, kur klientui gali kilti neaiškumų, prirašomi paaiškinamieji užrašai.

2.4. Kainos strategija

Atsižvelgiant į Kavinės dislokacijos vietą (pakankamai toli nuo centro), jos kainos
strategiją būtų galima apibūdinti kaip “vidutinių-aukštesnių kainų – vidutinės kokybės”. Tuo tarpu taikytina “vidutinių kainų –aukštos kokybės” strategija.

Šiuo metu Jūs matote 31% šio straipsnio.
Matomi 800 žodžiai iš 2563 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.