Marketingo planas
5 (100%) 1 vote

Marketingo planas

TURINYS

Pardavimų skatinimas 2

Situacijos analizė /praktinė marketingo taikymo dalis/ 5

Paslaugų charakteristika 5

Paslaugų kainos ir nuolaidos 5

Rėmimo organizavimas 6

Klientų charakteristika 6

Paslaugų teikimo vieta ir aptarnavimo būdai 7

Paslaugų pardavimas 7

Marketingo planavimas 8

Vidiniai ištekliai 8

Makro aplinka 9

Problemų ir galimybių analizė: 9

Įmonės tikslai 10

Konkretūs marketingo tikslai 10

Marketingo uždaviniai 11

Marketingo strategijų formulavimas 12

Įmonės marketingo strategijos 13

Marketingo veiksmų planas 15

Literatūra 16

PARDAVIMŲ SKATINIMAS

Iki šiol tiek marketingo teorijoje, tiek praktikoje pardavimų skatinimo turinys suvokiamas nevienareikšmiškai. Paprastai pardavimo skatinimas laikomas giminine sąvoka, apimančia įvairias skatinimo priemones , kurios negali būti priskirtos kitiems rėmimo veiksmams. Iš tikrųjų pardavimo skatinimas apima į vieningą veiksmų sistemą sujungtas priemones, parinktas ne tik iš rėmimo, bet ir iš kitų marketingo komplekso elementų. Kartais šis terminas siejamas tik su visuma gamintojo priemonių, kurios teikiamos kaip pagalba prekybininkams prekių pardavimo vietoje. Štai bendras vadovėliuose pateikiamas pardavimų skatinimo apibrėžimas:

Pardavimų skatinimas – tai visuma į pirkėjus nukreiptų skatinamojo pobūdžio veiksmų, sudarančių palankias sąlygas prekei įsigyti.

Iš esmės tai neatskleidžia nei pačios sąvokos, nei pardavimų skatinimo esmės – kur yra riba tarp reklamos ir skatinimo? O gal pardavimų skatinimą galima būtų charakterizuoti kaip subtilesnę reklamą? Apibrėžimas teigia, kad pardavimų skatinimo tikslas – aukojant dalį pelno, realizuoti daugiau produkcijos. Vadinasi, pardavimų skatinimo išlaidos apibrėžiamos kaip ir paprasčiausios reklamos išlaidos. Tačiau bet kuriuo atveju, marketingo teorijoje tai analizuojama kaip atskira sudėtinė rėmimo dalis.

Gamintojas pardavimo skatinimo veiksmus nukreipia į vartotojus ir prekybininkus (didmeninkus ir mažmeninkus), didmenininkai – iš esmės tik į mažmenininkus, o pastarieji – tik į vartotojus.

Pardavimų skatinimo teorijoje išskiriamos šios pardavimų skatinimos orientacijos:

Vartotojų skatinimas – tai riboto laiko pardavimo skatinimo veiksmai, kuriais, siekiama suaktyvinti tam tikros prekės potencialius pirkėjus paprastai jos pardavimo vietoje suteikiant ypatingą apskatą, sudarant palankias sąlygas susipažinti su preke.

Prekybininkų skatinimas (angl. Trade promotions, Dealer promotions) – riboto laiko pardavimo skatinimo veiksmai, kuriais gamintojas papildomomis priemonėmis siekia suaktyvinti prekybininkų (didmenininkų ir mažmenininkų pastangas, susijusias su jo prekių pardavimu.

Kai kuriose lietuvių kalba išleistose marketingo knygose galima rasti išskirta trečiąją pardavimų skatinimo orientacija, tai – įmonės prekybos personalo skatinimą. Taip apibrėžiamos premijos, konkursai, pardavėjų konferencijos ir pan., tačiau daugelyje marketingo literatūros šaltinių ši orientacija yra tiesiog priskiriama prie prekybininkų skatinimo ir atskirai nedetalizuojama.

Dabar galima sukonkretizuoti, išsamiau apibudinti anksčiau minėtą pardavimų skatinimo tikslą. Taip, paprastai, įmonė siekia sukelti stipresnę ir greitesnę irkėjų reakciją, atkreipti dėmesį į tam tikrų prekių pasiūlą, įveikti realizacijos sąstingį. Paprastai pardavimų skatinimas yra trumpalaikė komunikacijos priemonė, nors ją naudojant, siekiama ilgalaikių įmonės tikslų. Be to, tikslai yra detalizuojami į šiuos:

 Padidinti orekių pardavimo mąstą;

 Pritraukti naujus ėmonės prekių vartotojus;

 Pasiekti, kad daugiau būtų perkama pakartotinai;

 Pasiekti, kad nauja prekė būtų greičiau pripažinta;

 Padidinti vartotojų lojalumą įmonės produkcijai.

Priemonės, kuriomis yra skatinami pardavimai, yra šie:

Vartotojų skatinimo orientacijos priemonės

 Nemokamas prekių pavyzdžių dalinimas;

 Prekių pavyzdžių pardavimas;

 Dovanos, premijos;

 Konkursai, loterijos;

 Kuponai (talonai);

 Ypatinga kaina(trumpalaikis prekės kainos sumažinimas);

 Mažesnė didesnės pakuotės (didesnio prekių skaičiaus) kaina.

Prekybininkų skatinimo orientacijos priemonės

 Pradinės partijos lengvatine kaina;

 Kiekio (apyvartos) nuolaidos;

 Natūrinės nuolaidos;

 Rėmimo asignavimai;

 Kooperuotas rėmimas;

 Reklama pardavimo vietoje;

 Prekybininkų mokymas;

 Prekybininkų konkursai.

Be anksčiau minėtų pardavimų skatinimo sąvokos elementų egzistuoja šie:

 pardavimų skatinimo programa;

 pardavimų skatinimo biudžetas (sąmata);

 įgyvendinimos ir kontrolės planai;

 pardavimų skatinimo programos įvertinimo metodai, išskiriami:

• pardavimo masto prieš skatinimą ir po jo palyginimas;

• vartotojų apklausa, kurios metu išsiaškinama, kiek vartotojų prisimena skatinimą, ką jie apie jį mano, kokią įtaką tai daro jų pasirinkimui;

• eksperimentai, kurių metu pasirenkamas skirtingas skatinimo intesyvumas, trukmė ir pan.

SITUACIJOS ANALIZĖ /PRAKTINĖ MARKETINGO TAIKYMO DALIS/

Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymų, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas, bei strategijos parengimas. Sudarydami
rinkos strategiją, vadovai turi apsvarstyti organizacijos tikslinę rinką, produkto įvaizdį, kainų nustatymą,produktų pollitiką ir pardavimo strategiją.

Marketingo strategija yra organizacijos vadybos planas, reikalingas pasirinktiems tikslamas ir uždaviniams įgyvendinti. Jame pateikiamos priemonės ir būdai, reikalingi organizacijos paskirčiai ir tikslam pasiekti.

Paslaugų charakteristika

Įmonė “Sanda” atlieka šias paslaugas:

1. Patalpų, kuriose bus montuojama santechnika, matavimai.

2. Santechnikos projektavimas.

3. Santechnikos įrengimų gamyba ir komplektavimas.

4. Santechnikos montavimas.

Santechninių patalpų projektavimo metu dalyvauja pats klientas. Jam pateikiami keli išplanavimo variantai. Klientas gali išsakyti savo pageidavimus, kaip jo manymu patalpos turėtų atrodyti ir kokia įranga joje turėtų būti.

Matavimas trunka apie 1 valandą, todėl klientas trukdomas neilgai. Montavimas vyksta užsakovui patogiu laiku ir greitai (apie 2 dienas). Dar vienas privalumas tas, kad projektavimo metu jie gali pasirinkti patalpų apdailą iš norimos medžiagos medienos(pušies, ąžuolo, uosio, buko) glazuruotų ar metlacho plytelių, reikalingą įrangą: vandns apskaitos prietaisus, ventiliacinę sistemą ir t.t. Visa tai klientas gali įsigyti toje pačioje įmonėje ir jam nereikia kreiptis į kitas įmones. Visas šias paslaugas įmonė teikia pati, turi visą reikiamą įrangą atlikti tas paslaugas kokybiškai ir greitai. Kokybė gali būti 3 lygių: labai aukšta, aukšta bei vidutinė. Ji priklauso nuo kainos.

Paslaugų kainos ir nuolaidos

Vis dėl to žmonės suvokia, kad didesnėmis kainomis įkainuotos prekės yra geresnės, nepaisant, ar jos iš tikrųjų geresnės, ar ne. Puikus pavyzdys yra aspirino atvejis. Dėl maisto ir vaistų ministerijos nurodymų visoks aspirinas turi turėti tas pačiais veikliąsias sudedamąsias dalis. Aspirinas skiriasi arba apvalkalu arba rišamosiomis medžiagomis. Deja, milijonai žmonių, žinoma, skatinami reklamos, įsitikinę, kad amerikinės rūšys yra vertos didžiulio kainų skirtumo.

Šiuo metu Jūs matote 31% šio straipsnio.
Matomi 960 žodžiai iš 3107 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.