Mobilaus ryšio vartotojų pasiskirstymas studentų tarpe
5 (100%) 1 vote

Mobilaus ryšio vartotojų pasiskirstymas studentų tarpe

VADAS

Dabartiniu metu visas pasaulis tampa vis modernesnis. Lietuva taip pat nėra išimtis. Paprastų mechanizmų vietas užima naujoviški, modernūs prietaisai. Atsirado bevielis, mobilusis ryšys. Lietuvoje ši rinka yra sparčiai besivystanti ir kasmet vis pateikianti kažkokių naujovių ir pasiūlymų.

Lietuvoje šiuo metu yra trys mobilaus ryšio operatoriai: Omnitel GSM, Bitė GSM ir Tele2. Jie tarpusavyje aktyviai konkuruoja. Todėl šio tyrimo objektas – operatorių daromas poveikis potencialiems vartotojams.

Šio darbo tikslas – koks Lietuvos mobiliojo ryšio operatorius yra vertinamas palankiausiai.

Šiam tikslui pasiekti yra suformuluoti sekantys uždaviniai:

1. Atlikti anketinę apklausą ir susisteminti gautus duomenis,

2. Pagal gautus rezultatus padaryti atitinkamas išvadas ir pateikti pasiūlymus, kurie galėtų pagelbėti aukščiau minėtiems mobilaus ryšio operatoriams.

Šiame darbe bus naudojami sekantys tyrimo metodai:

1) Apklausos vykdymas anketos pagalba

2) Gautų duomenų sisteminimas naudojant Excel programą

GRAFIKŲ RODYKLĖ

1 grafikas. Respondentų pasiskirstymas pagal amžių ir lytį. Psl. 7

2 Grafikas. Vartotojų pasiskirstymas pagal mobilaus ryšio operatoriaus tiekėją. Psl. 8

3 grafikas. Vartotojų pasiskirstymas pagal lytį ir pasitenkinimo mob. ryšiu lygį. Psl. 8

4 Grafikas. Respondentų pasiskirstymas pagal lytį ir mėnesines išlaidas apmokėjimams. Psl. 9

5 Grafikas. Respondentų pasiskirstymas pagal amžių ir operatoriaus pasirinkimą. Psl. 10

I. TEORINĖ DALIS

1. UAB „TELE2“ ISTORIJA

UAB „TELE2“ – Telekomunikacines paslaugas teikianti bendrovė. Šiuo metu UAB „TELE2“ teikia išankstinio ir mėnesinio apmokėjimo mobiliojo ryšio paslaugas, o taip pat fiksuoto ryšio, interneto ir kabelinės televizijos paslaugas. Savininkai – Švedijos telekomunikacijų koncernas „TELE2 AB“.

1993 m. – Įkurta UAB „Levi&Kuto“. 1999 m. sausio mėn. – Švedijos telekomunikacijų koncernas „NetCom“ įsigijo UAB „Levi&Kuto“. 1999 m. gruodžio 14 d. – Vilniuje pradėjo veikti trečiojo Lietuvoje GSM operatoriaus „TELE2“ mobilaus ryšio tinklas. 2000 m. sausio mėn. – UAB „Levi&Kuto“ pavadinimas pakeistas į UAB „TELE2“. 2000 m. balandžio 1 d. – UAB „TELE2“ generaliniu direktoriumi paskirtas Carl-Magnus Stenberg. 2000 m. gegužės 23 d. – „TELE2“ pristatė pirmąją savo komercinę paslaugą – „X-GSM“. 2001 m. pavadinimas pakeistas į „Pildyk“; tai – išankstinio apmokėjimo „TELE2.Mobile“ paslauga. 2000 m. rugpjūčio 28 d. – „TELE2“ persikėlė į naują biurą Vilniuje, Sporto g. 7a. 2000 m. lapkričio 1 d. – „TELE2“ pristatė antrąją „TELE2.Mobile“ komercinę paslaugą – mėnesinio apmokėjimo mobiliojo ryšio paslaugą. 2001 m. sausio 3 d. – UAB „TELE2“ gavo GSM 900 Mhz licenciją. 2001 m. rugpjūčio 30 d. – UAB „TELE2“ pripažinta strategine investuotoja. 2002 m. sausio 10 d. – TELE2 pristatė naują mėnesinio apmokėjimo paslaugą. 2003 m. vasario 1 d. – UAB „TELE2“ generaliniu direktoriumi paskirtas Petras Masiulis. 2003 m. liepos 4 d. – UAB „TELE2“ tapo antru pagal dydį mobiliuoju operatoriumi Lietuvoje. 2003 m. gruodžio 11 d. – UAB „TELE2″ pristatė naują išankstinio apmokėjimo paslaugą – “Mažylis”. 2004 m. vasario 23 d. – UAB „TELE2“ pradėjo teikti pigesnes fiksuoto ryšio paslaugas – TELE2.TELEFON.

„TELE2“ vizija – tapti stipriausia alternatyvia telekomunikacines paslaugas teikiančia bendrove Europoje.

„TELE2“ misija Lietuvoje – padaryti mobilųjį ryšį Lietuvoje prieinamą kiekvienam.

2. UAB „BITĖ GSM“ ISTORIJA

BITĖS istorijos pradžia – 1995 m., kuomet pradėjo veikti BITĖS tinklas ir duris atvėrė pirmasis bendrovės prekybos salonas. Nuo to laiko kiekvieni metai buvo dar vienas žingsnis augimo link: plėtėsi paslaugų spektras, didėjo individualių ir verslo klientų skaičius, buvo vystomas tinklas, diegiamos naujausios technologijos, skiriamas vis didesnis dėmesys klientų poreikiams bei aptarnavimui.

Kryptingas augimas ir investicijos užtikrino, jog šiandien BITĖ yra mobiliojo ryšio operatorius, teikiantis visą mobiliojo ryšio, duomenų perdavimo ir interneto paslaugų spektrą. Ir ateityje esame pasirengę stiprinti savo poziciją rinkoje, plėtoti informacinei visuomenei skirtas paslaugas ir būti geriausi aptarnaudami klientus.

Šiuolaikinis gyvenimas neįsivaizduojamas be lengvai suprantamų ir paprastų naudotis telekomunikacijų paslaugų. Mobilumas tapo neatsiejama kasdienio gyvenimo dalimi, o mobilusis telefonas šiandien jau yra ne tik bendravimo priemonė, bet ir žinių, pramogų šaltinis, įrankis pasiekti elektroninį paštą ar naudotis mobiliąja bankininkyste. Visose šiose srityse BITĖ siūlo įvairių paslaugų, kad mūsų klientai galėtų pasinaudoti modernaus bendravimo teikiamais privalumais.

Klientų skaičius

Šiuo metu Jūs matote 32% šio straipsnio.
Matomi 644 žodžiai iš 2021 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.