Turinys
1.
Įvadas…………………………………………………………
………………………………………..4
1. Veiklos finansinė
analizė……………………………………………….
……….4
2. Trumpa UAB Alytaus „KEMI IR DAISOTRA“ charakteristika…4
2. Įmonės situacijos
analizė……………………………………………………….
………………..8
1. Balanso vertikalioji
analizė……………………………………………….
…….8
2. Balanso horizontalioji
analizė……………………………………………….
.13
3. Išvados ir
pasiūlymai…………………………………………………….
………………………18
4. Literatūros
sąrašas……………………………………………………….
……………………….19
5. Priedai
1.ĮVADAS
1.1 Veiklos finansinė analizė
Finansinė analizė yra viena iš aktyviausių įmonės valdymo sistemos
funkcijų. Ji padeda nustatyti įmonės veiklos finansinius aspektus,
įvertinti esamą padėtį ir ateities perspektyvas. Jos dėka įmonės vadovai
gali priimti optimalius valdymo sprendimus, racionalius jų variantus.
Finansinė analizė atliekama remiantis apskaitos informacija, padeda laiku
atskleisti įvairių veiklos sričių ir įmonės padalinių darbo trūkumus,
numatyti jų šalinimo ir veiklos efektyvumo didinimo priemones. Analizuojant
atskleidžiami vidiniai rezervai ir galimybės geriau dirbti, racionaliau
naudoti materialinius, darbo ir finansinius išteklius.
UAB “KEMI IR DAISOTRA ” veiklos finansinė analizė atliekama remiantis
sekančiais buhalterinės apskaitos duomenimis:
– Balansu,
– Pelno (nuostolio) ataskaita,
– Pelno (nuostolio) paskirstymo ataskaita.
Finansinės ataskaitos analizę, tikslinga atlikti pagal šias analizės rūšis
• Vertikalią
• Horizontalią
• Santykinę
Darbo tikslas – UAB “KEMI IR DAISOTRA ”, teikiančiai automobilių priežiūros
ir remonto paslaugas bei prekiaujančiai atsarginėmis autodalimis, balanso
analizė.
Darbo struktūra – tikslas ir uždaviniai lėmę darbo struktūrą. Darbą
sudaro įvadas, keturios dalys, išvados ir pasiūlymai, literatūros
sąrašas.
1.2 Trumpa UAB „KEMI IR DAISOTRA “ charakteristika
Uždaroji akcinė bendrovė UAB “KEMI IR DAISOTRA ” yra juridinis asmuo,
įmonė, kurios kapitalas padalintas į akcijas. Įmonės steigėjai fiziniai
asmenys. Akcinį kapitalą pasidaliję 5 asmenys. Bendrovės įstatinis
kapitalas 260 tūkst. Lt.
Bendrovė įregistruota 1996 06 28.
Bendrovės adresas: Naujoji g. 17, Alytus – bendrovės autocentras,
kuriame įsikūręs centrinis ofisas,o parduotuvė, autoservisas ir sandėlis
įrengti Kalniškės g. 2.
[pic]
UAB “KEMI IR DAISOTRA ” organizacinė struktūra
Bendrovėje yra suformuota firmos valdymo struktūra, kurioje pateikiami
ryšiai tarp bendrovės skyrių ir darbuotojų, jų atsiskaitomybė ir pavaldumas
(1.1 pav.).
[pic]
1.1 pav. UAB “KEMI IR DAISOTRA ” organizacinė valdymo struktūra
Funkciniai padaliniai bendrovės valdymo aparate sudaryti pagrindinėms
organizacijos funkcijoms: marketingo, tiekimo, realizacijos, finansų ir
apskaitos operacijoms, atlikti. Svarbiausias tokios valdymo struktūros
privalumas yra tas, kad nurodymus darbuotojams duoda kvalifikuoti savo
srities specialistai, greičiau ir dalykiškiau sprendžiamos problemos ir
įgyvendinami uždaviniai.
Šiuo metu bendrovėje dirba 58 aukštos kvalifikacijos darbuotojai.
Bendrovės veikla
UAB “KEMI IR DAISOTRA ” yra oficialus “KEMI” autoservisų tinklo
atstovas Alytaus apskrityje. Bendrovės veikla apima vakarietiškų
automobilių priežiūrą ir remontą, atsarginių dalių ir reikmenų didmeninę ir
mažmeninę prekybą.
UAB “KEMI IR DAISOTRA ” teikia tokias paslaugas, kaip:
1.Automobilių važiuoklės, sankabos, duslintuvų, stabdžių sistemos
remontas;
2.Amortizatorių, paskirstymo bei generatoriaus dirželių, stabdžių ir
aušinimo skysčio, žvakių, vandens siurblių, termostatų keitimas;
3.Ratų geometrijos bei išvirtimo kampų nustatymas lazerio pagalba;
4.Padangų montavimas ir balansavimas;
5.Žibintų reguliavimas;
6.Variklių sistemos valymas;
7.CO dujų sureguliavimas;
8.Kompresijos diagnostika;
9.Žvakių tikrinimas;
10.Degimo kampų nustatymas stroboskopu;
11.Originalių detalių užsakymas.
Autoservisų tinklas, kuriam priklauso UAB “KEMI IR DAISOTRA ”
specializuojasi važiuoklės autoremonte, suteikdami klientui greitą ir
kvalifikuotą aptarnavimą bei garantijas įmontuotai detalei.
Autoservise yra sumontuota moderni įranga automobilių diagnostikai
atlikti bei remonto darbams vykdyti. Automobilių remontui naudojamos
„Delphi“,
„Monroe“, „Walker“, „AP Lockheed“, „BP“, „Castrol“, „Crosland“,
„Tridon“, „MANN“, „Sidem“, „Hankook“, „Remsa“, „GoodYear“, „Barum“,
„Suplex“, „Kilen“, „IRB“, „Contitech“ bei kitų žinomų gamintojų tiesiogiai
gaunamos detalės.“KEMI“ turi per 20 gamintojų įgaliojimus prekiauti jų
produkcija, kas leidžia „KEMI“ ir jos partnerių servisuose remontuoti
beveik visų markių automobilius. Nors „KEMI“ tinklas nuolat plečiasi, nuo
pat įkūrimo pradžios „KEMI“ automobilių servisų specializacija nepakito –
remontuojamos važiuoklės, pakabos, stabdžių, aušinimo ir vairo sistemos,
atliekama diagnostika, keičiamos sankabos, dirželiai, guoliai, žvakės,
tepalai, lygių kampinių greičių lankstai bei duslintuvai, reguliuojama ratų
geometrija, žibintai, montuojama dujų įranga. „KEMI“ ne tik remontuoja
automobilius, bet užsiima ir mažmenine bei didmenine prekyba atsarginiėmis
detalėmis.
UAB “KEMI IR DAISOTRA ” tikslai
UAB “KEMI IR DAISOTRA”, įgyvendindama savo misiją – tenkindama
vartotojų poreikius, pilnai panaudodama turimą materialinę techninę bazę,
darbo jėgos potencialą planuojamu laikotarpiu (2001 – 2006 m.) siekia
užtikrinti realizavimo apimčių ir pelno augimą.
Pagrindinis firmos tikslas – padidinti atsarginių dalių ir
automobilių remonto pardavimo apimtis 60 %.
Numatytam tikslui įgyvendinti, firma ketina:
1. Plėsti veiklą regioniniu principu, užimant didesnę rinkos dalį –
įsteigti įmonės filialą Druskininkų mieste, kur numatyta teikti
automobilių remonto paslaugas;
2. Išplėsti veiklą – įsteigti automobilių techninį apžiūrų centrą;
3. Įregistruoti, gauti licenziją ir užsiimti papildoma nauja veikla –
didmenine ir mažmenine prekyba automobilių tepalais;
4. Įsigyti modernią įrangą tepalų keitimui;
5. Mažinti veiklos išlaidas – parengti taupymo programą;
6. Įdiegti europinio lygio paslaugų kokybės standartą ISO 9002, tuo būdu
didinti vartotojų pasitikėjimą ir jų lojalumą firmos atžvilgiu;
7. Sukurti lanksčią atsiskaitymų sistemą tarp mažmeninės prekybos įmonių,
naudojantis faktoringo kompanijų paslaugomis ir tuo būdu didinti
didmeninės prekybos pardavimų apimtis;
8. Sukurti lanksčią atsiskaitymų sistemą tarp firmos klientų, naudojantis