Monių organizavimo ir valdymo darbas
5 (100%) 1 vote

Monių organizavimo ir valdymo darbas

TURINYS

1

ĮVADAS 3

1. KURIAMO VERSLO APRAŠYMAS 3

1. 1. Kuriamo verslo samprata 3

1.2 Įmonės veikos charakteristika………………………………………… .5

1.3. Apribojimai verslo kūrimui 12

1.4.Kuriamos įmonės steigimas……………………………… ………………………13

2. Verslo organizavimas ir modeliavimas 15

2.1. Organizavimo proceso darbai ir jų tarpusavyje priklausomybė 15

2.2. Organizavimo proceso tinklinio modelio konstravimas 17

2.3. Organizavimo proceso modelio darbų laiko

ir finansinių resursų parametrų nustatymas 19

2.4. Organizavimo proceso tinklinio modelio parametrų skaičiavimas lentelės metodu. 22

2.5. Organizavimo proceso vykdymo grafiko

konstravimas ir braižymas laiko masteliu 24

2.6. Finansinių resursų reikalavimo kalendorinio

grafiko konstravimas ir jo optimizavimas. 25

IŠVADOS………………………………………………………… ……….26

LITERATŪRA 27

ĮVADAS

Organizavimas – žmonių ir materialinių darbo elementų sistemos, leidžiančios įgyvendinti sprendimą, sudarymas. Numačius visų reikalingų darbų eilę pirmiausia išnagrinėjama kiekvieno atliekamo darbo technologiją, apsirūpinama įrankiais, įrengimais bei medžiagomis, parinkama kiekvienam darbui tinkamus vykdytojus, ir, išsiaiškinus, kas ir pagal kokius dėsnius juda darbo procese, pavedama tam tikriems darbuotojams atlikti veiksmus, reikalingus, kad tas judėjimas vyktų nustatytu režimu.

Veikiant nuolatinio pasikartojimo režimu, įmonė pasiekia, kad darbo objektas darbo produktu paverčiamas naudojant kuo mažiau energijos, pinigų, žmogaus darbo.

Darbo tikslas – pritaikyti teorines organizavimo ir valdymo žinias kuriant įmonę gaminančią lauko reklamą.

Uždaviniai:

· Atskleisti verslo idėją, tikslus, misiją ir vizija.

· Aptarti įmonės veiklą.

· Nustatyti apribojimus verslo kūrimui.

· Steigiamos įmonės juridinį statusą UAB palyginti su kitokiu TŪB juridiniu statusu.

· Aprašyti verslo organizavimo modeliavimą.

· Pateikti išvadas ir pasiūlymus.

Darbe pristatoma uždarąją akcinę bendrovę „Vaizdinė dizaino idėja“. Pagrindinė firmos planuojama veikla- lauko reklamos projektavimas ir gamyba.

Įmonė kuriama UAB “Reklamos klasė” pavyzdžiu. Bendrovė teikia visas reklamos paslaugas, greitai ir kokybiškai atlieka projektavimo, projektų derinimo, reklamos gamybos ir montavimo darbus. Kvalifikuotas personalas ir dešimtmetė patirtis, leidžia parinkti užsakovams geriausią reklamos gamybos būdą, o nuosava gamybos bazė garantuoja palankiausias kainas.



1. KURIAMO VERSLO APRAŠYMAS

1.1. Kuriamo verslo samprata

Verslo idėja ir verslo esmė

Pagrindinė mūsų firmos planuojama veikla- lauko reklamos projektavimas ir gamyba.

Išorinė arba dar vadinama lauko reklama – visa reklama, kurią matome gatvėse, miesto aikštėse, gyvenamuosiuose rajonuose: įvairūs reklaminiai skydai, afišos, šviečiančios iškabos, transparantai, elektroninės švieslentės. Be to, šiam reklamos tipui priskiriama reklama ant transporto priemonių, parduotuvių vitrinų reklama.

Kurdami mūsų firmą, pagrindinis uždavinys užsitikrinti savo nuolatinį pragyvenimo šaltinį, turėti galimybę pastoviai tobulinti savo žinias bei jas pritaikyti praktikoje.

Verslo misija

Misijos formuluotė trumpai aprašo pagrindines veiklos firmoje kryptys, kai perspektyva yra vidutinės trukmės, ir trumpai reziumuoja jas pagrindžiančias argumentaciją ir vertybes [4].

“Vaizdinė dizaino idėja” misija – sėkmingai dirbti lauko reklamos industrijoje klientu naudingumui ir pelningumui. Būti kokybiškai visas reklamos gamybos paslaugas atliekanti įmonė.

Nuolat plėsdama gamyba ir vis didindama gamybos apimtis įmonė didins gyventojų užimtumą, kuris dabartiniu metu yra vis dar skaudi problema.

Verslo tikslai ir uždaviniai

Tikslai pertvarko misijos formuluotės bendrąsias nuostatas į tiksliau apibrėžtus įsipareigojimus, kurie nurodo, kas turi būti padaryta ir kada turi būti tikslas pasiektas [4].

Pagrindiniai įmonės tikslai yra:

· Pelno gavimas.

· Rinkos užkariavimas.

· Maksimalaus vartotojų kiekio pasiekimas.

· Maksimalaus vartotojo norų bei poreikių patenkinimas.

· Maksimalus paslaugų įvairovės pasiekimas.

· Maksimalus teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimas

Įmonės ilgalaikis tikslas – laikui bėgant plėsti paslaugų spektrą.Būti kokybiškai visas reklamos gamybos paslaugas atliekanti įmonė. Tobulinant gaminių kokybę, užsitvirtinti lauko reklamos gamybos rinkoje. Konkuruoti su esamais srities lyderiais.

Siekdama užsibrėžtų tikslų, įmonė siekia įgyvendinti tokius uždavinius:

1. Domėtis naujausiomis technologijomis, panaudoti šias žinias gamyboje.

2. Siekiant užtikrinti aukštą gaminių kokybę, naudoti tik kokybiškas medžiagas.

3. Kruopščiai atsirinkti patikimus tiekėjus, siūlančius tik kokybiškas medžiagas.

4. Gaminti aukštos kokybes gaminius, užtikrinti garantini ir po garantini aptarnavimą.

5. Pagal rinkos poreikius keisti ir tobulinti gamybą, įdiegiant naujas technologijas.

6. Realizuoti savo gaminius už įmonei tinkamą kainą.

Verslo vizija

Vizija- traktuojama kaip sąmoningai apibendrintas supratimas ir suvokimas, kodėl, kur ir kaip organizacija, bei jos konkurentai konkuruos ateityje. [3]

Įmonė sieks užkariauti 10% visos lauko reklamos gamybos rinkos.
Bendrovė planuoja įsteigti filialą Kaune ir Klaipėdoje. Taip pat planuojama pradėti baldų gamybą. Tikimasi, kad tai bus pelningi įmonei.

1.2. Įmonės veikos charakteristika

Gaminių nomenklatūra

Įmonės planuojami gaminiai – tai labiausiai paplitusios lauko reklamos priemonės: parduotuvių pastato išore (eksterjeras), reklaminiai plakatai, reklaminiai skydai, reklaminės iškabos, reklaminiai stendai, transparantai, pano, skulptūras, vitrinos, ant transporto priemones, tentai, palapinės.

Iškabos rodo pastato paskirtį. Pagrindinė iškaba būna horizontali, pagalbinės – vertikalios. Gaminamos jos iš įvairių medžiagų, įvairių formų. Iškabose akcentuojama įmonės pavadinimas, savininko pavardė arba tai, kuo įmonė prekiauja, kokią paslaugą joje galima gauti. Būna, taip vadinamos, simbolinės reklaminės iškabos, kur nėra teksto, o tik simboliai (figūros).

Iškaba turi būti ryški, iš toli matoma, jos estetinis vaizdas turi derintis prie aplinkos. Ji taip pat turi būti aiški ir gerai įskaitoma. Todėl nerekomenduotina naudoti įmantrų šriftą, kad ir išraiškų, patrauklų, bet nesuprantamą, arba tokį, kuriam perskaityti ir suprasti reikia laiko, ko praeivis dažniausiai ir neturi. Šriftas taikomas prie gatvės ir pastato stiliaus. Architektūros paminklams taikomi jų laikmečio šriftai, o šiuolaikinės statybos objektams – blokinis aiškus ir paprastas šriftas.

Svarbūs yra ir reikalavimai iškabu spalvoms. Dažai neturi išblukti saulėje. Pagrindinė iškabos spalva turi būti kontrastinga aplinkai:šviesių pastatų fone naudojama tamsi spalva, ir atvirkščiai.

Plakatai plačiai naudojama lauko reklamos priemonė. Jie gaminami tipografinių būdu, gali būti popieriniai, kartoniniai, iš plėvelės ir kitokios medžiagos. Si pigi reklamos rūšis gali išplatinti reklamini kreipimąsi gana plačiai auditorijai, gali aprėpti konkrečias teritorijas, gali būti naudojama specialiems uždaviniams spręsti konkrečių rinkų viduje. Plakatai būna įvairaus formato, tekstiniai arba su piešinių. Jų efektyvumas priklauso nuo išplatinimo laipsnio, nuo sugebėjimo pritraukti praeivių dėmesį.

Reklaminiai stendai statomi atskirai, tam skirtose vietose – gatvėse, prie pastatų sienų, prie kelių. Stendus geriau statyti sugrupuotus po keletą arba sujungus į didesnį kompleksą, negu išdėstytus po vieną. Stendams pastatyti reikalingi miesto savivaldybės leidimai. Pastatyti jie išbūna nuo 4 mėnesių iki metų.

Transparantai bei pano paprastai daromi ant drobės ar kitokio audinio, plokštės arba kitokios medžiagos.

Tentai, palapinės.Reklama ant tentų gali būti pritaikyta laikinam naudojimui, bet gali būti ir ilgalaikė. Tai išties labai efektyvus reklamos būdas.

Laikina reklama – kai tentai iškabinami įvairių renginių, švenčių ar akcijų metu. Tuomet ant lentinės medžiagos atspaudžiamas foto vaizdas ar klijuojama lipni plėvelė. Patogiausia ir ekonomiškiausia yra klijuoti iš lipnios plėveles išpjautas raides ar vaizdus. Tam naudojama speciali lentinė lipni plėvelė, kuri yra labai elastinga ir atspari aplinkos poveikiui. Ji tampriai priglunda prie tento ir tentui tempiantis ar susitraukiant juda kartu su juo. Tai pigiausias lentinės reklamos variantas. Renginiui ar akcijai pasibaigus, vaizdas gali būti pakeistas kilu ir tentas naudojamas keliskart.

Ilgalaikė reklama – ant lentinės medžiagos dažniausiai tvirtinama prie sienos ar kitų stališkų paviršių. Tai nebrangus, atsparus aplinkos poveikiui, lengvai transportuojamas reklamos būdas. Vaizdas ant tento paprastai uždedamas foto būdu, todėl dažnai ilgalaikės reklamos gaminamos didelių formatų.

Taip pat ilgalaikiam naudojimui tentas gali būti padengiamas specialiais dažais, kurie yra itin atsparus aplinkos poveikiui. Dažniausiai šis būdas naudojamas ant tentinės medžiagos, kuria aptraukiami krovininiai automobiliai, mikroautobusai ar kitos transporto priemonės.

Paprastai tentinė reklama yra patalpinama į rėmus. T.y. gaminamas reikiamo formato metalinis rėmas, kurio viduje guminėmis virvėmis įtempiamas tentas. Kad neįplyštų, tento kraštai yra užlenkiami, o skylutės, pro kurias įveriama guma, sutvirtinamos metaliniais žiedeliais.

Įvairūs stogeliai, skėčiai ar kita danga taip gali būti pagaminta iš lentinės medžiagos ir ant jų uždėta reklama su Jūsų firmos atributika.

Tentai gaminami įvairių dydžių, nuo vieno iki keliolikos metrų ilgio ar pločio.

Vitrinos yra pagrindine reklamos priemonė mažmeninėje prekyboje. Jų paskirtis – apšviesti patalpas, jungti jų vidaus erdvę su gatve ir kartu papildyti lauko reklamą. Vitrina, atitinkamo prekių apipavidalinimo pagalba, informuoja pirkėjus apie prekybos įmonės specifiką, parduodamu prekių pobūdį. Vitrinos įrengiamos parduotuvių languose, jų viduje ir už jų ribos – gatvėse, geležinkelio, autobusų stotyse, prieplaukose, stadionuose, aerouostuose. Tokiais atvejais vitrinose yra ir papildoma informacija -parduotuvių adresai, pardavimo sąlygos ir t.t.

Vitrina parduotuvėje dažnai užima ne tik sienos storį, bet pereina į interjerą arba gatvę. Svarbus aspektas vitrinų reklamoje – prekių komponavimas jose ir derinimas prie išorinio gatvės vaizdo, aplinkos architektūros. Nuo vitrinos kompozicijos priklauso ir jos veiksmingumas.

Reklama ant transporto priemonių. Ši reklamos priemonė yra gana lanksti. Ją galima
naudoti viename kuriame mieste ar apimti didesnes teritorijas. Taip vadinama „reklama ant ratų“ sugeba pasiekti didžiulę auditoriją ne tik visuomeninių transportu važinėjančių žmonių, bet ir pesčųjų bei automobilių keleivių. Šiai priemonei būdinga ne ji reikalauja visiškai nedaug lėšų. Transporto reklama būna trijų tipų:tiksliškumas, bet masiškumas. Ji tampa vis populiaresnė, nes, esant didelei reklaminių kontaktu apimčiai,

• reklaminiai kreipiniai įtaisomi visuomeninio transporto priemonės salone;

• išoriniai plakatai, skelbimai, klijuojami ant visuomeninio, žinybinio ar privataus transporto išores;

• reklamos priemonės, įrengiamos transporto priemonių stotelėse ir stotyse.

Reikalingos medžiagos ir numatomi tiekėjai

Įmonė tiekėjus, aprūpinančius mus žaliavomis, rinksis atsargiai, sudariusi tam tikrus kriterijus-taip norima užtikrinti gaminio kokybę. Atsirenkami tiekėjai vartant katalogus, taip pat atsižvelgiant ir į atsiliepimus.

PVC profiliai, plastikas, pirspex, vinyle, stiklas, tentai ir kitos žaliavos gamybai perkamos iš tiekėjo, kuris buvo pasirinktas verslo pradžioje – Technolux, Italija. Kitų prekių pirkimai šiuo metu vykdomi iš tiekėjų, kurie įrodė galimybę tenkinti firmos reikalavimus. Renkantis tiekėjus, skyriaus vadovui reikia nustatyti kriterijus, kuriais remiantis jie pasirenkami.

Bendrovė stengsis vienai žaliavai turėti po du ar daugiau tiekėjų, kad tarp jų vyktų natūrali konkurencija, kad vienas tiekėjas netaptų monopolistų, nereguliuotų kainų ir pan.

Pirkėjai ir klientai

Pilnas ir objektyvus produkto įvertinimas reikalauja lyginti jį su kitomis, konkurencingomis medžiagomis. Tokios analizės tikslas tai ne tik nustatyti tiriamo produkto privalumus bei trūkumus, bet visų pirmiausia įrodyti, kad būtent šios medžiagos naudojimas, esant tam tikriems reikalavimams, atneš didžiausią pelną. Su tuo tampriai susijęs duoto produkto įtakos aplinkai, kiekviename jo buvimo rinkoje etape: nuo atsiradimo momento iki galimo panaudotų medžiagų perdirbimas, kompleksinis įvertinimas. Taigi realizuojant gaminius labai svarbi geografinė padėtis, kurios analizė leis įvertinti prekybos taškų padėtį, apskaičiuoti transportavimo sąnaudas.

Produkcija stengsimės realizuoti bendrovėms, tikimasi klientų visoje Lietuvoje, bendradarbiausim su reklamos agentūromis. Stengsimės užmegzti pažintis ir ieškotis klientų užsienyje, pavyzdžiui Rusijoje.

Pagrindiniai, pagalbiniai ir aptarnavimo procesai

Gamybos procesas – tai atvira sistema, kuri fiziniais ir informaciniais ryšiais susieta su kitomis sistemomis ir sudaryta iš daugelio atskirų posistemių (tarnybų, cechų ir kt.), kurių fiziniai ir informaciniai tarpusavio ryšiai turi būti labai racionaliai organizuoti. Skiriamos šios trys procesų rūšys: pagrindiniai, pagalbiniai ir aptarnavimo.

Šiuo metu Jūs matote 31% šio straipsnio.
Matomi 1876 žodžiai iš 6140 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.