Nso paslaptys
5 (100%) 1 vote

Nso paslaptys

Tai atsitiko 1985 metų vasario 17 dieną. Prekinis traukinys važiavo įprastu maršrutu per Petrozavodską, Suojervį į Kostomušką, jį sudarė 70 tukstančių gondolų ir dviejų sekcijų šilumvežis. Traukinį vairavo mašinistas S.Orlovas ir jo padėjėjas V.Mironovas.

20 val. 35 minutės šilumvežio brigada pastebėjo, kad iš dešinės, už medių, lygiagrečiai traukiniui juda kažkoks keistas objektas, panašus į šviečiantį rutulį. Po kelių minučių atsitiko neįtikėtinas dalykas. Rutulys pakeitė skriejimo kryptį, greitai užtvėrė traukiniui kelią ir atsidūrė 30- 50 metrų prieš šilumvežį. Mašinistas bandė stabdyti traukinį: išjungė variklius ir pradėjo stabdyti, bet traukinys ir toliau nesustodamas važiavo paskui rutulį, kažkokia paslaptinga jėga traukė traukinį į šlaitą. Mašinistas nieko negalėjo padaryti ir laukė kas bus toliau.

Dabar šis objektas gerai matėsi. Tai buvo švytintis pusiau skaidrus, taisyklingos geometrinės formos, maždaug 4 metrų skersmens rutulys. Jis slinko šilumvežio priekyje be garso, neliesdamas žemės. Prie įvažiavimo į stotį rutulys atsiskyrė nuo šilumvežio ir apsuko stotį šonu, tačiau traukinio sustabdyti nepavyko ir jis pravažiavo stotį nemažindamas greičio.

Už stoties rutulys vėl užtvėrė traukiniui kelią ir vėl atsidūrė priešais šilumvežį, be to, pasigirdo smūgis traukinio greitis staiga sumažėjo. Mašinistas ir jo padėjėjas atsitrenkė į priekinį stiklą, bet sunkiai nesusižeidė.

Traukinys vėl ėmė važiuoti greičiau. Jį sustabdyti pavyko tik Zastavos stotyje, į kurią įvažiuojant rutulys nuslinko nuo traukinio ir dingo už miško.

Šiame referate aš rašysiu apie nežemiškos kilmės objektų pasirodymus bei išpuolius. Neatpažintų skraidančių objektų ( NSO) faktų pasaulyje yra užfiksuota tūkstančiai ir tie faktai yra tikri, o ne žmonių fantazijos padariniai. Aš pateiksiu ne vien istorijas, bet ir akivaizdžius įrodymus, kuriais negalima netikėti. Kaip skaitėte prieš tai, tai yra akivaizdus to įrodymas. Tikiuosi, kad tie kurie iki dabar netikėjo, kad NSO yra, perskaitę šį darbą tuo patikės, o skeptikai tegu nebando apkaltinti manęs melu. Linkiu gero skaitymo.

Tragedija Kentukio padangėje

Buvo sukurtas vadinamasis projektas „Lėkštė“, vėliau gavęs oficialų pavadinimą „Ženklas“, kuriame pabrėžta, jog NSO fenomenas yra realus, o ne haliucinacija. Už projektą tapo atsakinga viena pagrindinių oro pajėgų bazių – Rait Petersono bazė Ohajo valstijoje. Praėjus aštuonioms dienoms po šios užduoties paskyrimo, Rait – Petersonas gavo pirmąjį krikštą, kurį tiksliau būtų galima pavadinti ne krikštu, o šaltu dušu ar net košmaru.

1948 metų sausio 7 dieną 13 val. 15 min. keletas žmonių Meisvilyje sustabdė vietinio kelių patrulio automobilį, kad praneštų, jog aukštai danguje kabo NSO. Suprantama, po 1947 metų įvykių, skraidančios lėkštės tebebuvo madingos, ir stebėjusių objektą policininkai nepalaikė fantazuotojais, bet tuojau pat pranešė žinią į Godman Fildo karinių oro pajėgų bazę už 120 kilometrų nuo Meisvilio miesto. Godmano bazė tuo metu neturėjo tinkamo lėktuvo, kuris galėtų pakilti ir bent kiek prisiartinti prie objekto. Bazėje taip pat suprato, kad jei čia turima reikalo su žemiškos kilmės pažeidėju, tai pastarasis prašvilpė pro juos, matyt, kiek šiauriau, skrisdamas tiesiaeigiu pastoviu kursu.

Praėjus dar 10 minučių, seržantas Kvintonas Blekvilis, Godmano bokšto dispečerio pavaduotojas, apžvelgdamas skliautą piečiau nuo bazės, pastebėjo danguje blyškią švieselę. Atrodė, kad jinai kabo nejudėdama, tad seržantas skubiai pakvietė vyr.dispečerį leitenantą Ornelį, kuris savo ruožtu pranešė kapitonui Karteriui, o pastarasis – Godmano bazės viršininkui Gajui Hiksui.

Kol Godmano vyrai ketino spręsti šį galvosūkį, keturi Šiaurės Amerikos F – 51 Mustang lėktuvai įskrido į Godmano bazės dispečerių zoną. Tai buvo eilinis karinės oro technikos perskridimas iš Džordžijos valstijos į Standiford Fildo bazę Kentukio šiaurėje.

Taigi F – 51 Mustangų eskadrilė vadovaujama kapitono Tomo Mantelio kuris, kaip raiškiai vėliau pasakė vienas ufologas specialistas, skubėjo į savo pražūtį, nieko apie tai neįtardamas, iš Džordžijos pakeliui į Standifordą jau skrido Godmano bazės vyrams virš galvų. Jie jau buvo perskridę tą vietą, kur virš jų kabojo NSO, ir nė vienas pilotų nieko nepastebėjo. Tada sutrikusiems Godmano dispečerinės kariškiams šovė į galvą mintis praskrendančius lėktuvus panaudoti.

Vienas Mustangas, atsiskyręs nuo eskadrilės, tęsė skrydį į Standifordą: pilotas pranešė bokštui, kad bakuose likę nedaug kuro. Kiti trys, vadovaujami Mantelio, apsigręžė ir ėmė dairytis objekto. Jiems padėjo iš bokšto, ir Mantelis, pastebėjęs viršuje neaiškią dėmę, nukreipė savo F-51 Mustangą aukštyn.

Britų žurnalistas Robertas Čempenas savo knygoje „ Neatpažinti skraidantys objektai“ teigia, jog lėktuvai pakilo iš Godmano bazės, ir tik iš vieno jų pasigirdo piloto Mantelio balsas: „Štai jis! Dvyliktos valandos zenite. Atrodo visas iš metalo… siaubingo dydžio.“ Kiti pilotai, anot Čempeno, objekto nepastebėję, o kapitonas Mantelis perdavęs per radiją, kad objektas ėmė greitai kilti.
„Aš seksiu jį iki 2000 pėdų ( 6 km). Jei nepriartėsiu, persekiojimą nutrauksiu.“

Po to, kaip rašo Čempenas, bokšte nieko nebegirdėjo ir nebematė, tik vėliau pilotą ištraukė už keleto mylių nuo bazės iš lėktuvo nuolaužų. Autorius tvirtina, kad sklandė gandai, jog pilotas per daug priartėjo, per daug pamatė ir todėl buvo sunaikintas jėgų, nežinomų Žemei.

Tačiau Jungtinėms Valstijoms priėmus informacijos laisvės aktą, ir išslaptinus daugybę dokumentų, pasikeitė duomenys apie katastrofą Kentukio danguje. Taigi Mantelis nutarė rizikuoti. 14 val. 45 min. Jis buvo gerokai atsiplėšęs nuo kitų dviejų lėktuvų, kurie atkakliai perdavinėjo Manteliui, jog nebegalima kilti aukščiau, ir kapitonas, kaip ir jie, persekiojimą turėtų nutraukti. Vienas iš jų pasiekė net šešių kilometrų aukštį ir tada pasuko atgal. Mantelis paskutinį kartą buvo matomas šešių su puse kilometro aukštyje. Jo lėktuvas tebekopė aukštyn, ir kapitonas perdavė, jog dar po kilometro nustos persekiojęs.

Šiuo metu Jūs matote 30% šio straipsnio.
Matomi 994 žodžiai iš 3286 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.