PARDAVĖJŲ KVALIFIKACIJOS KĖLIMO
PROJEKTAS
TURINYS
1. PROJEKTO PRISTATYMAS 3
2. SUSTAMBINTAS DARBŲ APRAŠYMAS ir Darbų išskaidymo struktūra 5
3. GANTT’O, GRAFO RODYKLIŲ IR AoA DIAGRAMOS…………………………….8
4. DARBO JĖGOS POREIKIO PASKIRSTYMAS III, IV. IŠTEKLIŲ AGREGAVIMAS Apr…………………………………………………………………………………….11
5. PROJEKTO BIUDŽETAS…………………………………………………………….15
6. ORGANIZACINĖ STRUKTŪRA 17
1. PROJEKTO PRISTATYMAS
UAB “Aprangos prekybos mažmena” turi tris prekybos centrus: Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Šiuose prekybos centruose yra prekiaujama vyriškais, moteriškais ir vaikiškais drabužiais ir avalyne. Per pastarąjį laikotarpį buvo priimta daug naujų pardavėjų – konsultantų tikintis padidinti pardavimų apimtis. Buvo pastebėta, kad naujiems darbuotojams trūksta patirties prekybos srityje ir tai trukdo pasiekti numatytą prekybos padidėjimą. Naujai priimti darbuotojai sudarė 40 proc. buvusių pardavėjų-konsultantų. Buvo tikimasi, kad dėl šio faktoriaus pardavimų apimtys padidės 30 proc. Tačiau jau kurį laiką pardavimų apimtys nepadidėja daugiau nei 10 proc. Prekybą iš esmės lemia asmeniniai prekybos konsultantų sugebėjimai. Direktorių taryba nusprendė kad laukti, kol nauji darbuotojai išmoks prekybos subtilybių yra kur kas brangiau nei suorganizuoti kvalifikacijos kėlimo kursus.
Projekto pavadinimas: Pardavėjų kvalifikacijos kėlimas (projekto tipas – operacinis)
Trilypis projekto tikslas:
Kokybė – padidinti pardavimų apimtis iki planuotų 30 proc. buvusios pardavimo apimties.
Trukmė – nuo 2000 09 01 iki 2000 12 02 (3 mėnesiai).
Kaštai – planuojamas biudžetas 70 000 Lt.
Projekto sritis:
• apmokome visus Kauno, Klaipėdos ir Vilniaus turimų prekybinių centrų pardavėjus – konsultantus (150 žmonių),
• apmokome asmeninio pardavimo įgūdžių.
Tikslo konceptualizavimas:
Problemos formulavimas – pardavėjų kvalifikacijos kėlimas
Problemos srities apibrėžimas – projekte nebus sprendžiama pardavėjų užsienio kalbos žinių problema, pardavėjų darbo pasidalinimas salėje.
Galimų sprendimų formulavimas – pardavėjų kvalifikaciją galima kelti šiais būdais:
• Organizuoti in-house tipo seminarus
• Siųsti pardavėjus į seminarus mokymo firmose
• Apmokyti savomis jėgomis
Būdas bus pasirinktas, atlikus tikslo pasiekiamumo analizę.
Tikslo pasiekiamumo analizė
In-house Seminarai mokymo firmose Savomis jėgomis
Kokybė Geriausia Vidutinė Prasčiausia
Trukmė Vidutinis Trumpiausias Ilgiausias
Kaštai Didžiausi Vidutiniai Vidutiniai
Kadangi įmonės vadovybė tiki investicijų į personalą sėkme, buvo pasirinktas kokybiškai geriausias variantas, nežiūrint į tai, kad In-house tipo apmokymai yra brangiausi. Tuo labiau, kad tokio projekto įgyvendinimas nėra labai ilgas.
2. SUSTAMBINTAS DARBŲ APRAŠYMAS IR DARBŲ IŠSKAIDYMO STRUKTŪRA
Sustambintas darbų aprašymas
Sustambintas darbų aprašymas ir gairės.
Projektas pardavėjų kvalifikacijos kėlimas
1. Suformuoti OC ir išrinkti OCP – per vieną dieną.
2. Konsultacinės firmos parinkimas – per vieną savaitę nuo projekto pradžios.
3. Pardavėjų suskirstymas į mokomąsias grupes:
a) bandomosios grupės sudarymas – antrą savaitę nuo projekto pradžios;
b) likusių pardavėjų suskirstymas į grupes – septintą savaitę.
4. Numatyti laiką ir vietą: bandomosios grupės – antrą savaitę, o pagrindinio mokymo – septintą savaitę.
5. Apmokymai.Visus apmokymus baigti iki tryliktos savaitės vidurio.