Prekės asortimento nustatymas
5 (100%) 1 vote

Prekės asortimento nustatymas

VILNIAUS UNIVERSITETAS

KAUNO HUMANITARINIS FAKULTETAS

VERSLO EKONOMIKOS IR VADYBOS KATEDRA

[pic]

PREKĖS ASORTIMENTO NUSTATYMAS

DARBĄ TIKRINO :

Lek. Tobula B.

DARBĄ PARENGĖ :

VAVv 12 gr. Studentė :

V. Mažeikienė.

KAUNAS

2004

TURINYS

1. “PREMIA”LEDAI ASORTIMENTAS 3

2. VIETA PREKIŲ KLASIFIKACIJOJE 6

3. PREKĖS GYVAVIMO CIKLAS IR MARKETINGO STRATEGIJA 7

4. PREKINIS ŽENKLAS 10

1. “PREMIA” LEDAI ASORTIMENTAS

|Pavadinimas |Tūri|

| |s |

| | |

| |ml. |

|Akcijiniai ledai | |

|“Klasika MIX“ vaniliniai ledai su |120 |

|razinomis | |

|“Premia“ light |100 |

|Vafliniuose puodeliuose | |

|“Maxi Bravo Fantastic Caramel“ |200 |

|vaniliniai ir karameliniai ledai su | |

|karamel.įd. ir riešutiniu glaistu | |

|“Bravo“ vaniliniai ir šokoladiniai |120 |

|ledai su šokoladiniu įdaru | |

|“Klasika MIX“ vanilinis plombyras |120 |

|“Klasika MIX“ šokoladinis plombyras |120 |

|“Klasika MIX“ karameliniai su |120 |

|karameliniu įdaru | |

|“Klasika MIX“ obuolinis šerbetas |120 |

|“Fun Ice“ braškiniai aromatiniai ledai |120 |

|Kūginiuose vafliniuose indeliuose | |

|“SuperBravo“ vanilinis plombyras su |150 |

|šokoladiniu glaistu ir riešutais | |

|Su pagaliuku | |

|“Premia“ Dark |120 |

|“Premia“ Yoghurt |120 |

|“Premia“ Crem-brule |120 |

|“Plombir“ vanilinis plombyras |90 |

|Batonėlis | |

|Vanilinis plombyras |400+|

| |100 |

|Vanilinis plombyras |800+|

| |200 |

|Ledai kibirėliuose | |

|“Ice Dream“ vaniliniai ir šokoladiniai |130 |

|ledai su šokoladiniu įdaru | |

|“Ice Dream“ vaniliniai ledai su braškių|130 |

|uogiene | |

|“Bravo biskvitinis stebuklas“ biskvito |500 |

|skonio ledai su įdaru | |

|“Bravo airiška fantazija“ airiško |500 |

|likerio skonio ledai su įdaru | |

|“Ice Dream“ vaniliniai ledai su braškių|900 |

|uogiene | |

|“Ice Dream“ vaniliniai ledai su |900 |

|karameliniu įdaru | |

|“Ice Dream“ tiramisu skonio ledai su |900 |

|kavos įdaru | |

|“Ice Dream“jogurtiniai ledai su juodųjų|900 |

|serbentų uogiene | |

|“Ice Dream trigubas šokoladas“pieniško |1000|

|ir baltojo šokolado l.su įd. | |

|“Ice Dream irisas/karamelė“ irisiniai |1000|

|ledai su karameliniu įdaru | |

|Kartoninėse dėžutėse | |

|“Klasika“ vanilinis plombyras |800 |

|“Klasika“ šokoladinis plombyras |800 |

|“Klasika“ karameliniai ledai su |800 |

|karameliniu įdaru ir riešutais | |

|Polietileniniuose maišeliuose | |

|Vaniliniai ledai |1600|

“Premia” ledų planuojamas asortimentas

2004m. sezonui

Visi nauji produktai kuriami remiantis 2003m.lapkričio mėnesį

atliktu”Needscope”kokybiniu bei kiekybiniu ledų rinkos tyrimu.

BRAVO,ledai vafliniame puodelyje,120ml,4 rūšys.

“Needscope”tyrimas parodė,kad prekinis ženklas”Bravo”,esantis rinkoje nuo

1994metų,bet paskutinius dvejus metus visiškai nereklamuotas,vis dar turi

89 proc.paskatintą žinomumą bei užima 3 vietą tarp visų ledų prekinių

ženklų.Remdamiesi šis informacija ,2004 metų sezone planuoja visiškai

atnaujinti BRAVO ledų vafliniuose puodeliuose šeimą,kurią sudarys 5

visiškai naujų skonių bei vienas tradicinio skonio produktai.Išskirtinė

BRAVO ledų savybe turėtų tapti ne tik išskirtinis ledų pripylimo

būdas{naudojamas dviejų skonių dozatorius},bet ir netradiciniai skonių

deriniai.Varškės,žalios citrinos,jogurtiniai vyšniniai-tai testavimo metu

tikslinėje auditorijoje{13-25metai} atrinkti skoniai,kurie geriausiai

turėtų tenkinti būsimų BRAVO vartotojų poreikius.Žaismingas,ryškių spalvų

ir ypač gera kokybe atspausdintas įpakavimas ne tik atkreips dėmesį į

naujus produktus,bet ir užtikrins nepriekaištingą prekės išvaizdą

šaldiklyje.

maxiBravo, ledai vafliniame indelyje, 200ml, 1rūšis.

Tai didesnė{200ml}nei įprastai{120ml} ledų porcija vafliniame

indelyje.Dviejų populiariausių skonių{remiantis2003m.Premia ledų

pardavimais}-vanilinio bei karamelinio derinys,pateiktas neįprastame

formate,turėtų maksimaliai tenkinti BRAVO ledų segmento
poreikius.

KLASIKA, ledai vafliniame puodelyje, 120ml, 3 rūšys.

Klasikinių skonių ledai, nuo 2002 metų rinkoje buvę

pavadinti”KlasikaMix”.Remiantis “Needscope” tyrimu,buvo padaryta išvada,kad

žodžių derinys “Klasika” ir “Mix” yra neteisingas,nes abu žodžiai reiškia

skirtingas emocijas.Atsižvelgiant į tai ,kad produktas yra klasikinių

skonių,nuspręsta sutrumpinti pavadinimą iki “Klasika” ir šis pakeitimas

turėtų padėti tiksliau supozicionuoti vartotoją į norimą{priešingai nei

ledų BRAVO}segmentą.Taip pat atsižvelgiant į segmento poreikius,buvo

pakoreguotas įpakavimo dizainas- dabar jis tapo

šiltesnis,švelnesnis,”draugiškesnis” vartotojui,bet ne toks prabangus.

JOCER, vaisiniai ledai, 4 rūšys.

2004m.asortimente vartotojams pateikta visiškai atnaujinta”Jocer”vaisinių

ledų šeima,kurią sudaro 4 produktai:2-jų rūšių ledai ant pagaliuko,ledai

tūtelėje bei ledai vafliniame indelyje.

Jocer ledai pozicionuojami į segmentą,kuris labiausiai reikalauja naujienų

bei inovacinių produktų.Šio segmento atstovai-veržlūs ,aktyvūs vaikai ir

paaugliai,kurie pagrindiniai ledų rinkos dalyviai vasarą.Jiems skirti šie

produktai;ledai tūtelėje-tai raudonojo apelsino skonio ledai,savo sudėtyje

turintys 17 proc.natūralių vaisių.

Ledai ant pagaliuko-linksmos ir žaismingos formos mėgstami tiek vaikų,tiek

paauglių ir vyresnio amžiaus ledų vartotojų.Šalia jau keletą metų Lietuvos

rinkoje esančių 4 skonių ledų ,dabar vartotojams pristatomas ir 3 skonių

vaisiniai ledai.

Ledai vafliniame puodelyje-tai braškių skonio aromatiniai ledai,pasirodę

2003m. asortimente su”FunIce”pavadinimu.Siekdami,kad ledų pavadinimas kuo

geriau atitiktų emociją,kurią atspindi šis produktas,nuo 2004m.šiuos ledus

pavadino JOCER.Pavasarį ir vasarą planuojama vykdyti akciją su šia ledų

rūšimi,įdedant į ledų pakuotę lipduką-tatuiruotę,kas manoma skatintų

lojalumą šiai Jocer ledų šeimai.

Netradicinų kocepcijų ledai.

Siekdami išlikti rinkos inovatoriais ,Premia 2004 m.sezone planuoja

pateikti visiškai naujų formų ir kocepcijų produktus.

• Ledai kūginiame,vafliniame indelyje su šokolado plytele.Tai bus

išskirtinis produktas vartotojams,ieškantiems aukščiausios

kokybės.Produkto pavadinimas ”Premia”turėtų suteikti šiam produktui dar

daugiau įsivaizduojamos kokybės .

• Ledų batonėlis. Riešutinio skonio ledų batonėlis su neskaldytais žemės

riešutais,išskirtiniu karameliniu įdaru bei pieniško šokolado glaistu.

• Tartiufo tipo ledai. Tai ledai,kurio prototipas itališkas

desertas”Tartiufo”.Patiekiami originalios rutulio formos indelyje,patys

ledai irgi išlaiko tokią pat formą.Tradiciškai,tartiufo ledai susideda

iš kelių sluoksnių-įdaras pačiame centre,dviejų rūšių ledai-vaniliniai

bei šokoladiniai aplink bei natūrali kakava.

2. VIETA PREKIŲ KLASIFIKACIJOJE

R.Virvilaitė „Marketingas: mokomoji knyga“, 1997

|Vartojimo prekių |Ilgalaikio naudojimo | |

|klasifikavimas |prekės | |

| |Trumpalaikio naudojimo |●* |

| |prekės | |

| |Paslaugos | |

S.Urbonavičius „Marketingas: apie sudėtingus dalykus paprastai“, 1995

|Pagal |Patogiai įsigyjamos |Kasdienės prekės | |

|pirkim|prekės | | |

|o būdą| | | |

| | |Impulso prekės |●* |

| | |Katastrofinės prekės | |

| |Pasirenkamosios |Pagal kainą | |

| |prekės | | |

| | |Ne pagal kainą | |

| |Spacialios prekės |Didelio lojalumo | |

| | |Retai perkamos | |

| |Neieškomos prekės |Nežinomos | |

| | |Ne nuolat reikalingos | |

R.Virvilaitė „Marketingas:mokomoji knyga“, 1997;V.Pranulis „Marketingas“,

2000

|Asmeni|Kasdienės paklausos|Kasdienio | |

|nio |prekės |vartojimo | |

|naudoj| | | |

|imo | | | |

|prekės| | | |

| | |Impulsyvaus |●* |

| | |pirkimo | |

| | |Ekstra atveju | |

Šiuo metu Jūs matote 30% šio straipsnio.
Matomi 958 žodžiai iš 3189 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.