Turinio valdymo sistemos
5 (100%) 1 vote

Turinio valdymo sistemos

Kas yra turinio valdymo sistema?

Tai yra programinė įranga, integruota į svetaines (arba svetainės integruotos į šią programinę įrangą), kuri suteikia savininkui galimybę keisti joje esančius tekstus, grafiką, informacijos išdėstymą, struktūrą – tai yra valdyti svetainę.

Kol turinio valdymo sistemos buvo nepaplitusios, daugelį dalykų svetainėje keisdavo pačios įmonės arba ją aptarnaujančios interneto projektų kompanijos programuotojai. Tokie atnaujinimai vykdavo (o ir dabar vyksta) vangiai, yra brangūs ir įmonei mažai ką duoda.

Turinio valdymo sistemos iš esmės šią situaciją pakeitė, kadangi informaciją paprastai įkelia ta darbuotojų grandis, kurioje ji ir gimsta. Pavyzdžiui vadybininkas, atsakingas už tam tikrą produktų grupės pardavimą yra tiesiogiai suinteresuotas, kad informacija apie jo produktus internete būtų pateikiama operatyviai. Jis tiesiog prisijungia prie jam priskirtos interneto svetainės dalies ir nesunkiai sutvarko produktų aprašymus bei nuotraukas.

Turinio valdymo įtaka verslo procesams

Kas yra ta turinio valdymo sistema? Iš esmės tai yra programinė įranga, integruota į svetaines (arba svetainės integruotos į šią programinę įrangą), kuri suteikia savininkui galimybę keisti joje esančius tekstus, grafiką, informacijos išdėstymą, struktūrą – tai yra valdyti svetainę.

Kol turinio valdymo sistemos buvo nepaplitusios, daugelį dalykų svetainėje keisdavo pačios įmonės arba ją aptarnaujančios interneto projektų kompanijos programuotojai. Tokie atnaujinimai vykdavo (o ir dabar vyksta) vangiai, yra brangūs ir įmonei mažai ką duoda.

Ši grandinė veikia tokiu būdu: atsakingas už įmonės svetainę darbuotojas sukaupia reikalingus pakeitimus svetainėje. Jie žodžiu, elektroniniu paštu arba faksu perduodami vykdytojui (aptarnaujančiai įmonei arba vietiniams kompiuterininkams). Vykdytojas, kaip taisyklė, iš karto negali imtis šių darbų ir pastato juos į eilę. Atlikęs pakeitimus jis įdeda juos į bandomąją interneto svetainės vietą ir praneša apie tai juos užsakiusiam asmeniui. Šis juos peržiūri, bei dažnai turi pastabų, kad vieną ar kitą vietą norėtų matyti kiek kitaip, arba randa klaidų. Vėl siunčiamas pranešimas vykdytojui. Pagaliau sutvarkyta beveik taip kaip norėta, duodamas leidimas skelbti tai internete. Vykdytojas informaciją perkelia į svetainę ir praneša apie tai užsakovui. Šis dar kartą pasižiūri ar viskas gerai. Po savaitės ar kelių, pataisymai padaryti.

Štai tokia sudėtinga grandine yra atnaujinama informacija be turinio valdymo sistemos. Paprastai niekas nekeisdavo vieno sakinio, o laukdavo kol susikaups pakankamas kiekis pataisų. Esant tokiai situacijai labai sudėtinga kalbėti apie interneto svetainę, kaip apie kompanijos rinkodaros įrankį, nes informacija į svetainę patenka pavėluotai, praeidama didžiulę grandinę darbuotojų. Taip dirbant kai kurios informacijos dalys jų talpinimo į svetainę metu jau tampa ir nebeaktualios.

Turinio valdymo sistemos iš esmės šią situaciją pakeitė, kadangi informaciją paprastai įkelia ta darbuotojų grandis, kurioje ji ir gimsta. Pavyzdžiui vadybininkas, atsakingas už tam tikrą produktų grupės pardavimą yra tiesiogiai suinteresuotas, kad informacija apie jo produktus internete būtų pateikiama operatyviai. Jis tiesiog prisijungia prie jam priskirtos interneto svetainės dalies ir nesunkiai sutvarko produktų aprašymus bei nuotrukas.

Jei svetainės lankytojas, potencialus ar esamas kompanijos klientas pajaučia, kad informacija čia yra tikrai nauja bei neklaidinanti, jis ja gali naudotis priimdamas sprendimus. Tai naudinga kompanijai, nes sumažinamas vadybininkų apkrovimas bei padidinamas klientų lojalumas. Tai tik paprastas pavyzdys, kuris iliustruoja, kad turinio valdymo sistema reikalinga kone kiekvienai kompanijai, kuri turi bent keletą vadybininkų ir dirba su didesniu klientų ratu.

Trys svetainių grupės

Galima būtų išskirti tris stambias svetainių grupes: vizitinės kortelės, korporatyvinės svetainės bei portalai. Daugumoje atveju vizitinių kortelių svetainių grupei turinio valdymo sistemos turėti neapsimoka, nes tokių svetainių sukūrimas yra pigus, informacija jose yra retai kintanti, o svetainės apimtis paprastai siekia iki 5 puslapių.

Korporatyvinių svetainių savininkai operatyviai ir savo jėgomis valdydami turinį kaip taisyklė gali pasiekti gerokai geresnių svetainės efektyvumo rezultatų nei be valdymo sistemos. Tik dažnai yra neskaičiuojami pinigai ir laikas, kuriuos suvalgo ilgoji svetainės aptarnavimo grandinė, bei neteikiama didelė svarba interneto svetainės skaitytojui. Tiesa sakant, dėl pastarojo teiginio šiek tiek keista, nes paprastai į biurą užsukusį potencialų klientą stengiamasi aptarnauti kuo geriau. O kuo nuo jo skiriasi į interneto svetainę užsukęs skaitytojas?

Kitas dalykas – remiantis užsienio tyrimų duomenimis, apie 64% interneto svetainės lankytojų susidaro neigiamą nuomonę apie kompaniją, jei jos informacija internete yra neatnaujinama. Todėl prastai prižiūrima interneto svetainė ne tik kad neduoda naudos, bet dar ir kenkia įmonei. Tokiu atveju geriau pereiti į vizitinės kortelės svetainių kategoriją, kur skaitytojas gali susirasti bazinę ir ilgainiui nekintančią informaciją.

Jei sistemą naudoja vos kelios įmonės, arba ji rašoma specialiai jums – bus sunku
gauti profesionalų palaikymą ir sistemos vystymą, arba už jį teks mokėti. Ir priešingai – kuo daugiau sistema turi vartotojų, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų problemos bus panašios į kitų ir bus išspręstos. Nėra programinės įrangos be klaidų. Todėl neverta tikėtis, kad viskas dirbs idealiai. Tačiau jei į problemas sistemą pardavusi įmonė reaguos operatyviai – jūsų pasirinkimas geras.

Taip pat rekomenduojama rinktis sistemą, kurią galėtų aptarnauti keletas kompanijų. Užsakovas visada nori turėti pasirinkimo laisvę, o vykdytojas visada nori prisirišti klientą. Todėl įsigijus turinio valdymo sistemą, kurią gali aptarnauti tik viena kompanija – rizikuojate veliau sumokėti gerokai daugiau arba likti be sistemos, jei ta kompanija nuspręstų šios veiklos nebevystyti.

Šiuo metu Jūs matote 32% šio straipsnio.
Matomi 887 žodžiai iš 2788 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.