Uab regreta veiklos analizė
5 (100%) 1 vote

Uab regreta veiklos analizė

Turinys



Įvadas 2

Įmonės aprašymas 4

Patalpos 5

Prekių asortimento pateikimas 6

Interjeras 7

Išorinė aplinka 8

Paslaugų politika 9

Pirkėjai 9

Kainos 10

Rėmimas 10

Išvados 11

Literatūra 12

Įvadas

Darbo tikslas išsiaiškinti šios įmonės veiklą iš prekybos marketingo pozicijos. Remiantis prekybos marketingu, įmonė turi stengtis pagerinti savo darbo našumą, pritraukdami kuo daugiau klientų, stengtis kuo geriau tenkinti klientų poreikius ir taip gauti kuo didesnį pelną. Įmonė privalo stengtis žinoti ko nori klientas, nes tik tuomet jiems pavyks gauti daugiau pelno. Prekių asortimentas, įmonės interjeras, paslaugos, kainos ir t.t yra aprašomos šiame darbe, visa tai yra svarbu, kadangi žmogui pirmiausia rūpi ką pirkti?kur pirkti?už kiek pirkti?

Įmonės uždaviniai iš prekybos marketingo pusės yra: labiau pažinti savo produkcijos vartotoją ir tenkinti jų norus, įgyti pasitikėjimą naujomis prekėmis ir paslaugomis, tobulinti pirkėjų aptarnavimo formas bei pardavimo sąlygas. Taigi įmonė turi stengtis vadovautis šiais principais, tada jų padėtis bus kur kas geresnė.



Įmonės aprašymas

UAB „Regreta“ yra įsikūrusi Kauno rajone Garliavoje. Įmonės savininkai įkūrė verslą manydami jog šioje srityje jiems gali nusišypsot didelė laimė, jų pagrindinis tikslas kuo geriau tenkinti pirkėjų norus ir tokiu būdu gauti kuo didesnį pelną. Įgydama savo pirkėjų pasitikėjimą įmonė stengiasi vis kaskart patobulinti, praplėsti, payvairinti savo prekių asortimentą.

Įmonė įsikūrė visai nesenai, ji gyvuoja tik metus ir 2 mėnesius, bet parduotuvės-kavinės steigėjai žino ką daro ir stengiasi kurti ir tobulinti įvairią prekybinę įrangą savo produktų pardavimui. Ši įranga atitinka higieninius, estetinius ir prekių išdėstymo reikalavimus. Joje įmontuotas specialus apšvietimas, kurio išskiriamos šviesos spindulių spektras specialiai pritaikytas duonos gaminių apšvietimui – gaminių spalva pagyvėja, jie dar labiau vilioja pirkėją.

Įmonės tikslai:

 patikrinti naują idėją, palyginti prognozuojamus ir faktiškus rezultatus;

 įvertinti verslo perspektyvas ir gyvybingumą;

 apskaičiuoti, priimtiems sprendimams įgyvendinti, reikalingas lėšas ir rasti pigiausią variantą;

 informuoti apie įmonės veiklą šalies visuomenę bei tarptautines organizacijas;

 pasiekti, kad įmonės apyvarta kuo daugiau padidėtų, kartu būtų patenkinti klientų kokybės reikalavimai;

 aplenkti konkurentus ir iškovoti kuo didesnę rinkos dalį, kad susidarytų palankios sąlygos kitais veiklos metais plėsti prekių asortimentą;

 suteikti žmonėms darbo vietas ir suteikti stabilų pragyvenimo šaltinį;

 ypatinga dėmesį skirti personalo mokymui ir gerovei.

Parduotuvės-kavinės prekių asortimentas gana platus, bet nelabai gilus. Žinome kad miestų rajonuose siauros specializacijos maisto prekių parduotuvės-kavinės kol kas dar neturi labai didelės perspektyvos. Prekiauti tiek kasdieninio maisto produktais, tiek retesnės paklausos. Savaitgaliais ir prieš šventes praplečiamas įvairių konditerijos gaminių pasirinkimas.

Patalpos

Kasdieninio vartojimo maisto prekių tiekėjai prekes pristato kiekvieną darbo dieną. Rečiau vartojamų ir perkamų prekių (pvz., kavos, šokolado, saldainių ir pan) atvežimas organizuojamas 1-2 kartus per savaitę. Siekiant tikslo visada pateikti kokybiškus ir šviežius produktus, parduotuvėje-kavinėje laikomos nedidelės atsargos.

Taip pat siekiama nekaupti prekių atsargų sandėlyje. Visos prekės turi būti prekybos salėje , tik apie 20% sandėliuojama (rečiau tiekiamas ir perkamas prekes – cukrų, kavą, miltus, kruopas, sausainius, saldainius, alkoholinius gėrimus ir pan.).

Įvertinus planuojamas atsargas, atsiskaitymų su tiekėjais terminus (kreditus) ir komiso (konsignacijos) sutarčių pagrindu parduodamų prekių dalį, nustatytas nuosavų apyvartinių lėšų poreikis. Šios apyvartinės lėšos reikalingos tik parduotuvės-kavinės darbo pradžioje (kol bus išsikovotas tiekėjų pasitikėjimas), nes remiantis kitų parduotuvių veiklos duomenimis, sutartis ir atsiskaitymus galima sutvarkyti taip, kad nuosavų apyvartinių lėšų praktiškai iš viso nebereikėtų.

Prekių asortimento pateikimas

Parduotuvėje-kavinėje visada rasite:

 Nekildintų pyragėlių

Tai sušaldyti, nekepti sluoksniuotos mielinės ir bemielės tešlos pyragėliai, kepami parduotuvėse, todėl pirkėjas juos visada gauna šviežius ir gardžius.

 Saldžių pyragėlių (paruošti kepimui)

Tai sušaldyti, paruošti kepimui saldūs sluoksniuotos mielinės ir bemielės tešlos pyragėliai, išsiskiriantys savo forma ir ypatingų skonių įdarais.

Šiuo metu Jūs matote 30% šio straipsnio.
Matomi 669 žodžiai iš 2207 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.