Vaiko aplinkos higieninis ir fiziologinis aplinkos įvertinimas
5 (100%) 1 vote

Vaiko aplinkos higieninis ir fiziologinis aplinkos įvertinimas

FIZIOLOGINIS IR HIGIENINIS PAMOKOS ĮVERTINIMAS

Pamoka vyko 2006.02.21 (antradienis).

Laikas 12.55 (menko darbingumo zona)

Vieta ir kokia pamoka: 217 kabinetas, dailės pamoka.

Klasė: 8b.

Suolai pažymėti žaliomis ir raudonomis spalvos žymomis (suolai nauji, turi aukščio reguliavimo mechanizmą). Vaikų ūgis klasėja yra nuo ≈ 153 iki 171 cm. Per pamoką ne visi mokiniai susėdo savo ūgiui skirtuose suoluose. Išviso klasėje 16 suolų.

Suolai sustatyti trimis vertikaliomis eilėmis. Tarp eilių ir suolų 1 metro tarpai. Klasėje vaikų kurie turėtų rimtų sveikatos sutrikimų nebuvo, išskyrus viena mokslevė (Roberta Žemaitytė) kuri nešiojo akinius – ji sėdėjo pirmojoje eilėje nuo lango, trečiame suole. Visi klasės mokiniai priklauso I sveikatingumo grupei (duomenys iš dianyno).

Klasės planas



Klasės plotas 12 x 6 = 72 m², taigi vienam mokiniui tenka 2.4 m².

Tūris 72 x 2.5= 180 m² – vienam mokiniui tenka 6 m³ darbo vietos.

Mikro klimatas

Natūralaus apšvietimo koeficientas: 5 langai (1 x 1.5) = 7.5 m². 72 : 7.5= 9.6

Remiantis natūralaus apšvietimo koeficiento teorija, išvada yra tokia, jog vien natūralaus apšvietimo nepakanka pamokoje, reikia ir dirbtinio, nes rekomenduojamas santykis tarp stiklų ir grindų ploto yra 1:5, o šioje klasėje jis yra 1:9.6. Bet teorija yra teorija, klasės langai yra pietinėje dalyje, tad įdienojus klasėje labai šviesu, kartais klasėje net užtraukiamos žaliuzės.

Taigi pamokoje vyravo mišrus apšvietimas. Vidutinis klasės apšvietimas 300 lx/m². Klasėje sumontuotos liuminiscensinės lempos.

Sienos išdažytos šviesiai geltonais dažais (AK 0,65), o lubos baltai, grindys išklotos šviesiai rudu linoliaumu.

Santikinė oro drėgmė 49% (pamokos pabaigoje ji pakilo iki 55%).

Temperatūra °C – 19 ((pamokos pabaigoje ji pakilo iki 23).

Pamokos eiga:

1.Pradžia:

*Mokytoja aiškina naują temą.

*Išdalina darbo priemones

*Veda trumpą instruktažą kaip pradėti darbą.

2.Mokinių veikla

*Piešia eskizus

*Konsultuojasi dėl tolesnio temos vykdymo.

*Tapo.

3.Pabaiga

*Užbaigia darbus

*Gauna įvertinimus

Vaizdinės priemonės: M.K.Čiurlionio darbų reprodukcijos.

IŠVADOS

Išanalizavus duomenis paaiškėjo jog abiejų stebėtų mokinių bendras darbingumo rodiklis yra 58% ((60%+56%):2= 58%). Mano manymu tai yra labai aukštas rodiklis, nes mokytoja daug laiko (apie 15 min.) skyrė temos žodinei analizei, aiškinimui, pokalbiui su mokiniais. Šiam rezultatui neturėjo įtakos ir tai, jog pamoka vyko žemo darbingumo zonoje (antradienis, šešta pamoka). Kitas aspektas, kuris nulėmė rezultatą (mano nuomone) buvo tai, jog žemesniųjų klasių mokinių susidomėjimas, iniciatyva ir žingeidumas yra didesnis nei aukštesniųjų klasių.

Kita priežastis lėmusi aukštą darbingumą, mano nuomone, yra ta jog dailės pamoka, pagal sunkumo įvertinimą yra priskirta prie lengviausių pamokų kategorijos, kaip muzika, braižyba, piešimas ir t.t..

MOKINIO DIENOS REŽIMO ĮVERTINIMAS.

Tiriamasis – Justas Petrikas

PAGRINDINIS TYRIMO DĖMESYS SKIRIAMAS:

MOKYMASIS

Per savaitę yra 31 pamoka (neviršija rekomenduojamo pamokų skaičiaus). Pamokos vyksta 5 dienas per savaitę.

PIRMADIENIS ANTRADIENIS

1. Geografija 1. Lietuvių k.

2. Fizika 2. Istorija

3. Etika / tikyba 3. Matematika

4. PVP 4. Muzika

5. Anglų k. 5. Technologijos

6. Chemija 6. Dailė

7. 7. Dailė

TREČIADIENIS KETVIRTADIENIS

1. Matematika 1. Anglų k.

2. Anglų k. 2. Vokiečių k. / Rusų k.

3. Vokiečių k. / Rusų k. 3. Matematika

4. Lietuvių k. 4. Istorija

5. Chemija 5. Lietuvių k.

6. Biologija 6. Lietuvių k.

7. Kūno k.

PENKTADIENIS

1. Geografija

2. Lietuvių k.

3. Matematika

4. Fizika

5. Kūno k.

UŽKLASINĖ VEIKLA

Šis mokinys lanko mokyklos futbolo ir informatikos būrelį, dalyvauja klasės ir mokyklos rengiamose popamokiniuose renginiuose.

2005 09 27 – dalyvavo “Draugiškose” tarpklasinėse futbolo rungtynės (padėkos diplomas už gerus rezultatus).

Informacinių technologijų konkurse „BEBRAS“ 2005 – užėmė 145 vietą (lietuvos mastu).

AKTYVUS IR PASYVUS POILSIS

Iš anketos ir pokalbio su apklausiamuoju, supratau, jog jo mėgstamiausias laisvalaikio praleidimo būdas yra žaisti kompiuterinius žaidimus, naršyti internete (kasdiena prie kompiuterio praleidžia apie 3 – 4 valandas), po to seka televizoriaus žiūrėjimas, muzikos klausymas , susitikimai su draugais. Pasivaikščiojimai gryname ore būna tada kai jis eina į mokyklą ir gryžta namo, papildomai gryname ore būna kai eina pavedžioti šunį, ar lankosi parduotuvėje ar pas draugus (iš pokalbio). Laikraščių, žurnalų, grožinės literatūros neskaito nes
dominančią informaciją susiranda internete, televizorių žiūri tik vakarais kada rodo filmus (nuo 20 valandos). Jei tektų rinktis televizorius ar kompiuteris, prioritetą skirtu pastarajam. Miegoti eina apie 21 – 22 valandą – priklauso ar įdomi to vakaro TV programa. Kai nieko įdomaus nerodo per televizorių eina žaisti kompiuterinių žaidimų (iš pokalbio su mokiniu). Į kino teatrus neina, nes sako jog neapsimoka geriau parsisiunčia iš interneto ir pasižiūri.

MITYBA

Darbo dienomis pusryčiauja apie 7.15, savaitgaliais apie 9 h.

Pietauja parėjęs iš mokyklos apie 14 – 15 – priklauso kada baigiasi pamokos.

Vakarieniauja pastoviu laiku apie 19 valandą.

NAMŲ RUOŠA, KŪNO, AVALYNĖS IR DRABUŽIŲ PRIEŽIŪRA.

Pagrindinis darbas namuose yra namų darbų ruošimas – jam laiko skiria apie 2 valandas. Avalynę tvarko – prisižiūri rytais, prieš išeidamas į mokyklą. Namų ruošos darbai: kambarių tvarkymas, šiukšlų išnešimas ir kiti su tvarka susyję darbai. Maudymasis – dažniausiai dūše, antradieni ir šeštadieni.

SVEIKATOS UGDYMAS MOKYKLOJE “MOKSLEIVIŲ MITYBA”

REZULTATAI:

1. Jūsų gyvenamoji vieta?

Šiauliai 100%

2. Lytis?

Vyr. 40%. Mot. 60%

3. Kiek jums metų?

14 – 65%. 15 – 35%

4. Kokio tipo mokykloje jūs mokinatės?

Vidurinė – 100%

5. Klasė?

8b – 100%

6. Ar kas dien valgote tuo pačiu metu?

Taip – 35%

Ne – 65%

7. Kiek kartų per dieną valgote?

1-2 – 70%

2-3 – 20%

5 – 10%

8. Ar kartais jaučiatės alkanas?

Taip – 30%

Ne – 70%

9. Jeivalgote mokykloje už maistą mokate pats?

Taip – 100%

10. Ar valgote mokykloje?

Taip – 90%

11. Ar valgote mokykloje sriubą?

Taip – 40%

Ne – 60%

12. Ar dažnai tenkinatės mokykloje šaltais užkandžiais?

Taip – 25%

Ne – 75%

13. Ar jus tenkina mokyklos patiekalų asortimentas?

Taip – 65%

Ne – 35%

14. Ar pakanka laiko per pertraukas pavalgyti?

Taip – 85%

Ne – 15%

15. Ar valgote pusryčius?

Taip – 70%

Ne – 30%

16. Ar dažnai vartojate pieno produktus?

Taip – 70%

Ne – 30%

17. Ar dažnai valgote šviežius vaisius?

Taip – 60%

Ne – 40%

18. Ar dažnai valgote šviežias daržoves?

Taip – 30%

Ne – 70%

19. Ar sūdote jau pagamintus patiekalus?

Taip – 35%

Ne – 65%

20. Ar dažnai valgote bulvių traškučius?

Taip – 40%

Ne – 60%

21. Ar dažnai valgote saldainius?

Šiuo metu Jūs matote 30% šio straipsnio.
Matomi 959 žodžiai iš 3182 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.