Mokomosios praktikos ataskaita
5 (100%) 1 vote

Mokomosios praktikos ataskaita

Turinys

1. Įvadas ………………………………………………………………………………………………….. 2

2. Bendra įmonės charakteristika ………………………………………………………………… 4

3. Įmonės valdymo struktūra, padaliniai ………………………………………………………… 5

4. Įmonės darbuotojai, jų darbo standartai ……………………………………………………… 6

5. Įmonės marketingo aplinkos ……………………………………………………………………… 7

5.1 Įmonės makroaplinka ………………………………………………………………………….. 7

5.2 Įmonės mikroaplinka …………………………………………………………………………… 9

6. Rinkos segmentavimas ……………………………………………………………………………. 11

7. Įmonės marketingo kompleksas ……………………………………………………………….. 12

7.1 Prekė ……………………………………………………………………………………………….. 12

7.2 Kaina ……………………………………………………………………………………………….. 12

7.3 Paskirstymas …………………………………………………………………………………….. 13

7.4 Rėmimas ………………………………………………………………………………………….. 14

8. Įmonės veiklos planavimas ………………………………………………………………………. 15

9. Pagrindiniai įmonės rodikliai ir jų apskaičiavimo būdai ……………………………….. 16

10. Kokybės laidavimo sistema įmonėje ………………………………………………………….. 17

11. Darbas su klientais ………………………………………………………………………………….. 18

12. Išvados ………………………………………………………………………………………………….. 19

13. Naudota literatūra ……………………………………………………………………………………. 20

1. ĮVADAS

Praktiką atlikau individualioje įmonėje „Rikas“. Pradžioje šioje įmonėje praktikavausi kelionių vadybininko padėjėjo pareigose, o vėliau teko pabūti ir kelionių vadybininko vietoje. Darbo metu išmokau kaip reikia tvarkyti vizas, kaip bendrauti su klientais, sudarinėti sutartis, vykdyti užsakymus, rinkau informaciją apie tarptautines parodas, atlikau pavestus man darbus.

Praktika kelionių agentūroje prasidėjo Liepos 10 dieną ir tęsėsi iki rugpjūčio 18 dienos. Pirmą dieną atvykus atlikti į kelionių agentūrą direktorius supažindino su darbuotojais, paskyrė darbo vietą.

Už praktikos atlikimą atsakingas įmonės direktorius Raimundas Čiegis.

2. BENDRA ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA

„Rikas“ yra individuali Raimundo Čiegio įmonė.

Individuali įmonė. Jos nuosavybės teisė priklauso vienam ar keliems fiziniams asmenims, pagal bendrą jungtinę nuosavybę. Individualioji įmonė neturi juridinio asmens statuso, bet jos turtas nuo verslininko turto, kuris už įmonės prievoles atsako bendruoju turtu. Individuali įmonė privalo turėti firmos vardą, kuriame turi būti įvardijamas jos savininkas.

Individualios įmonės privalumai:

· Jas lengva steigti;

· Savininkas lengvai gali daryti sprendimus, paskirstyti pelną;

· Savininkų veikla įstatymais reglamentuota minimaliai;

· Savininkai gali džiaugtis sėkme ir pripažinimu pasiektu vien savo pastangomis;

· Savininkas gali lengvai nutraukti savo įmonės veiklą. Jam reikia pateikti informaciją savivaldybei apie sumokėtus mokesčius „ Sodrai“, valstybinei mokesčių inspekcijai ir jo veikla sustabdoma;

· Paprastesnė finansinė atsakomybė, nesėkmės atveju atsako tik savininkas savo turtu.

Individualios įmonės trūkumai:

· Visiška savininko turtinė atsakomybė;

· Nėra veiklos tęstinumo;

· Kapitalo ribotumas;

· Sprendimų kokybė priklauso nuo savininko žinių ir patirties;

· Kadangi veiklos mąstai nedideli, jiems sudėtinga įdarbinti aukštos kvalifikacijos darbuotojus;

· Profesionalios vadybos stoka.

R. Čiegiui priklauso kelionių agentūra esanti Kaune, Savanorių pr. 196. Geografinė padėtis agentūrai yra palanki.

Ateityje manoma šį verslą išlaikyti ir jį plėsti, sukurti naujų darbo vietų. Galvojama plėstis net į kitus miestus.

Kelionių informacinis centras „Rikas“ įsikūręs 1992 m, Kauno miesto centrinės gatvės dalyje, Savanorių pr. 196. Jį nesunku surasti miesto gyventojams ir svečiams. Lengvai pasiekiamas visomis transporto priemonėmis. Agentūra įsikūrusi pirmame aukšte.

Kelionių informacinis centras „Rikas“ turi visus reikalingus dokumentus, kad užsiimtų kelionių organizavimo ir tarpininkavimo veikla. Agentūra vadovaujasi Lietuvos Respublikos Turizmo Departamento išleistais Įstatymais bei įsakymais.

Per savo gyvavimo laikotarpį Kelionių informacinis centras „Rikas“ net 13 kartų buvo atestuotas ir gavo Valstybinio turizmo departamento pažymėjimus.

Kelionių informacinis centras „Rikas“ siūlo tokias paslaugas: viešbučių rezervavimo, pažintinių ir turistinių kelionių lėktuvu, bei autobusu,
keleivių pervežimu Lietuvos Respublikos teritorijoje, o taip pat tarptautiniais maršrutais, siūlo Civilinio Privalomojo Transporto Draudimo paslaugas Lietuvoje, o taip pat ir žalią kortą užsienyje, sveikatos draudimo paslaugas. Atlieka transporto nuomos paslaugas.

Kelionių informacinio centro „Rikas“ direktorius yra išlaikęs ir gavęs Profesinės Kompetencijos pažymėjimą, kuris suteikia teisę vadovauti tarptautiniam keleivių vežimui, o taip pat ir keleivinio transporto nuomai.

Kelionių agentūrai „Rikas“ vadovauja Raimundas Čiegis, taip pat dirba du kelionių pardavimų vadybininkai, vyr. buhalterė ir du vairuotojai.

Kelionių informacinis centras „Rikas“ atstovauja kelionių organizatoriams Lietuvoje : „NOVATURAS“, „ECCO HOLIDAY“, „TEZ TURAS“, „TRAVELMAN“, „HORIZON TRAVEL“, „ECOLINES“, „ROYAL TOUR“, „AVIATURAS IR PARTNERIAI“ taip pat yra sudariusi kelionių pardavimo sutartis su kitomis Lietuvoje įsikūrusiomis kelionių agentūromis.

3. ĮMONĖS VALDYMO STRUKTŪRA, PADALINIAI

Kelionių informacijos centrui „Rikas“ vadovauja Raimundas Čiegis, taip pat dirba du kelionių pardavimų vadybininkai, vyr. buhalterė ir du vairuotojai.1 pav. Turizmo agentūros „Rikas“ organizacinė valdymo struktūra

Šioje įmonėje yra linijinė valdymo struktūra. Ją sudaro:

· Savininkas (direktorius);

· 2 vadybininkai;

· 2 vairuotojai.

Savininkas vadovauja įmonei. Jis viskuo rūpinasi. Sprendžia iškilusius klausimus ir priima sprendimus, susijusius su įmonės veikla. Sudaro darbo sutartis su darbuotojais, įdarbina juos ir atleidžia. Rūpinasi reklama ir įmonės įvaizdžiu. Tvarko finansus ir moka mokesčius. Pirmu parašu pasirašo finansinius dokumentus, ataskaitas.

Vadybininkų darbas yra atsakingas. Turi būti malonūs, paslaugūs norint, kad būtų daugiau klientų. Turi pritraukti pirkėjus. Vadybininkai vykdo vadovo nurodymus ir bendrauja su klientais. Juos konsultuoja ir suteikia jiems reikiamą informaciją. Sudaro sutartis su klientais. Jie patys susitvarko patalpas.

Vairuotojai vykdo vadovo nurodymus. Atsakingi už keleivių (klientų) vežimą. Jie turi laiku pristatyti keleivius į tam tikrą vietą.

Kituose miestuose šiuo metu nėra filialų, bet ateityje agentūra planuoja plėstis.

4. ĮMONĖS DARBUOTOJAI, JŲ DARBO STANDARTAI

Visi kelionių informacijos centro „Rikas“ darbuotojai yra apmokyti visuomet mandagiai ir su šypsena aptarnauti klientus. Darbuotojai yra praėję visus kvalifikacijos kursus. Įmonėje akcentuojamas svetingumas – su klientais bendraujantis personalas yra ypač atsakingas. Todėl kiekvienas šios agentūros klientas yra sutinkamas šiltai ir pagarbiai. Jei klientui tenka ilgiau palaukti jam yra pasiūloma kava, arbata, katalogai.

“ Klientas visada teisus “ – agentūros posakis.

IĮ “Rikas” darbuotojai yra jauni, veiklūs žmonės, turintys atitinkamą išsilavinimą. Be to, jiems (pagal poreikį) yra suteikiama galimybė tobulinti savo teorines arba praktines žinias įvairiuose kursuose Lietuvoje, kartais ir užsienyje. IĮ “Rikas” darbuotojai yra patenkinti darbo atlygiu, vadovo požiūriu į darbuotojus, darbo sąlygomis, džiaugiasi tuo, kad dirba patikimoje firmoje ir visa tai sąlygoja jaukią ir draugišką darbo aplinką.

Nuoširdus bei sėkmingas bendravimas su klientu yra įmanomas tik nuolat investuojant į personalą. Teisingas jo pasirinkimas, apmokymai ir valdymo procesai bei individualūs gabumai sudaro unikalų personalą, kuris visuomet stipriai motyvuotas ir aktyviai veikiantis.

Bendraujant su klientais, labai svarbus darbuotojo įvaizdis:

• Kaip ir aktoriaus darbe, bendravimas su įvairiais žmonėmis reikalauja, kad Jūs visą laiką būtumėte lyg ant scenos.

• Ypač svarbu yra sukurti gerą pirmąjį įspūdį.

• Svarbu suprasti, kad esama tiesioginio ryšio tarp to, kaip jūs atrodote pats sau ir to, kaip Jus suvokia kiti ir kaip jie su jumis bendrauja.

Prisistatymas, šypsena, sugebėjimas aiškiai kalbėti, dalykinė apranga, pagarba, dėmesys klientui – labai svarbūs pirmajam įspūdžiui ir darbuotojo įvaizdžiui.

5. ĮMONĖS MARKETINGO APLINKOS

Marketingas yra plačiai paplitęs kasdieniniame gyvenime ir dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas. Labiausiai marketingas paplitęs verslo srityje ir ypač verslo įmonių veikloje.

Šiuo metu Jūs matote 30% šio straipsnio.
Matomi 1075 žodžiai iš 3548 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.