Pagrindiniai sveikos gyvensenos komponentai ir fizinio aktyvumo normos
5 (100%) 1 vote

Pagrindiniai sveikos gyvensenos komponentai ir fizinio aktyvumo normos

11

TURINYS

1. Įvadas

2. Pagrindiniai sveikos gyvensenos komponentai ir fizinio aktyvumo normos

3. Fizinė treniruotė. Jos apimtis ir intensyvumas.

4. fizinio rengimo uždaviniai ir priemones.

5. Techninio, taktinio, teorinio, psichologinio rengimo uždaviniai.

6. Jėgos fizinės ypatybės, jos ugdymo metodai ir priemonės.

7. Greitumo, lankstumo, vikrumo fiz. ypatybės, jų ugdymas

8. Ištvermės fizinė ypatybė, jos ugdymo metodų grupės, metodai, priemonės

9. Apibudi testus, kuriais nustatome širdies- kraujagyslių sistemos treniruotumą

10. Kaip apskaičiuoti optimalų kūno svorį

11. Kaip nustatyti aerobinės treniruotės intensyvumą

12. Sudaryti asmeninį aerobinės treniruotės programą (krūvio apimtis, intensyvumas, dažnis).

13. Sudaryti asmeninę jėgos ugdymo programą

14. Judesys. Žm. judėjimo aparatas ir jo nuolatinio aktyvumo poveikio sveikatai samprata

15. Žm. sistemingo fizinio aktyvumo įtaka širdies- kraujagyslių sistemos funkciniam stoviui

16. Ilgalaikės fizinės treniruotės įtaka žm. išorinio kvėpavimo sistemai

17. Kaip įtakoja sistemingas fizinis aktyvumas pagrindinės sveikatos rizikos faktorius

18. Sistemingo fizinio aktyvumo įtaka žmogaus judėjimo aparatui ir org. medžiagų apykaitai

19. Kaip priklauso sveikata nuo žm. galių ir supančio pasaulio.

20. Kokios yra svarbiausios rizikos veiksnių grupės

21. Kokie pagrindiniai sveikos mitybos principai

22. Kaip vertinate savo kūno masės indeksą

23. Cholesterolio ir lecitino įtaka sveikatai

24. Nuo ko priklauso paros energijos poreikis

25. Kokia reikšmę žm. sveikatai turi baltymai

26. Kokiu būdu nikotinas patenka į žmogaus organizmą

27. Kuriuos organus labiausiai pažeidžia alkoholis

28. Išvados

29. Naudota medžiaga

ĮVADAS

Kūno kultūra ­ svarbi bendrosios asmens ir visuomenės kultūros dalis, glaudžiai susijusi su kitomis kultūros sritimis, ypač su sveikatos stiprinimu ir sportu. Ji padeda siekti fizinės, psichinės ir dvasinės asmens darnos, t. y stiprina įvairaus amžiaus žmonių sveikatą. Kūno kultūra atveria galimybę patirti išlavinto, stipraus ir sveiko organizmo, kūno ir judesių grožio keliamą džiaugsmą, kuria prielaidas asmens saviraiškai ir savirealizacijai. Apimdama įvairias asmens fizinio aktyvumo raiškos formas, kūno kultūra sudaro sąlygas asmeniui pažinti save ir ugdytis fizinę bei dvasinę ištvermę, reikalingą kritinėse situacijose, individualumą, tikėjimą sėkme siekiant fizinės bei dvasinės sveikatos.

Kūno kultūros pamokos teikia daug progų ugdytis doro, sažiningo rungtyniavimo bei varžymosi, savitvardos, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Sykiu sergstima, kad pamokos neslopintų asmens individualumo ir jo raiškos, bet sąmoningai stiprinant sveikatą, puoselėjant fizines galias padėtų remtis savo prigimtimi ir pasirinkimo teise.

Sėkminga šiuolaikinės kultūros sklaida neįmanoma be žinių apie sveiką gyvenseną, žmogaus organizmą ir veiksnius, laiduojančius darnų jo funkcionavimą, taip pat jo veiklą pažeidžiančius veiksnius bei būdus ir priemones, padedančias grąžinti organizmo darną. Kūno kultūros programa sudaro galimybę suvokti fizinio ugdymo psichologijos pradmenis, tautines kūno kultūros tradicijas, įgyti žinių apie asmens higieną, ugdo platų, kritišką ir blaivų požiūrį į šiuolaikinį sporto pasaulį.

1.Pagrindiniai sveikos gyvensenos komponentai ir fizinio aktyvumo normos.

Šiuo metu Jūs matote 55% šio straipsnio.
Matomi 489 žodžiai iš 894 žodžių.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA (kaina 0,87 €) ir įveskite gautą kodą į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.