Parodų organizavimas
5 (100%) 1 vote

Parodų organizavimas

Parodų organizavimas

Šiuolaikinių įmonių veikla neįsivaizduojama be reklamos. Aktyvios rinkos sąlygomis, augant prekių bei paslaugų įvairovei, reklama tampa viena svarbiausių klientų informavimo rūšių bei viena veiksmingiausių konkurencijos priemonių. Specializuotos parodos yra viena iš efektyviausių reklamos formų, kartu atliekanti ir firmos reklamos (gerina įvaizdį, kelia prestižą), ir konkrečios prekės ar paslaugos reklamos, ir įmonės produkcijos pardavimų skatinimo funkcijas.

Lietuvoje yra keletas firmų užsiimančių parodų organizavimu ir rengimu. Didžiausi parodų rengėjai įsdikūrę Vilniuje ir Kaune. Didžiausias parodų rengimo centras Baltijos valstybėse yra Lietuvos parodų centras “LITEXPO”, kuris įsikūręs Vilniuje, netoli geografinio Europos centro, prie kelio iš Vakarų į Rytus. Pagrindinė “LITEXPO” veikla – parodų ir mugių organizavimas bei rengimas. Per metus “LITEXPO” sulaukia per 600 000 lankytojų ir 4000 parodų dalyvių iš daugelio pasaulio valstybių. Kasmet čia organizuojama per 40 įvarių renginių, beveik pusė iš jų – tradicinės tarptautinės parodos ir per 10 – Lietuvos įmonių ekspozicijų užsienyje. Daugelis “LITEXPO” rengaimų parodų gerai žinomos visoje Europoje ir įtraukiamos į svarbiausius parodų katalogus. Taigi dalyvavimas parodose tai daug žadanti perspektyva įmonės veiklai, parodos dalyvis turi progą net tik supažindinti su nauju produktu ar paslauga, bet ir užmegsti ryšius su komerciniais partneriais.

Vienas iš didžiausių parodų organizatorių Kauno bei Šiaulių regionuose yra UAB ”Ekspocentras”, sėkmingai veikianti nuo 1994 m. Ši bendrovė užsiima speciaizuotų parodų bei mugių organizavimu, kurios tapo reikšmingais renginiais Lietuvos verslo pasaulyje. Populiariausios tradicinės parodos kaip “Namų pasaulis”, ”InfoKaunas”, “Šiuolaikinė statyba ir remontas”, “Namas, butas”, “Kauno Autodienos”, “AgroKaunas”, “Grožio Magija” kiekvienais metais sulaukia vis didesnio dalyvių ir lankytojų skaičiaus, tai rodo “Ekspocentro” organizuojamų parodų efektyvumą.

Aktyvus rinkos pokyčių stebėjimas, vartotojų apklausos parodų metu,”Ekspocentro” užsakymu bendrovės “Nepriklausoma Tyrimų Agentūra” nuolat atliekami rinkos tyrimai leidžia efektyviausiai organizuoti parodų marketingą , bei vykdyti kviečiamų lankytojų atranką. Todėl didesnę dalį parodų lankytojų sudaro ne atsitiktiniai žiūrovai, bet atskirų sričių specailistai. Tai leidžia maksimaliai išnaudoti parodų kaip tikslingos reklamos priemonių galimybes.

Organizavimo procedūra

Parodos organizatorius paskelbia oragnizuojamos parodos vieta ir darbo laiką, nurodo savo koordinates, kaip susisiekti. Parodos dalyviui išsiunčiami du paraiškos egzemplioriai, iš kurių vienas užpildomas ir grąžinamas parodos organizatoriui. Tik pilnai užpildyta ir suanstspauduota paraiška įgyja teisinę galią. Parodos organizatorius , gavęs paraišką, įsipareigoja atsiųsti leidimą dalyvauti, ekspozicinio ploto planą su numatoma stendo vieta , sąskaitą, kurioje įskaičiuota registracijos mokestis, parodinis plotas kvadratiniais metrais, parodos organizavimas, lankytojų pritraukimas įvariomis reklamos priemonėmis, bendras apšvietimas, praėjimų valymas, bendra ekspozicijos apsauga ne darbo metu, pakvietimai į pobūvį parodos atidarymo proga. Papildomą įrangą , elektros galingumą ir baldus stendui taip pat galima užsisakyti. Apmokėjimo sąlygos: dalyvis įsipareigoja į nurodytą sąskaitą pervesti registracijos ir kitus mokesčius. Dalyvis įsipareigoja išsiųsti organizatoriui mokėjimo pavedimo kopiją per 10 dienų nuo sąskaitos išrašymo dienos. Teisę užimti stendą garantuojama tik įvykdžius apmokėjimo sąlygas. Atsisakymas dalyvauti parodoje turi būti pateiktas raštiškai ir galioja jį patvirtinus organizatoriui. Dalyvis turi teisę atsisakyti dalyvavimo parodoje, atgaudamas visus įmokėtus pinigus( išskyrus registracijos mokestį), jei tai padaro ne vėliau kaip mėnesis iki parodos atidarymo. Jei atsisakoma dalyvauti vėliau, parodos dalyvis įsipareigoja apmokėti pusę sąskaitoje už dalyvavimą nurodytos sumos. Jei sutartis nutraukiama dėl dalyvio kaltės , organizatorius negrąžina jokių įmokų.

Šiuo metu Jūs matote 65% šio straipsnio.
Matomi 570 žodžiai iš 877 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.