Praktika viešbutyje
5 (100%) 1 vote

Praktika viešbutyje

TURINYS

ĮVADAS 3

1. BENDRA ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA 5

2. ĮMONĖS VEIKLOS RŪŠYS, JOS SIŪLOMOS PASLAUGOS 5

3. ĮMONĖS VALDYMO STRUKTŪRA, PADALINIAI IR JŲ FUNKCIJOS 6

4. ĮMONĖS DARBUOTOJAI, JŲ DARBO STANDARTAI. DARBUOTOJŲ APMOKĖJIMO BEI

SKATINIMO SISTEMOS 6

5. ĮMONĖS MARKETINGO APLINKOS 7

6. RINKOS SEGMENTAVIMAS IR TIKSLINĖS RINKOS PASIRINKIMAS 9

7. ĮMONĖS MARKETINGO KOMPLEKSAS 10

7.1. Įmonės teikiamos paslaugos 10

7.2. Kainų nustatymo metodai ir strategijos 10

7.3. Paskirstymas 11

7.4. Rėmimas: reklama, asmeninis pardavimas, pardavimų skatinimas, ryšiai

su visuomene 11

8. ĮMONĖS VEIKLOS PLANAVIMAS 12

9. PAGRINDINIAI ĮMONĖS VEIKLOS RODIKLIAI IR JŲ APSKAIČIAVIMAI 12

10. KOKYBĖS LAIDAVIMO SISTEMA 13

11. DARBAS SU KLIENTAIS 13

12. PRAKTINĖS UŽDUOTYS 13

12.1. Identifikuoti įmonėje pastebėtą problemą ir pasiūlyti jos sprendimo

būdus 14

12.2. Aprašyti komunikavimo su įmonės klientais situaciją ir galimus jos

sprendimo būdus 14

13.PRAKTIKOS ĮVERTINIMAS, PASIŪLYMAI 14

IŠVADOS 15

INFORMACIJOS ŠALTINIAI 16

ĮVADAS

Aš atlikau trečiąją profesinę praktiką viešbutyje…..,. Mano

praktika truko šešias savaites, t.y. nuo …..

Trečiosios praktikos tikslai buvo:

• susipažinti su įmonės atliekamomis funkcijomis, valdymo struktūra,

darbuotojų pareigybinėmis instrukcijomis;

• gebėti parengti ar patobulinti įmonės organizacinę valdymo struktūrą

aprašant darbuotojų atliekamas funkcijas ir atsakomybę;

• gebėti įvertinti įmonės stipriąsias ir silpnąsias veiklos sritis bei

konkurencinę aplinką;

• ugdyti darbo komandoje įgūdžius, lavinti informacinių technologijų,

raštvedybos, naudojimosi biuro įranga, praktinius įgūdžius;

• gebėti savarankiškai rinkti, sisteminti ir analizuoti informaciją;

• gebėti atlikti marketingo tyrimus, sisteminti ir analizuoti duomenis

ir parengti įmonės veiklos strategijos projektą;

• gebėti apskaičiuoti ir analizuoti pagrindinius įmonės veiklos

rodiklius;

• lavinti praktinio darbo įgūdžius, dirbant kartu su vadybininku

įvairiose įmonės veiklos srityse, vykdyti įmonės vadovų pavestas

užduotis verslo srityje;

• gebėti identifikuoti problemas įmonėje ir pasiūlyti jų sprendimo

būdus.

Buvo iškelti tokie uždaviniai:

• aprašyti bendrą įmonės charakteristiką, įmonės veiklos rūšis, jos

siūlomas paslaugas, įmonės valdymo struktūrą, padalinius, jų

funkcijas, įmonės darbuotojus, jų darbo standartus, darbuotojų

apmokėjimo bei skatinimo sistemas, įmonės marketingo aplinkas, rinkos

segmentavimą ir tikslinės rinkos pasirinkimą, įmonės marketingo

kompleksą, įmonės veiklos planavimą, pagrindinius įmonės veiklos

rodiklius ir jų apskaičiavimą, kokybės laidavimo sistemą įmonėje,

darbą su klientais;

• atlikti dvi praktines užduotis: identifikuoti įmonėje pastebėtą

problemą ir pasiūlyti jos sprendimo būdus;

• aprašyti komunikavimo su įmonės klientais situaciją ir galimus jos

sprendimo būdus;

• pateikti praktikos įvertinimą, pasiūlymus, darbo išvadas, informacijos

šaltinius.

1. BENDRA ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA

Šiuolaikiškai įrengtame pagal 3 žvaigždučių klasės reikalavimus

viešbutyje yra 57 jaukūs ir patogūs kambariai su oro kondicionavimo

sistema. Visuose kambariuose svečiai ras satelitinę televiziją, šaldytuvus,

patogius vonios kambarius su šildomomis grindimis. Viešbučio vanduo

filtruojamas. Viešbutyje yra liftas. Svečių patogumui kieme yra nemokama

automobilių stovėjimo aikštelė. Taip pat pirmame viešbučio aukšte svečias

gali pasinaudoti internetu, seifu.

Laisvalaikį svečiai gali praleisti trečiame aukšte esančioje

saulėtoje terasoje. Šalia viešbučio įrengti teniso kortai.

Kondicionuojamas, jaukus 80 vietų restoranas yra pirmajame aukšte.

Išradingi virtuvės meistrų paruoštas maistas, geras vynas, šiltas

aptarnavimas – tai mėgstama vieta svečiams praleisti laiką. Naujai

įrengtoje kondicionuojamoje konferencijų salėje telpa 50 žmonių.

Viešbutis ,,….“ orientuojasi tiek į pavienius klientus, tiek į

grupes. Viešbučio apgyvendinimo tikslas pagal kurį išskiriamas viešbučio

tipas yra komercinis (verslo), turistinis, kurortinis, apartamentinis.

2. ĮMONĖS VEIKLOS RŪŠYS, JOS SIŪLOMOS PASLAUGOS

Viešbučio ,,….“ pagrindinės veiklos rūšys yra apgyvendinimas ir

maitinimas. Be šių veiklos rūšių jis siūlo konferencijų rengimo paslaugas.

Taip pat apsistojus viešbutyje laisvalaikį galima leisti teniso kortuose.

3. ĮMONĖS VALDYMO STRUKTŪRA, PADALINIAI IR JŲ FUNKCIJOS

[pic]

,,….“ valdo pats savininkas, jis kontroliuoja visą viešbučio

veiklą, pats priima sprendimus, lanksčiai
gali keisti paslaugų profilį,

pelną paskirstyti savo nuožiūra. Savininkas atsako už savo veiklą visa

nuosavybe.

Viešbutis ,,….“ padalinių neturi. Viešbučio darbuotojai yra

pavaldūs vyriausiai administratorei, o ji yra pavaldi direktorei, kuri

dažnai apsilanko viešbutyje ir tikrina ar gerai atliekami darbai.

4. ĮMONĖS DARBUOTOJAI, JŲ DARBO STANDARTAI. DARBUOTOJŲ APMOKĖJIMO BEI

SKATINIMO SISTEMOS

Viešbutyje dirbo 19 darbuotojų, mano praktikos atlikimo metu.

Viešbutyje dirbantys darbuotojai yra atsakingi už skirtingas veiklos

sritis, darbą būtina koordinuoti. Kiekvienas darbuotojas privalo žinoti

savo pareigas, jausti atsakomybę bei suprasti, kad nuo jo darbo priklauso

ir kitų darbuotojų rezultatai.

,,….“ priėmimo skyrius yra atsakingas už kambarių pardavimą,

rinkodarą, rezervavimą, apmokėjimą už sąskaitas tiekėjams, sąskaitų

pateikimą svečiams, kanceliarinių prekių bei higieninių priemonių užsakymą,

pinigų priėmimą, mokėjimus pavedimu. Už buhalteriją taip pat atsakingas

priėmimo skyrius, jis tvarko finansinę apskaitą bei ataskaitą, dėl to šis

skyrius yra glaudžiai susijęs su priėmimo tarnyba.

Viešbučio kambarių ūkio skyrius atsakingas už kambarių ir kitų

viešbutyje viešų patalpų valymą (tualetą, liftą, laiptus, terasas).

Viešbutyje ,,….“ priėmimo ir kambarių ūkio skyriai bendradarbiavo, nes

kitaip nebūtų įmanoma apibendrinti duomenų apie paruoštus ar neišvalytus

kambarius. Maitinimo skyrius atsakingas už restoraną, maisto atsargų

užsakymą. Ūkvedys atsakingas už aplinką, už inventoriaus taisymą.

Darbuotojai atlyginimus gauna pagal Lietuvos įstatymuose nustatytus

tarifus. Taip pat už puikiai atliktą darbą darbuotojas gauna premijas,

priedus prie atlyginimų.

5. ĮMONĖS MARKETINGO APLINKOS

Marketingo aplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų,

darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo

sprendimams. Marketingo aplinkos skirstomos į:

• makroaplinką;

• mikroaplinką.

Makroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurios tam tikroje

teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai

negali daryti įtakos.

Marketingo makroaplinkoje išskiriami keli elementai, kurie savo

ruožtu taip pat yra tam tikros aplinkos. Tai:

• ekonominė;

• socialinė – kultūrinė;

• politinė – teisinė;

• mokslinė – technologinė;

• gamtinė aplinka.

VIEŠBUČIO „…“ MAKROAPLINKOS ANALIZĖ

• Ekonominė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas,

pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei

tendencijomis, darančiomis įtaką marketingo sprendimams ir

veiksmams. Šią aplinką apibūdina ekonomikos rodikliai,

infliacija, nedarbas, šalies BVP, pirkėjų pajamos, kaupimo

lygis, prekių kainų lygis, kredito gavimo galimybės.

Šiuo metu Jūs matote 30% šio straipsnio.
Matomi 1018 žodžiai iš 3373 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.