Kosmetikos įmonės verslo planas
5 (100%) 1 vote

Kosmetikos įmonės verslo planas

Turinys

Santrauka 2

1. Verslo idėja 5

2. Misija 6

3. Tikslai 6

4. Rizika 7

5. Marketingas 8

5.1. Situacijos analizė 8

5.1.1.Mikroaplinka 9

Tiekėjai 9

Tarpininkai ir pagalbininkai 10

Klientai (vartotojai) 10

Konkurentai 10

5.1.2. Makroaplinka 12

Ekonominė aplinka 12

Teisinė-politinė aplinka 15

Socialinė-kultūrinė aplinka 16

Technologinė aplinka 17

5.2. Marketingo strategija 18

5.2.1 Prekės (paslaugos) 18

5.2.2 Kaina 18

5.2.3 Pateikimas 19

5.2.4 Rėmimas 19

5.3. Marketingo biudžetas 20

5.4. Funkcijos (operacijos) 21

5.4.1 Patalpos ir įrengimai 21

5.4.2 Atsargos 22

5.4.3 Pirkėjų aptarnavimas 23

5.5. Personalas 23

6. Finansiniai skaičiavimai 25

Priedai 38

Santrauka

Kuriamos verslo įmonės:

a) Pavadinimas: ,,Jūsų grožiui”

b) Adresas: Povilaičio g. 20, Vilnius

c) Nuosavybės forma: UAB

Verslo:

a) Pobūdis:mažmeninė prekyba

b) Rūšis: mažmeninė prekyba kosmetikos ir higienos prekėmis

c) Papildomos paslaugos: dovanų pakavimas

Potencialūs vartotojai: Atvykstantys ir vietiniai gyventojai, nuo 12 iki 60 ir daugiau metų, turintys nedideles, vidutines ir aukštas pajamas.

Verslo pasirinkimo motyvai:

a) sukauptos žinios ir atitinkama patirtis prekybos srityje;

b) pakankamas nuosavo kapitalo kiekis;

c) kuriamos įmonės išskirtinumas (specializuota parduotuvė, labai platus asortimentas).

Misija: Patenkinti savo klientų poreikius, suteikti geriausią aptarnavimą, kokybiškiausius gaminius ir saviraiškos galimybę, kad jie jaustųsi sveiki ir gražūs, patenkinti savo išvaizda ir pasitikintys savimi.

Tikslai:

a) pelno maksimizavimas;

b) laipsniškas realizacijos apimties didinimas;

c) rinkos pozicijų konkurentų atžvilgiu stiprinimas;

d) įmonės įvaizdžio ir prestižo kūrimas;

e) kaštų mažinimas.

Rizikos veiksniai:

a) stichinės ir kitos nelaimės (gaisras, nelaimingi atsitikimai, sprogimas, įsilaužimas, vagystė);

b) įstatymai (įmonės įstatai, mokesčių įstatymai, muitų įstatymai, draudimo įstatymai);

c) rizika, susijusi su prekių realizavimu (aštrėjanti konkurencinė kova, paklausos sumažėjimas pardavinėjamoms prekėms);

d) finansinės veiklos rizika (apyvartinių lėšų trukūmas, valiutų kursų svyravimai, prekių kainų padidėjimas, palūkanų normos padidėjimas, infliacija, komunalinių mokesčių padidėjimas, įsipareigojimų nevykdymas kreditoriui);

e) rinkos rizika (rinkos nestabilumas);

f) bankrotas.

Marketingo strategija:

a) Prekės (paslaugos). Kuriamos parduotuvės siūlomos prekių grupės ir paslaugos yra šios:veido priežiūros priemonės, kūno priežiūros priemonės, kvepalai, dekoratyvinė kosmetika, higienos prekės, plaukų priežiūros priemonės, nagų priežiūros priemonės, gydomoji kosmetika, dovanų įpakavimas.Ypatingą dėmesį skirsime veido ir kūno priežiūros priemonėms. Jų asortimentas bus vienas iš plačiausių. Bus siūlomos prekės, kurios maksimaliai tenkintų vartotojų poreikius ir norus. Be to mūsų kuriama įmonė teiks dovanų pakavimo paslaugas. Tai irgi turėti pritraukti klientus, nes jie nupirkus dovaną iš kosmetikos, galės iš karto ją supakuoti. Mūsų parduotuvė orientuojasi į įvairius rinkos segmentus, kurie buvo pasirinkti pagal šiuos požymius: amžius, užsiėmimas, pajamos ir kitus kriterijus. Iš siūlomų prekių gali išsirinkti tiek jauni, tiek pagyvenę žmonės. Toks platus prekių asortimentas, manau, turės paklausą, nes šalia panašių parduotuvių nėra.

b) Kaina. Prekių kainas nustatysime, remdamiesi konkurentų kainomis bei atsižvelgdami į vartotojus. Išlaidų minimizavimas bus pagrindinis veiksnys ir priemonė mažinant kainas. Mūsų nustatytos kainos turės padengti visas numatomas išlaidas ir duoti pelno. Parduotuvės prekių kainos bus kiek įmanoma lanksčios, kad juos galima būtų mažinti ir didinti atsižvelgiant į įvairius veiksnius bei susidariusią tam tikrą situaciją. Kadangi UAB ,,Jūsų grožiui” orientuojasi į įvairius vartotojų segmentus su skirtingomis pajamomis, tai siūlomų prekių kainos turėtų atitikti kiekvieno kliento poreikius ir galimybes. Nors kai kurių siūlomų prekių kainos gali būti ir kiek aukštesnės negu konkurentų, manau, kad šį kainų skirtumą turi kompensuoti aukšta prekių kokybė, aptarnavimas ir geriau patenkinti poreikiai. Parduotuvės lankomumą skatinsime taikydami įvairias nuolaidas ir loterijas. Steigiamos parduotuvės politika bus derinama su reklamos ir skatinimo programomis. Aktyvesnio reklamavimo ir skatinimo laikotarpiu kainos bus mažinamos. Manau, kad tokia kainodaros strategija bus efektyvi ir sulauksime gerų rezultatų.

c) Pateikimas (vieta) UAB ,,Jūsų grožiui” kuriasi Vilniaus miesto Karoliniškių mikrorajone, Povilaičio g. 20. Įėjimas iš gatvės pusės. Pastatas yra dviejų aukštų, didelis, vadinamas ,,Saturnas”. Jame taip pat įsikūrusi RIMI parduotuvė bei įvairios kitos įmonės (vaistinė, virtuvės baldų salonas, Karoliniškių biblioteka, buitinės technikos salonas, kirpykla, fotografijos paslaugų įmonė). Manau, kad mūsų kuriamai įmonei yra naudingas toks didelis įvairiausių įmonių susibūrimas. Žmonės eidami, pavyzdžiui, į kirpykla ar vaistinę, gali užsukti ir į mūsų parduotuvę. Be to, čia atvažiuoja žmonės ir iš kitų mikrorajonų, nes yra nemažas buitinės technikos ir virtuvės
baldų salonas. Kitos įmonės pritrauks klientus ir į mūsų parduotuvę. Pasirinkta vieta yra labai gerai pasiekiama tiek nuosavu, tiek viešuoju transportu ar pėsčiomis. Šalia parduotuvės nemaža automobilių stovėjimo aikštelė. Dėl visų aukščiau išvardintų priežasčių, manau, kad įmonės vieta buvo labai gerai parinkta.

d) Rėmimas. Potencialus vartotojas gali nuspręsti pirkti prekę ar jos nepirkti tik tada, kai turi apie ją pakankamai informacijos. Vartotojui būtina suteikti informacijos apie parduodamą prekę ar paslaugą, jos kainą, pateikimo vietą ir laiką, paskatinti ją pirkti. Tam ir yra reikalingas rėmimas. Pagrindiniai rėmimo veiksmai, kuriuos vykdo UAB ,,Jūsų grožiui” yra asmeninis pardavimas, pardavimo skatinimas ir reklama. Asmeninis pardavimas apima tiesioginį pardavėjo ir kliento bendravimą, kurio metu pardavėjas gali daryti įtaką pirkėjo sprendimams. Kadangi pardavėjo veiksmai gali paskatinti arba atvirkščiai – priversti atsisakyti prekės pirkimo ir vartojimo, įmonė ,,Jūsų grožiui” kelia didelius reikalavimus parduotuvės darbuotojams ir jų kvalifikacijai. Pardavėjos-konsultantės turės gerai žinoti pirkėjų psichologiją ir mokėti profesionaliai patarti ir pasiūlyti jų poreikius atitinkančias prekes bei suteikti visą reikiamą informaciją. Be to, turėsime savo parduotuvės interneto puslapį, kuriame galima bus rasti visą reikalingą informaciją. Taip pat įmonė naudos ir reklamą. Periodiškai bus spausdinami skelbimai laikraščiuose, spausdinami lankstinukai ir bukletai, katalogai. Pirkėjų lankomumą skatinsime įvairiomis akcijomis ir nuolaidomis, bus rengiamos loterijos ir žaidimai. Reklamos ir skatinimo kampanijos bus organizuojamos atsižvelgiant į finansinę padėtį ir kitus veiksnius.

Numatoma sukurti darbo vietų skaičius: 12

Verslo finansavimo poreikiai: 125187 Lt

Nuosavas turtas ir lėšos: 96000 Lt

Kredito poreikis: 30000 Lt

Prognozuojamas įmonės grynasis pelnas:

a) per pirmus metus: 53705 Lt;

b) per antrus metus: 82770 Lt;

c) per trečius metus: 85143 Lt.

1. Verslo idėja

Pirmas žingsnis pradedant verslą yra idėja. Kiekvienas verslininkas prieš pradedant kurti savo verslą turi nuspręsti, kokią verslo ir įmonės rūšį pasirinkti bei atsakyti į daugybę klausimų, kurie iškyla kuriant naują verslą. Steigiant savo verslą reikia būtinai turėti pakankamai teorinių ir praktinių žinių bei kvalifikacijos. Kitaip yra didelė rizika, kad verslas žlugs, nors ir turint pakankamą kapitalą. Pinigai – tai tik dalis verslo sėkmės. Mano steigiama įmonė yra uždaroji akcinė bendrovė ,,Jūsų grožiui”. Tai yra specializuota parduotuvė, prekiaujanti kosmetikos ir higienos prekėmis. Tokią veiklos sritį pasirinkau todėl, kad apie šią prekių grupę turiu pakankamai žinių. Kaip ir kiekvienas žmogus su šiomis prekėmis susiduriu kasdien, nes tai yra kasdieninės paklausos prekės. Be to, dvejus metus buvau UAB ,,Avon Cosmetics” konsultante, turiu kosmetikos kursų sertifikatą. Ateityje noriu visą laiką tobulėti šioje srityje, kad galėčiau plėsti šį verslą, nes, mano nuomone, tobulėjimui nėra ribų. Manau, mano idėja yra perspektyvi, nes Lietuvos gyventojų pajamos didėja ir kosmetikos ir higienos prekėms jie skirs daugiau nei minimaliai. UAB ,,Jūsų grožiui” steigiama Vilniaus miesto Karoliniškių mikrorajone, Povilaičio gatvėje. Ši vieta buvo pasirinkta todėl, kad šalia nėra tokios specializuotos parduotuvės ir mes tikimės į savo įmonę pritraukti aplinkui gyvenančius bei pravažiuojančius žmones. Kadangi kuriamoje įmonėje bus pardavinėjamos kosmetikos ir higienos prekės įvairaus amžiaus klientams, tai mūsų pirkėju galės būti ne tik paaugliai ir vidutinio amžiaus žmonės, bet ir pagyvenę. Prekių asortimentas bus platus ir sau reikalingų bei pagal kainą prieinamų prekių galės išsirinkti tiek mažas ir vidutines, tiek dideles pajamas gaunantys žmonės. Parduotuvės steigimui reikalingas lėšas sudaro skolintas (24 proc.) ir nuosavas (76 proc.) kapitalas. Įmonę steigiame tryse, taigi ir akcininkai yra trys: Stanislava Lapuanitė (50 proc.), Rimantė Domeikaitė (25 proc.), Olia Kirdik (25 proc.). Įmonė yra jau įkūrimo stadijoje. Gavome leidimą verstis prekybos veikla ir pateikėme prašymą Vilniaus miesto savivaldybei dėl įmonės įregistravimo. Šiuo metu įmonės pavadinimas registruojamas patentų biure ir ruošiami visi dokumentai, reikalingi Lietuvos mokesčių inspekcijai bei SODRAI pateikti. Manau, kad ši idėja turės pasisekimą, ir pavyks pasiekti užsibrėžtų tikslų bei gauti nemažą pelną.2. Misija

UAB ,,Jūsų grožiui” misija: patenkinti savo klientų poreikius, suteikti geriausią aptarnavimą, kokybiškiausius gaminius ir saviraiškos galimybę, kad jie jaustųsi sveiki ir gražūs, patenkinti savo išvaizda ir pasitikintys savimi.

Savo kūriamos įmonės misiją tikimės įgyvendinti pardavinėdami aukštos kokybės prekes, atitinkančias mūsų klientų poreikius ir galimybes.

3. Tikslai

Kiekviena įmonė turi turėti savo tikslus, kuriuos sieks įgyvendinti. Mūsų tikslai ir jų įgyvendinimo būdai yra išvardinti žemiau pateiktoje lentelėje:

UAB ,,Jūsų grožiui” verslo tikslai ir jų įgyvendinimo būdai

1 lentelė

VERSLO TIKSLAI MARKETINGO TIKSLAI ĮGYVENDINIMO BŪDAI

1. Ekonominiai
virtinimas rinkoje;

• pelno maksimizavimas;

• veiklos plėtra;

• stiprios materialinės bazės sukūrimas. 1. Ekonominiai tikslai:

• rinkos pozicijų konkurentų atžvilgiu stiprinimas;

• laipsniškas apyvartos didinimas;

• kaštų mažinimas. • pardavinėti naujas bei kokybiškas prekes;

• tobulinti prekių asortimentą;

• atlikti rinkos tyrimus;

• konkurentų veiklos stebėjimas;

• didinti skiriamas lėšas rėmimui;

• papildomų paslaugų teikimas ir pan.

2. Socialiniai tikslai:

• Lietuvos gyventojų užimtumo gerinimas;

• darbo vietų saugos užtikrinimas;

• darbuotojų skatinimas;

• kainų prieinamumas ir nuolaidų taikymas. 2. Socialiniai tikslai:

• naujų darbo vietų sukūrimas;

• nuolaidų taikymas;

• darbuotojų skatinimas įvairiomis motivacijos priemonėmis;

• kenksmingų darbo sąlygų šalinimas. • plėsti veiklą ir tuo pačiu kurti naujas darbo vietas;

• organizuoti akcijas per įvairiausias šventes;

• premijos už gerą darbą, pagyrimai, geri santykiai tarp vadovų ir darbuotojų ir pan.;

• skirti asmenį, atsakingą už darbuotojų saugą.

3. Egoistiniai tikslai:

• susikurto įvaizdžio bei įgyto prestižo gerinimas ir išsaugojimas;

• padidinti nuolatinių klientų skaičių;

• dalyvavimas labdaringose akcijose. 3. Egoistiniai tikslai:

• prestižo ir įvaizdžio gerinimas;

• sukurti malonią parduotuvės aplinką palaikant švarą ir tvarką;

• aptarnavimo tobulinimas;

• sudaryti sąlygas darbuotojų apmokymui.

Išvada. Kaip ir bet kuriai įmonei, taip ir UAB ,,Jūsų grožiui” – svarbiausi yra ekonominiai tikslai, kuriuos ji tikisi įgyvendinti pardavinėjant kokybiškas prekes, atitinkančias vartotojų poreikius. Iš socialinių tikslų galima būtų išskirti: gyventojų užimtumo gerinimą, sukuriant naujas darbo vietas ir akcijų bei nuolaidų taikymą. Nors prie pastarojo tikslo įgyvendinimo būdų ir nebuvo paminėtas įmonės dalyvavimas labdaringose akcijose, tačiau įmonė tikrai galėsianti nors kartą per metus dalyvauti tokiose paramos akcijose kaip, pavyzdžiui, šiemet organizuojamoje ,,Išsipildymo akcijoje” ir skirti nors po kelis centus nuo kiekvienos parduotos prekės.

4. Rizika

Kiekvienas verslas yra daugiau ar mažiau susijęs su nepasisekimu. Kuriama parduotuvė ,,Jūsų grožiui” irgi ne išimtis. Daugelis verslininkų skiria daug lėšų ir pastangų naujam verslui, tačiau tik nedaugeliui pavyksta pasiekti užsibrėžtų tikslų. Taip atsitinka dėl įvairių priežasčių: nepakankamų pradinių lėšų, vartotojų poreikių nežinojimas, nepakankamos konkurentų analizės, blogos prekių kokybės, įstatymų nežinojimas ir pan. Kuriamos įmonės rizikos elementas yra nemažas, todėl būtina įvertinti realias galimybes ir grėsmes. Steigdamos parduotuvę 2 lentelėje numatėme šiuos rizikos veiksnius:

Rizikos veiksniai ir jų neutralizavimo būdai

2 lentelė

Galimi rizikos veiksniai Neutralizavimo būdai

1. Stichinės ir kitos nelaimės:

• gaisras;

• nelaimingi atsitikimai;

• sprogimas;

• įsilaužimas;

• vagystė. • turto draudimas (sutartys su draudimo kompanija LINDRA);

• priešgaisrinė sistema;

• signalizacija ir tvarkingos durys bei užraktai.

2. Įstatymai:

• įmonės įstatai;

• mokesčių įstatymai;

• muitų įstatymai;

• nuosavybės įstatymai;

• draudimo įstatymai it t.t. • domėjimasis priimtais įstatymais bei nutarimais

Šiuo metu Jūs matote 30% šio straipsnio.
Matomi 1962 žodžiai iš 6508 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.