Mokomoji praktika
5 (100%) 1 vote

Mokomoji praktika

Turinys

Įvadas………………………………………………………………………………………………… 3

1.Bendra įmonės charakteristika ………………………………………………………………………….. 4

1.1 IKI veikla ir rezultatai …………………………………………………………………………………….. 4

2. Rinka …………………………………………………………………………………………………………….. 5

3. Marketingas ……………………………………………………………………………………………………… 6

3.1 Rėmimas ir reklama ……………………………………………………………………………………….. 6

4. Įmonės valdymas ………………………………………………………………………………………………. 7

4.1 IKI parduotuvės organizacinę struktūrą ……………………………………………………………… 7

4.2 Valdymo personalas ir darbuotojai …………………………………………………………………….. 7

4.3 Motyvavimas ……………………………………………………………………………………………………. 7

5. Vadovo veiklos vaidmuo ……………………………………………………………………………………… 9

6. Vadybos sritis …………………………………………………………………………………………………….10

6.1 Vadybos funkcijos ………………………………………………………………………………………………………10

6.2 Vadybos rūšys …………………………………………………………………………………………………..10

7. Vadybininko pareigybines nuostatas ………………………………………………………………………11

Išvados …………………………………………………………………………………………………………………..13

Literatūros sarašas …………………………………………………………………………………………………..14

ĮVADAS

Dirbdama parduotuvėje „IKI“ atlikau, pažintinę verslo organizavimo praktiką įmonėje.

Šio darbo objektas yra UAB “ Palink”.

Susipažinau su parduotuvės struktūra, darbo sąlygomis su prekybos technologiniu procesu. Padirbėjau prekių priėmime, buvau supažindinta su prekių laikymu.

Tyrinėjau prekių paklausą ir pasiūlą rinkoje. Konkurentų analizavimas.

Padirbėjau su prekių išdėstymu lentynose.

Darbas salėje yra gana sunkokas, nes reikia mandagiai elgtis su klientais, būti specialistas savo skyriaus žinovu kad galėtum atsakyti į klientams kylančius klausimus.

Daugiausia įmonės sėkmė priklauso nuo jos santykių su išorine aplinka. Šiuos santykius kuria įmonės darbuotojai, bendraudami su klientais, partneriais, konkurentais bei kitais įmonės veikla suinteresuotais asmenimis. Įmonių savininkai bei vadovai nori, kad apie jų įmonę būtų atsiliepiama kaip apie garbingą, patikimą verslo partnerę, sąžiningą konkurentę, darbuotojais bei klientais besirūpinančią įmonę. Norint to pasiekti, reikia nemažai pastangų, nes, kaip sakoma, ką pasėsi, tą ir pjausi. Tikintis palankaus kitų elgesio bei gerų atsiliepimų ir patiems reikia atitinkamai elgtis.

1.Bendra įmonės charakteristika

Šiandien, prabėgus 15-ai metų nuo parduotuvių tinklo IKI įkūrimo, net sunku patikėti, kad 1991-aisiais, kai trys broliai – George’as, Oliveris ir Nicolas Ortizai iš Belgijos – atvyko į Lietuvą, čia dar nebuvo nė vienos šiuolaikiškos savitarnos parduotuvės.

Pirmąją naujovišką maisto prekių parduotuvę trys broliai iš Belgijos atidarė 1992 m. Vokiečių g. 6, Vilniuje. Tuomet pirkėjus čia stebino viskas: ir prekių įvairovė, ir pardavėjų paslaugumas. Kai 1993 m. Vilniuje Antakalnio mikrorajone buvo atidaryta pirmoji Lietuvoje šiuolaikiška savitarnos parduotuvė ir ji iškart sulaukė ypatingai didelio pirkėjų dėmesio, tapo visiškai aišku, kad Lietuvoje įsitvirtina naujas, kokybiškas, pagarbus ir draugiškas pirkėjų aptarnavimo modelis.

Štai šios pirmosios parduotuvės pradeda parduotuvių tinklo, pavadinto skambiu lietuvišku žodeliu „iki“, istoriją. „Iki“ reiškia džiaugsmingą atsisveikinimą trumpam laikui. „Iki greito pasimatymo“, „iki susitikimo“, „iki kito karto“ sakome tada, kai žinome, kad netrukus vėl susitiksime. „Iki!“, – sako parduotuvių tinklas IKI savo pirkėjams, kviesdamas juos vėl sugrįžti ir visuomet žinoti, kad jie čia laukiami ir mylimi.

1.1 IKI veikla ir rezultatai

Sėkmingą prekybos tinklo vystymąsį ir veiklą rodo nuolat augančios apyvartos, didėjantis lojalių pirkėjų ir parduotuvių skaičius, augantis “pirkinių krepšelis”, o įvertinant nuolat stiprėjančią konkurenciją IKI tinklas tvirtai laikosi tarp lyderių.

IKI vizija – pirmas ir teisingas kiekvieno žmogaus pasirinkimas. Rūpindamiesi prekių šviežumu ir kokybe, formuodami išskirtinį prekių asortimentą, kurdami jaukų ir šiuolaikišką interjerą, diegdami moderniausią prekybos įrangą, dėmesingai ir
pagarbiai aptarnauja kiekvieną pirkėją .

Dar savo veiklos pradžioje IKI pirmieji Lietuvoje pasiūlė didžiausią prancūziškų vynų ir sūrių asortimentą.

IKI pirmieji ir vieninteliai siūlo šviežius kulinarinius ir konditerijos gaminius, pagamintus pagal prancūziškus receptus.

IKI pirmieji pasiūlė platų šviežios žuvies asortimentą.

Siekdami patenkinti augantį kokybės ir išskirtinumo poreikį, IKI pirmieji pasiūlė specialią prekių liniją IKI Gurmanai.

Gamybinės įmonės pagrindinis tikslas yra gamtoje randamų natūralių objektų perdirbimo ir keitimo veikla siekianti suteikti jiems papildomų vartojamųjų savybių, kurios geriau tenkintų vartotojų poreikius. [ Pranulis, V.,Pajuodis, A.,Urbonavičius,S.,Virvilaitė, R.,1999,p,141]

2. RINKA

Rinka – visuma santykių tarp realių ir potencialių pirkėjų ir pardavėjų, laisvai, be išorinės prievartos, perkančių prekes bei paslaugas. Pagrindiniai rinkos dalyviai yra vartotojai (pirkėjai) ir gamintojai (pardavėjai). [Lietuvos Junior Achievment] 1997 m. Vilnius

Marketingas rinką traktuoja kaip tam tikroje geografinėje vietoje esančias prekes ar teikiamas paslaugas. Šioje susitikimų vietoje vykstantis mainų procesas yra reguliuojamas pasiūlos ir paklausos pusiausvyros mechanizmo, nusakančio prekės, paslaugos vertę – kainą, kurią pasirengęs ar galėtų sumokėti realus pirkėjas arba potencialus vartotojas. Taigi rinka – tai pirkėjų ir pardavėjų susitikimo vieta, kur prekių mainų proceso metu veikia pasiūlos ir paklausos pusiausvyrą reguliuojantis mechanizmas, išreiškiamas kaina. Rinka tyrinėjama ir analizuojama įvairiais tikslais, klasifikuojama pagal skirtingus požymius ir segmentuojama. O rinkos segmentavimas – tai į vartotoją orientuota veiksmų filosofija, kuri sutampa su marketingo koncepcijos reikalavimais.

Rinkos segmentavimas apibūdinamas kaip strategija, leidžianti paslaugų rinką suskirstyti į atskirus segmentus. Rinkos segmentas – tai pagal tam tikrą požymį išskirta rinkos dalis, kai iš tai daliai priklausančių pirkėjų tikimasi vienodos reakcijos į marketingo veiksmus. Rinkos segmentavimas pradedamas nuo rinkos tyrimo, kurio tikslas – rinkos dalies išskyrimas į atitinkamas grupes (segmentus), kad paslaugų įmonė galėtų užtikrinti kuo geresnį pasirinktų klientų aptarnavimą.

Paslaugų rinkos segmentavimas atliekamas išanalizavus vartotojų skirtumus ir sugrupavus juos taip, kad visos grupės turėtų joms būdingų ypatybių, pagal kurias galima būtų nustatyti esamus ir potencialius vartotojus.

”IKI‘‘ parduotuvėje pirkejas gali išsirinkti plačiausią maisto ir buities prekių asortimentą.

Prekes pagal savo skonį šioje parduotuvėje tikrai išsirinks kiekvienas: parduotuvėje nuolat siūlomas išskirtinis, tik IKI parduotuvėms būdingų maisto prekių asortimentas: šviežia žuvis iš Prancūzijos, prancūziški sūriai, įvairūs stalo bei rūšiniai vynai, kurių pirkėjai neras kituose prekybos centruose. Aplinkinių rajonų gyventojai čia kasdien gali mėgautis ne tik šviežiais mėsos gaminiais, salotomis, pagamintomis čia pat – parduotuvės kulinarijos ceche, bet ir pasivaišinti šviežia duona, jos gaminiais, pyragais ir tortais, pagal specialius prancūziškus receptus kepamais parduotuvės kepykloje.

Šiuo metu Jūs matote 31% šio straipsnio.
Matomi 944 žodžiai iš 3059 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.