Naudingumo maksimizavimas elektroninėje komercijoje
5 (100%) 1 vote

Naudingumo maksimizavimas elektroninėje komercijoje

Turinys

Įvadas 3

Naudingumo maksimizavimas elektroninėje komercijoje (9skyrius) 3

Atskiras internetinis katalogas 3

Tarptautinio vartojimo planavimas 3

Koncepcija: Elektroninė komercija yra dinamiška 4

Geresnio metodo ieškojimas 4

Įgyvendinimas: bandomasis katalogas 4

Kukli pradžia 4

Unikalus paieškos variklis 5

Plėtra: katalogo atnaujinimas ir vartotojų profiliai 5

Katalogo atnaujinimas 5

Registracijos naudojimas vartotojų profilių išsiaiškinimui 6

Web puslapio aprašymas: galimybė vartotojui lengviau surasti produktus 6

Trys skirtingi paieškų tipai 6

Analizė: duomenų bazių ir internetinio katalogo susiejimas 7

Pavyzdys 7

Dalinių duomenų bazių naudojimas mini katalogų sukūrimui 7

Galimybė dažniau atnaujinti duomenis 7

Katalogas globalioms operacijoms 8

Išlaidų mažinimas 8

Ateities planai 8

Išvados 9

Naudota literatūra 10Įvadas

Prekyba internete yra puiki komercijos teikiama galimybė. Elektroninė komercija yra perspektyvus ir šiuolaikinis prekybos būdas. Jis kur kas labiau atitinka dabartinius vartotojų poreikius nei įprasti spausdinti katalogai. Internetinio katalogo įdiegimas ir išlaikymas kainuoja mažiau nei pastovios spausdinimo išlaidos. Be to, interneto greitumo dėka sutaupoma laiko ir gali būti atliekami momentiniai užsakymai. Katalogo duomenų bazė yra pastoviai atnaujinama, taigi čia galima rasti naujausią produkciją. Kitas didelis internetinio katalogo privalumas – globalūs mastai – katalogas yra pasiekiamas vartotojams visame pasaulyje. Kalbų barjeras jau nebe problema, nes katalogas siūlo peržiūrą įvairiomis pasaulio kalbomis. Naudojimasis katalogu yra nemokamas. Vartotojas, norėdamas naudotis katalogu, turi užsiregistruoti, identifikuodamas produkcijos pristatymo šalį ir kalbą, kuria pageidauja naudotis katalogu. Registracijos dėka yra sukuriami vartotojų profiliai, kurie padeda geriau tenkinti konkretaus vartotojo poreikius. Katalogas turi unikalų laipsninės paieškos variklį, kuriuo naudojantis labai paprasta ir lengva surasti reikiamus produktus. Visos išvardintos elektroninės komercijos savybės nulemia jos sėkmę ir populiarumą. Internetiniai katalogai pamažu išstumia iš rinkos įprastus spausdintus katalogus.

Toliau darbe bus nagrinėjamas konkretus pavyzdys- kompanijos AMP Connect internetino katalogo įdiegimas, vystymasis ir plėtra.

Naudingumo maksimizavimas elektroninėje komercijoje (9skyrius)

Prekyba internete yra viena įdomiausių komercijos galimybių, kurias įmonėms suteikia internetas. Elektroninė komercija leidžia kompanijoms išvengti didelių įprastų katalogų spausdinimo išlaidų, be to, internetiniai katalogai labiau atitinka dabartinę situaciją ir iškart leidžia dalyvauti pirkimo procese. Vartotojo rinkoje pardavimai internetu paprastai apmokami kreditinėmis kortelėmis tačiau taip pat yra galimybe užsisakyti naudojant įprastus prekių užsakymo važtaraščius.

Praeitame skyriuje „Bendradarbiavimas paskirstymo grandinėje“, pasakota kaip kompanija „Fruit of the Loom“ savo platintojams davė teisę sukurti internetinius prekių katalogus, kurie buvo sujungti su tiekėjo sandėlio inventoriumi. „Fruit of the Loom“ garantavo, kad sistemos vystymasis turės įtakos pasisikirstymo kanalui ir pagaliau susiejo platintojų užsakymus su „Fruit of the Loom“ inventoriumi. Šis skyrius aprašo AMP Connect, Internetinį katalogą, susidedantį iš daugiau kaip 100,000 elektroninių sudėtinių dalių, kuriuos AMP, elektronikos komponentų gamintoja, sukūrė tam, kad savalaikė informacija apie produktą būtų tiekiama jo platintojams ir vartotojams.

Atskiras internetinis katalogas

AMP sukūrė atskirą internetinį katalogą pasaulinio masto vartotojams.

Kaip ir „Fruit of the Loom“, AMP norėjo sukurti elektroninį katalogą savo vartotojams. Tačiau AMP produkcijos linijos keičiasi nuolatos, taigi savalaikės informacijos gavimas platintojams ir vartotojams šiai įmonei yra dar svarbesnis, nei “Fruit of the Loom“, kurios produkcija yra santykinai stabili ir nesikeičianti. Užuot tiekusi individualius katalogus paskirstymo lygmenyje, AMP nusprendė sukurti vieną atskirą katalogą internete. Be to, AMP nusprendė pagalbinius duomenis laikyti AMP svetainėje, kad jais galėtų naudotis tiesioginiai vartotojai pasirinkę prekes, norėdami susisiekti su vietiniais platintojais.

Tarptautinio vartojimo planavimas

Geografija vaidino svarbų vaidmenį projekto sprendimams

Kadangi AMP globalinis paskirstymo tinklas apima daugiau kaip 100 šalų, AMP Connect turėjo tiekti visapusišką palaikymą tarptautiniam katalogo naudojimui. AMP norėjo, kad vartotojai galėtų gauti ir pateikti informaciją elektroniniame kataloge aštuoniomis skirtingomis kalbomis. Kad galėtų automatizuoti vartotojo pageidaujamos kalbos pasirinkimą ir susieti vietinius platintojus su vartotojais, AMP nusprendė sukurtį kiekvieno vartotojo profilį.

AMP sukūrė kitokią paieškos strategiją.

AMP Connect elektroninis katalogas taip pat buvo sukurtas naudoti paieškos metodus, kurie skyrėsi nuo kitų katalogų. Vartojant šį laipsninės paieškos metodą vartotojai geriau nei kitose paieškose aprūpiami gryžtamuoju ryšiu susiaurinus savo produkto pasirinkimą pagal reikalaujamas ypatybes.

AMP tikėjosi žymiai sumažinti kainas.

Prekiaudama Internete AMP tikėjosi žymiai sumažinti kaštus, palyginus su spausdintais
katalogais, ir tiekti savalaikę informaciją savo vartotojams. Jiems pavyko.

Koncepcija: Elektroninė komercija yra dinamiška

AMP kasmet išleisdavo 7 milijonus dolerių spausdintiems katalogams ir dar 800,000 fakso kaštams.

Gaudama 5,2 bilijono dolerių kasmetinių pajamų, AMP išleisdavo daugiau kaip 7 milijonus kiekvienais metais 400-tų specializuotų katalogų modernizavimui ir siuntimui jų platintojams ir vartotojams visame pasaulyje. Šie katalogai apėmė apie 134,000 elektrinių ir mašininių komponentų. Be to AMP naudojo grįžtamojo fakso sistemą, kuri leidžia vartotojams gauti informaciją mygtukinio telefono aparato ar fakso dėka. Vien tik telefono sąskaitos šiai sistemai kainuodavo 800,000 dolerių per metus.

Geresnio metodo ieškojimas

Internetinis katalogas leidžia dažnesius atnaujinimus, ir Web sprendimai yra pigesni nei CD –ROM alternatyva.

Jim Kessler, Elektroninės Prekybos direktorius, ieškojo geresnio metodo informacijos apie produktą paskirstymui AMP‘s vartotojams. Iš pradžių jis siūlė spausdintus katalogus pakeisti CD –ROM – pagrįstais katalogais. Tačiau, dėl didėjančio interneto (ypač Web) populiarumo, jis nusprendė visiškai praleisti CD-ROM‘ų etapą ir naudoti pasaulinį voratinklį pristatant prekybos katalogus Internete. Šis sprendimas kainavo mažiau nei naudojimasis CD-ROM‘ais, ir, naudojimasis internetu leidžia AMP atnaujinti informaciją apie produktą dažniau, nei tai galima padaryti naudojant spausdintus katalogus, ar CD-ROM‘katalogus. Be to, įdiegiant internetinį katalogą būtų mokamas vienkartinis mokestis, ir informacijos atnaujinimas kainuotų mažiau nei periodiškas CD-ROM katalogų spausdinimas.

Įgyvendinimas: bandomasis katalogas

Reikėjo surinkti duomenis iš daugybės šalitinių.

Pirma didesnė kliūtis vystant internetinį katalogą, buvo tinkamų duomenų išsidėstymas. AMP pradinės duomenų bazės pateikė produktų numerius, bet čia nebuvo esminės katalogo dalies – produktų aprašymo. Informaciją spausdintuose lapuose, mechaniniuose piešiniuose ir kituose šaltiniuose reikėjo nuskanuoti ir įvesti į naują sistemą tam, kad būtų sukurtas elektroninis katalogas.

Kukli pradžia

Dabartinės duomenų bazės dizainas atsirado tik suklasifikavus duomenis.

Užuot sukūrusi masyvų katalogą visoms savo prekėms iš pat pradžių, AMP pradėjo bandomuoju projektu. 1994m. Jim Kessler, padedant CommerceNet ir Saqqara Systems, sukūrė internetinį katalogą apimantį 5000 gaminių. Kadangi dauguma duomenų, reikalingų katalogui, buvo neapdorota elektroniškai, pirmi žingsniai, prieš įvedant bet kokią informaciją į duomenų bazę, buvo identifikuoti ir suklasifikuoti turinį. Suklasifikavus informaciją spausdintuose kataloguose, buvo sumodeliuota duomenų bazė, ir reikalinga informacija apie produkciją buvo įvesta į Oracle 7 duomenų bazę. Tai apėmė gaminių atvaizdų nuskanavimą iš egzistuojančių katalogų.

Šiuo metu Jūs matote 32% šio straipsnio.
Matomi 1085 žodžiai iš 3394 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.