Uab spiritus movens verslo planas
5 (100%) 1 vote

Uab spiritus movens verslo planas

TURINYS

ĮVADAS………………………………………………………………………………………………………………………..3

1. DARBO IDĖJA IR ISTORINĖ APŽVALGA……………………………………………………………….4

2. RINKOS ANALIZĖ IR MARKETINGO STRATEGIJA……………………………………………….5

3. PASLAUGOS IR TRANSPORTAS…………………………………………………………………………….8

4. PATALPOS IR ĮRENGIMAI………………………………………………………………………………………9

5. DARBŲ GRAFIKAS IR PROGRAMŲ TINKLELIO REORGANIZACIJA…………………….9

6. ORGANIZACINIS PLANAVIMAS…………………………………………………………………………..11

7. PERSONALAS………………………………………………………………………….….13

8. PROJEKTO ĮGYVENDINIMO PLANAVIMAS IR FINANSAVIMAS………………………..14

9. REIKALINGAS KAPITALAS IR FINANSINĖS PROGNOZĖS…………………………14

10. KAINOS IR PELNO EKONOMINĖ ANALIZĖ………………………………………………………….16

NAUDOTA LITERATŪRA…………………………………………………………………………………………..20

ĮVADAS

Dabartinėje Lietuvoje, kaip ir daugelyje valstybių, plečiantis informacinei visuomenei, atitinkamai didėja ir tam tikrų veiklos sričių teikiamų produktų ir paslaugų paklausa. Informacinės visuomenės kūrimas ir plėtojimas – labai svarbus faktorius, ypač dabar, stojant į Europos Sąjungą. Viena iš tokių reiškimosi formų yra radijo verslas. Negalima sakyti, kad Lietuvoje „laisvojo žodžio“ šalininkai ir plėtotojai negali konkuruoti tarpusavyje šioje rinkos srityje, tačiau tam tikras spragas užpildyti reikėtų. Visų pirma trūksta didesnės skirtingų muzikos stilių, kultūrinių formų bei paslaugų, susijusių su šiuo verslu, konkurencijos.

Radijo stotis „Spiritus Movens“ kaip tik ir stengiasi tuos trūkumus nors iš dalies sumažinti. Tai neseniai susikūrusi radijo stotis, transliuojanti išimtinai tik džiazą. Džiazą galima laikyti tarsi tarpine grandimi tarp senosios country muzikos ir naujųjų rock ir pop. Tuo ši radijo stotis ir išsiskiria iš kitų, kad nesistengia įsilieti į daugumos radijo stočių propaguojamą programą, bet kuria visai naują, bent jau Lietuvai, supratimą apie muziką. Kalbant apibendrintai, „Spiritus Movens“ tikslai būtų – tinkamai konkuruoti rinkoje su kitomis, panašaus ar visai skirtingo stiliaus muziką grojančiomis radijo stotimis, suteikti darbo vietų bei jaunimui bei įsilieti į Lietuvos kultūrinį gyvenimą bei pramogų verslą.

Visiems šiems tikslams įgyvendinti radijo stočiai reikia įdėti nemažai lėšų ir organizacinio darbo. Reikia, kad būtų užtikrintas stabilus finansavimas iš suinteresuotų organizacijų ar fizinių asmenų ir sugebėjimas įrodyti savo, kaip naujos veiklos srities atstovės, atsakingumą bei patikimumą. Visa tai įvykdyti padės padaryti korektiškai ir teisiškai pagrįstai sudarytos tarpusavio sutartys ir tų pačių finansuotojų bei potencialių klientų reklamavimas eterio metu.

„Spiritus Movens“ reikšmė ir svarba taip pat priklauso nuo aktyvaus jaunimo įsiliejimo į radijo stoties kolektyvą, aišku neuždarant kelių ir kitokio amžiaus žmonėms darbuotis šioje srityje ir konkrečiai šioje radijo stotyje.

Sudarydamas verslo planą, remiuosi statistiniais apklausų, interneto svetainių duomenimis bei savo sudaryto radijo stoties darbų organizavimo bei muzikos industrijos planų rodikliais.

Gautų „Spiritus Movens“ veiklos plėtimo ir reorganizavimo rezultatų reikšmė tiesiogiai apibūdina radijo stoties svarbą šiuolaikinei visuomenei.

Šį verslą nagrinėti rinkausi būtent todėl, kad surasčiau esminius skirtumus tarp nusistovėjusių muzikinio pasaulio normų ir visiškai naujos, bet perspektyvios, laikui bėgant vis didesnę rinkos dalį užimsiančios muzikos, tuo pačiu ir veiklos srities, rūšies.

1. DARBO IDĖJA IR ISTORINĖ APŽVALGA

Radijo stotis “Spiritus Movens” – pirmoji ir kol kas vienintelė radijo stotis Lietuvoje, transliuojanti tik džiazo įrašus. Dabartiniu metu, Lietuvoje kilus susidomėjimui džiazo muzika, atsirado labai geros galimybės plėtoti šią verslo sritį, tuo labiau, kad tiesioginių konkurentų net nėra.

Radijo verslas dabar, einant link informacinės visuomenės, yra labai perspektyvus, šis verslas ateityje turės labai daug plėtros galimybių. Radijo verslas, teisingai jį plėtojant, gali būti labai pelningas, o kad taip ir atsitiktų, reikėtų rasti sritį, kurioje naujoji radijo stotis išsiskirtų iš kitų. Tuo radijo stotis “Spiritus Movens” ir yra ypatinga – pakeitus jos organizacinę struktūrą, atnaujinus aparatūrą, įdiegus naujovių, ši radijo stotis ne tik puikiai atitiktų standartus, bet ir juos pranoktų.

Džiazas – tai muzikos kryptis, dažniausiai patinkanti bet kokio amžiaus ir socialinės padėties žmogui, todėl, perorganizavus “Spiritus Movens” programų tinklelį (reikėtų suklasifikuoti muziką pagal stilius, pasiūlyti klausytojams daugiau autorinių ir informacinių laidų), radijo stotis galėtų visiškai išnaudoti
savo galimybes, o tai, žinoma, didintų kapitalą.

Įmonės tikslams įgyvendinti reikia 500000 Lt, kuriuos būtų visiškai įmanoma grąžinti per 1 – erius metus. Paskola reikalinga verslo plėtrai:

• Naujiems žmonėms į verslą įjungti;

• Plėsti verslo sritį. Per ateinančius veiklos metus rengiamasi:

• Įrengti ir atidaryti reklamos bei įrašų studijas;

• Atidaryti džiazo klubą;

• Išplėsti transliacijos diapazoną (apimti visą Lietuvą);

• Bendradarbiauti su užsienio įmonėmis, plėtojančiomis adekvatų verslą;

• Bendradarbiauti su įvairaus pobūdžio Lietuvos organizacijomis;

• Remti perspektyvius džiazo atlikėjus;

• Rengti ir remti įvairius Lietuvos džiazo atlikėjų konkursus, festivalius;

• Didinti visuomenės susidomėjimą džiazo muzika;

• Didinti jaunimo užimtumą, remiant įvairias muzikos mokyklas, ruošiančias jaunuosius muzikantus;

• Organizuoti įvairius užsienio džiazo atlikėjų pasirodymus ir t. t.

Visos įmonės įplaukos (kol neįvykdyti tolimesni įmonės planai) bus gaunamos iš reklamos, todėl ypač aktualu pajungti daug jaunų žmonių, kurie ir yra pajėgūs savo entuziazmu pritraukti auditoriją. Taip iš dalies bus sumažintas ir jaunimo nedarbas – opi šiandienos problema.

Pagrindiniai bendrovės „Spiritus Movens“ tikslai yra:

• Įsitvirtinti Lietuvos radijo rinkoje;

• Pasiekti pakankamą auditorijos dydį;

• Skatinti visuomenės susidomėjimą džiazo muzika;

• Remti perspektyvius Lietuvos džiazo muzikantus;

• Rengti įvairių Lietuvos ir užsienio džiazo atlikėjų pasirodymus, festivalius, jaunųjų džiazo atlikėjų konkursus;

• Bendradarbiauti su panašaus pobūdžio užsienio organizacijomis, fondais, remiančiais perspektyvius muzikantus;

• Plėsti savo veiklą ir veiklos sritį.

Šios paskolos dėka siekiama:

o Tapti finansiškai nepriklausomais;

o Plėsti savo veiklą kitose sferose:

o Bendradarbiauti su užsienio džiazo muzikos įrašų leidybos firmomis, keistis informacija ir reklama;

o Atidaryti džiazo įrašų studiją, kur būtų vykdomi įvairūs projektai, įrašomi koncertai ir pan.;

o Atidaryti džiazo barą ar klubą „Spiritus Movens“;

o Įrengti reklamos studiją;

o Plėsti savo transliacijos diapazoną (visoje Lietuvoje).

2. RINKOS ANALIZĖ IR MARKETINGO STRATEGIJA

Bet kokia veikla užsiimančios įmonės klestėjimas tiesiogiai priklauso nuo vartotojų. Reorganizuojant radijo stotį, labai svarbu, kad jos siūloma produkcija būtų priimtina daugeliui potencialių klientų – klausytojų.

Pagrindiniai reorganizuotos radijo stoties klausytojai būtų:

• Patys muzikantai, besidomintys džiazo muzikos naujienomis, ieškantys naujų idėjų ir sričių išreikšti savo kūrybinį potencialą;

• Džiazo muzikos mėgėjai – įvairaus amžiaus žmonės, nuo ~18 metų (industrinio džiazo bei Acid Jazz ir kt. klausytojai) iki virš 60 metų (boogie, blues ir kt.);

• Įvairių socialinių sluoksnių atstovai;

• Vaikai, mėgstantys radijo laidas vaikams ir vaikų muzikos įrašus.

Ateityje, plečiantis įmonės veiklai, žadama įsitvirtinti ne tik toje rinkos nišoje, kuri būtų glaudžiai susijusi su džiazo muzikos verslu, bet toje, kuri turi savo atskirą veiklą. Čia kalbama apie kitokių stilių radijo stotis – „Radiocentras“, „M-1“, kurios džiazo muzikos netransliuoja.

Nors pastaruoju metu Lietuvoje yra daug jau seniai egzistuojančių, naujų ar dar tik besikuriančių radijo stočių, radijo stočiai „Spiritus Movens“ jos tiesioginės konkurencijos nesudaro. Analizuojant kitų Lietuvos radijo stočių programų tinklelį, tik 2 iš jų turi po 1 savaitinę džiazo muzikos laidą. Tai – “Laisvoji Banga” ir LR2, kurių pagrindinė specializacija vis dėlto nėra džiazas.

Šiuo metu Jūs matote 31% šio straipsnio.
Matomi 1166 žodžiai iš 3760 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.