Verslo planas livitos žaliadonienės individuali įmonė jums
5 (100%) 1 vote

Verslo planas livitos žaliadonienės individuali įmonė jums

TURINYS

1. Verslo aprašymas ………………………………………………………………………… 4

1.1. Verslo srities aprašymas ……………………….……………………………………. 4

1.2. Verslo idėjos aprašymas ……………………….……………………………………. 4

1.3. Verslo tikslai, galimybės ir orientyrai ..……….……………………………………. 5

1.4. Prekės ir paslaugos aprašymas….………………………………………………….. 6

2. Rinkodara…………………………………………………………………………………. 9

2.1. Rinkos analizė……………………………………………………………………. … 9

2.2. Konkurencijos analizė………………………………………………………………. 10

2.3. Pateikimo strategija..……………………………………………………………….. 12

2.4. Kainodaros strategija……………………………………………………………….. 12

2.5. Pardavimo strategija……………………………………………………………….. 13

2.6. Reklama ir rėmimas………….……………………………………………………… 14

3. Gamyba…………………….. ……………………………………………………………. 15

3.1. Trumpas technologinio proceso aprašymas……………………………………….. 15

3.2. Vietos analizė …………………………………………………………….………….. 15

3.3. Patalpos……………………………………………………………………………….. 16

3.4. Įrengimai……….…………………………………………………………………….. 17

3.5. Transportas …………………………………………………………………………. 18

3.6. Tiekėjai …….………………………………………………………………………… 19

3.7. Darbo jėga …………………………………………………………………………… 19

4. Vadyba…………..………………………………………………………………………… 21

4.1. Savininkai ir valdytojai……………………………………………………………… 21

4.2. Organizacinė įmonės struktūra, modelis..…………………………………………. 21

5. Rizikos įvertinimas………………………………………………………………………… 24

5.1. Galimos kliūtys, problemos jų sprendimas ……………………………………….. 24

6. Finansai …………………………………………………………………………………… 25

6.1. Reikalingas kapitalas ir jo panaudojimas …………………………………………. 25

6.2. Finansinių prognozių prielaidos ……………………………………………………. 25

7. Priedai …………………………………………………………………………………….. 27

8. Klausimai.

Literatūra……………………………………………………………………………………..

SANTRAUKA

Verslo idėja – įsteigti Livitos Žaliadonienės individualią įmonė “Jums”. Pagrindinės veiklos sritis – gėlių verslas, laidotuvių biurų veikla, ritualinės paslaugos veikla, mažmeninė prekyba nespecializuotose parduotuvėse. Įmonė įsteigta Skuode 2003 m. spalio 19 dieną. Ji įsikūrusi miesto centre Vilniaus g. 8, bei senamiestyje Laisvės 39 ir Laisvės 41. Patogus privažiavimas bei geras apšvietimas. Įmonės veikla pradėta 2004 m. sausio 1 dieną.

Svarbiausias įmonės tikslas ne tik gėlių verslas, bet ir maksimaliai padėti nelaimės ištiktiems. Norint maksimaliai tenkinti klientų norus, pateiksiu aukšto lygio aptarnavimą. Tikėdamiesi klientų su tam tikrais pageidavimais, paslaugas kursime užpildant konkurentų spragas, pasiūlydami paslaugų asortimentą, kuris palaipsniui bus plečiamas. Įmonė strateginiu požiūriu turi daug privalumų.

Įmonė bus steigiama iš savininkės asmeninių santaupų, o jei verslas plėtosis pakankamai bus plečiamas paslaugų tinklas. Taigi savininkė priima svarbiausius sprendimus šioje įmonėje.

Verslas buvo pradėtas be jokių skolų. Didelis pliusas įmonei buvo tai, kad savininkė panaudojo savo verslui įsigytus pastatus ir pinigų nuomai ar pastatams pirkti nereikėjo. Iš savininkės nuosavų lėšų buvo atlikti remonto darbai. Iš įmonės lėšų (pradinio įnašo) nupirkta visa reikalinga įranga, transporto priemonės, visa kas būtina pradedant verslą.

Įmonės veikloje buvo įdarbinta 11 darbuotojų : direktorė, vyr. buhalterė-finansininkė, pardavėjos, vairuotojas, administratorė, darbuotojai.

Visą veiklos laikotarpį buvo skirta pinigų reklamai. Reklamuojama spaudoje t.y. rajoniniame laikraštyje “Mūsų žodis” bei “Skuodas” . Dalinami lankstinukai, vizitinės kortelės.

Dabartiniu metu Skuodo mieste yra tik dvi įmonės, kurios teikia su laidotuvėmis susijusias paslaugas, o gėlių verslu užsiimančių yra 4 įmonės ir 2 fiziniai asmenys. Tokia rinkos situacija yra palanki mūsų įmonei.

Įmonės veikla yra gana sėkminga.
Konkurentai didėlės įtakos nedaro, kadangi mūsų paslaugos yra šiek tiek pigesnės, siūlomas didesnis asortimentas, atsižvelgiama į paslaugų vartotojų norus, jų poreikius , bei kokybiškai atliekamos paslaugos. Taip pat įmonė nuo kitų išsiskiria erdvesnėmis patalpomis bei interjeru, kas turi taip pat didelės reikšmės.

Mūsų įmonės tikslas yra įsitvirtinti rinkoje, gauti pelną, kaupti kapitalą tolimesnei verslo plėtotei.

1. VERSLO APRAŠYMAS

1.1. VERSLO SRITIES APRAŠYMAS

Mažos įmonės yra palankesnės verslui vystyti, jos žymiai greičiau prisitaiko prie rinkos pokyčių, gali didesnį dėmesį skirti vartotojų pageidavimams, yra efektyvesnės. Šiuo metu Lietuvoje vis didesnę pasiūlą įgyja gėlių bei ritualinių paslaugų verslas. Įvertinus dabartinę situaciją, remiantis panašių firmų patirtimi ir klaidomis stengsimės optimaliai patenkinti vartotojų norus. Kurti šią įmonę paskatino trūkstama laidojimo biurų veikla, siaura paslaugų pasiūla.

Pagrindinis įmonės tikslas įkurti tokią įmonės veiklą, kurioje vartotojas rastų visko ko jam tuo metu reikia. Manau, kad visos teikiamos paslaugos vienoje vietoje palengvins vartotojo rūpestį ištikus nelaimei t.y. nereikės jam ieškoti įvairių reikmenų “bėgant” per visas parduotuves. Aukšto lygio aptarnavimas, platus paslaugų asortimentas – mūsų pagrindinės veiklos tikslas. Tikimės, kad vartotojai išliks patenkinti mūsų teikiamomis paslaugomis.

1.2. VERSLO ĮDĖJOS APRAŠYMAS

Verslo idėja – įsteigti Livitos Žaliadonienės individualią įmonė “Jums” Skuodo mieste, kuri įregistruota rejestro tarnyboje 2003 metų spalio 19 dieną. Pagrindinės veiklos sritis – gėlių verslas, laidotuvių biurų veikla, laidotuvės ir su jomis susijusi veikla, mažmeninė prekyba nespecializuotuose parduotuvėse, žemės ūkio paslaugų veikla; dekoratyvinė sodininkystė, automobilių nuoma, daržovių, specializuotosios sodininkystės ir medelynų produktų auginimas.

Pagrindiniai įmonės rekvizitai:

Oficialus įmonės pavadinimas Livitos Žaliadonienės individuali įmonė “Jums”

Statusas Juridinis asmuo

Įmonės rūšis Individuali įmonė

Įmonės kodas 7382402

Registro Nr.: IP 91-206

Registro data: 2003.10.19

Registracijos vieta: Skuodo r. valdyba

Įmonės buveinė: Vilniaus g. 8, Laisvės g. 39, Laisvės 41

Telefonai: 51920, 53011, mob. 861546754

Faksas: 73547

Vadovas Livita Žaliaduonienė

Prieš kuriant šią įmonę buvo išanalizuota panašaus tipo užsiimančių paslaugų rinka. Yra žinoma keletas konkurentų , bet nė viena tokio tipo įmonė dar nebankrutavo, neskaitant tokių įmonių, kurių steigėjams pritrūko žinių ir sugebėjimo tvarkyti verslą. Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad dabartiniu metu trūksta įmonių , kurios užsiimtų laidotuvių biurų veikla .Taip pat didesnė vartotojų dalis daugiau dėmesio skiria, dekoracijai bei apipavidalinimui aplinkos, vidaus interjerui, ne tik kasdieniniame gyvenime, bet ir pobūvių, įvairių priėmimų, vestuvių, laidotuvių metu ir kitais atvejais. Pastebėta, kad trūksta gero aptarnavimo, platesnio asortimento, vartotojų poreikių tenkinimui. Nė viena šventė ar ištikusi nelaimė (žmogaus mirtis) nepraeina be gėlės žiedo. Gėlė – grožio simbolis, kuris pakeičia ir pagražina ne tik mūsų aplinką, bet ir pačius mus, suteikia džiaugsmą. Gėlė – kaip pagarbos ženklas. Norint įsitvirtinti ir pritraukti vartotojus reikia ne tik kokybiškų gėlių, bet ir įvairių priedų, įrankių, kvalifikuotų specialistų pagalbos, gero ir malonaus aptarnavimo. Tinkamas apželdinimas, interjeras ne tik papuošia žmogų, bet ir aplinkinius stebina, traukia. Tyrimo metu pastebėta, kad ištikus nelaimei, laidojimui reikalingų prekių bei paslaugų asortimentas nedidelis, pasirinkimo galimybės mažos.

Įmonė bus steigiama iš savininkės asmeninių santaupų, o jei verslas plėtosis pakankamai, sukauptas kapitalas bus panaudojamas verslo plėtotei.

1.3. VERSLO TIKSLAI, GALIMYBĖS IR ORIENTYRAI

Didelės pastangos reikalingos tiriant rinką, modeliuojant ekonominę bei finansinę veiklą, prognozuojant pelną ir paslaugų paklausą, tačiau jei nebus tiksliai suformuluoti įmonės artimesni bei tolimesni tikslai, jos pagrindinis tikslas ir sistema, kaip visa tai įgyvendinti, tai gali atsitikti, kad visos įdėtos pastangos nueis veltui. Prieš pradedant kurti įmonę, reikia numatyti tikslus, kurie realiai turėtų atspindėti įmonės veiklos planus. Kad įmonės tikslai atspindėtų įmonės veiklą, reikia, kad tikslus žinotų ne tik įmonės direktorius, bet kiekvienas joje dirbantis darbuotojas. Darbuotojas turi žinoti ne tik įmonės tikslus, bet ir pareigas, teises, atsakomybės sritį.

Mūsų įmonės pagrindinis tikslas yra įsitvirtinti rinkoje, gauti pelną, kaupti kapitalą verslo plėtotei, dirbantiesiems suteikti geras darbo sąlygas, pagal galimybes kelti atlyginimus, kelti darbuotojų kvalifikaciją.

Įmonė numato prekiauti visų rūšių prekėmis (susijusios su laidojimu), kad klientui nereikėtų ieškoti kitoje parduotuvėje, t.y. karstais, žvakėmis, rūbais, batais, juostomis, krepšeliais,vainikais, puokštėmis ir t.t. Vienoje patalpoje visas su laidojimu susijusias prekes, kitoje su gėlių verslu – įvairios sausų gėlių kompozicijos, dirbtinės gėlės ir t.t.. Atskira patalpa vainikų
įvairių puokščių komponavimui, gėlių kompozicijų atlikimui ir t.t. Patalpa klientui užeiti, norint užsisakyti paslaugas (kas liečia su šarvojimu ar kitomis susijusiomis paslaugomis), puokščių užsakymu , pristatymu, konsultavimu ir t.t.. Patalpa darbuotojų poilsiui (kavos atsigėrimui, papietavimui).

Mūsų įmonės parduodamos produkcijos ar suteikiamų paslaugų kainos bus žemesnės už konkurentų, o kokybė nenukentės. Įmonėje bus taikomos įvairios nuolaidos, kurios bus naudingos tiek klientams, tiek ir mūsų firmai, norint pritraukti vis daugiau klientų. Parinksime tokius tiekėjus, kurie prekes tiektų kuo mažesne kaina ir tuo pačiu, kad kokybė būtų gera.

Mūsų įmonė numačiusi artimiausius ir tolimesnius savo veiklos tikslus:

Artimiausi

Tolimesni

Įsitvirtinti rinkoje Nukonkuruoti konkurentus geresnės kokybės ir žemesnės kainos pagalba

Teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimas Didinti dar labiau gėlių, ritualinių prekių ir paslaugų asortimentą

Sudominti kuo didesnį klientų skaičių teikiamomis paslaugomis Pelną panaudoti verslo plėtotei.

Užtikrinti pastovias darbo vietas ir pastovų pragyvenimo lygį darbuotojams Suteikti darbuotojams galimybes tobulintis

Darbuotojams suteikti geras, patogias darbo sąlygas. Domėtis naujomis dizaino tendencijoms ir technologijomis

Siekti kiek galima atsižvelgti paslaugų vartotojų norus, jų poreikius , pageidavimus. Vykti į parodas su tikslu susipažinti su naujovėmis ir jas pritaikyti versle

Pelno gavimas

1.4. PREKĖS IR PASLAUGOS APRAŠYMAS

Kiekvienas norėdamas pritraukti kuo platesnį ratą vartotojų turi kažkuo išsiskirti. Mes paslaugas stengsimės atlikti laiku, kokybiškai, nepriekaištingai. Paslaugos bus teikiamos visiems įmonėms, gyventojams, organizacijoms, kurie pageidaus mūsų paslaugų, net minėtas paslaugas be papildomo atlyginimo pristatant į namus. Paslaugas kursime užpildant konkurentų spragas, pasiūlydami paslaugų asortimentą platesnį. Svarbu, kad vartotojai pasitikėtų mūsų kokybe, nepriekaištingu aptarnavimu, profesionalumu.

Mūsų manymu, versle svarbūs veiksniai:

 Kokybė;

 Jauki atmosfera;

 Kruopštumas;

 Kūrybiškumas;

 Greitas ir mandagus aptarnavimas;

 Estetinis vaizdas;

 Profesionalumas;

 Naujovių įdiegimas.

Mes tikimės, kad vartotojai atkreips dėmesį į šias savybes, nes tokiomis savybėmis nepasižymi konkurentų teikiamos paslaugos.

Kad ateityje vartotojas neliks nuviltas, užtikrina paslaugos kokybė, naujovių panaudojimas, mandagus aptarnavimas.

Mūsų teikiamos paslaugos bus:

 Proginių puokščių komponavimas;

 kasdieninių puokščių komponavimas;

 Įvairių gėlių, vazoninių gėlių, augalų; dekoratyvinių augalų; gėlių daigelių pardavimas;

 interjero puošyba;

 kompozicijos biurams, kavinėms, parduotuvėms;

 pobūvių, įvairių priėmimo, kitų renginių patalpų dekoravimas;

 konsultavimas – apželdinimo dizaino, gėlynų komponavimo klausimais;

 gėlynų komponavimas;

 Projektų sudarymas objektų apželdinimui

 šarvojimo salė;

 karstai;

 laidojimo reikmenys;

 katafalkai, mikroautobusiukai;

 Vainikų, krepšelių darymas, puokščių kompozicijos;

 Laidotuvių, bažnyčios apipavidalinimas gėlėmis;

 kitos paslaugos.

Teikdami paslaugas taikysime optimalią kainodaros strategiją, kad kainos nebūtų per daug žemos, kad užtikrintų realizaciją, ir maksimalaus pelno gavimą. Prekės ir paslaugų kainos bus įvairios ir atitiks daugumos vartotojų finansines išgales. Įmonė susiras tokius tiekėjus, kurie geros kokybės produkciją teiks, užsakymus vykdys greičiausiai, kokybiškiausiai bei su nuolaida.

Atlikdami paslaugas naudosime ne tik skintas gėles, bet ir džiovintas, dirbtines , pagal vartotojų pageidavimą. Žinoma prie jų bus pritaikomi įvairūs priedai. Visada naudosime tik kokybiškas gėles.

Vartotojai galės naudotis ne tik mūsų paslaugomis, bet ir pateikti pasiūlymus, kuriuos stengsimės įgyvendinti ir patenkinti jų lūkesčius. Paslaugos bus teikiamos taikant rėmimo programą. Taikysime įvairias nuolaidas ne tik pastoviems vartotojams. Nuolaidos bus taikomos ne tik prieš didžiąsias šventes, bet ir didesnį kiekį įsigyjant ir t.t. Paslaugas stengsimės atlikti nenuvildami savo vartotojų. Paslaugas atliks priimti kvalifikuoti specialistai , turintys darbo patirties šioje srityje.

Vartotojai įmonėje galės rasti viską ko reikės laidojimo apeigoms. Vartotojas ne būtinai turės išsinuomoti šarvojimo salę, norėdamas užsisakyti katafalką ir pan. Užsisakydami šarvojimo salę vartotojai savo nuožiūra gali ne tik patys ieškoti muzikantus, užsakyti gedulingus pietus , bet ir jiems pageidavus, mūsų įmonė gali pasirūpinti visų šių paslaugų pateikimu.

2. RINKODARA

2.1. RINKOS ANALIZĖ

Lietuvos ekonominė situacija pamažu gerėja. Įvairios įmonės, firmos vis daugiau dėmesio skiria savo aplinkos “interjero” įvaizdžio formavimui. Šios savybės labai naudingos, kadangi vartotojai tokioms savybėms nelieka abejingi.

Vienas svarbiausių veiksnių steigiant įmonę – aptarnavimo zonos įvertinimas. Aptarnavimo zona – tai iš esmės realiai pasiekiama rinka, kuri priklauso nuo: šalia
esančių konkurentų; patalpų vietos; jos prekių asortimento; patalpų dydžio. Labai svarbu vieta: ar toli nuo centro, ar klientams ir tiekėjams lengvai prieinama. Nepatogus privažiavimas, ar nepakankamas dėmesys aplinkai gali viską sumaišyti, nesvarbu, kad bus tiekiamos geros kokybės prekės, ar paslaugos, visa tai gali atsiliepti verslui ir pelningumui.

Reikia domėtis ir žinoti apie visus netoli esančius konkurentus, įskaitant jų kainas ir kokybę, kad pritraukti kuo daugiau pirkėjų. Kainų strategijos tikslas – siekti apyvartos didėjimo, skatinti pardavimus įvairiomis loterijomis, nuolaidomis, didinti asortimento įvairovę.

Siekiant įsitvirtinti rinkoje, reikia ją išanalizuoti, ištirti. Remiantis tuo buvo atliktas tyrimas. Tyrimas parodė mūsų veiklos sėkmingumą ir kokia laukia įmonės ateitis. Pirmiausiai buvo ištirta rinkos paklausa, ir pasiūla. Tuo tikslu buvo paruošta anketa ir išplatinta vartotojams. Apklausoje dalyvavo iš viso 210 respondentų. Visos respondentams pateiktos anketos buvo maloniai užpildytos ir grąžintos, nes apklausa buvo vykdoma asmeniškai pateikiant po vieną anketą kiekvienam vartotojui. Šia apklausa siekėme išsiaiškinti ar teikiamos paslaugos bus paklausios ir ar tenkins vartotojų poreikius.

Šiuo metu Jūs matote 31% šio straipsnio.
Matomi 2034 žodžiai iš 6572 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.