Verslo planas3
5 (100%) 1 vote

Verslo planas3

INFORMATIKOS IR ELEKTRONIKOS FAKULTETAS| |

| |

| |

| |

|VERSLO PLANAS |

|EKONOMIKA |

| |

| |

|KURSINIS DARBAS |

| |

| |

| |

| |

| |

| |

| |

| |

| |STUDENTAI |2003 | |

| |DĖSTYTOJA |2003 | |

| |

| |

| |

| |

|2003 |

| |

Turinys

[pic]1. APIBENDRINIMAS 2

2. VERSLO APRAŠYMAS 2

2.1. BENDRAS SUMANYMO APRAŠYMAS 2

2.2. VERSLO SFEROS APIBŪDINIMAS 3

2.3. FIRMOS ISTORIJA ARBA ATSIRADIMAS 3

2.4. SUMANYMO UŽDAVINIAI 4

2.5. SUMANYMO UNIKALUMAS 4

3. MARKETINGAS 4

3.1. VERSLO APLINKOS VEIKSNIAI 4

3.2. RINKOS BŪKLĖ, JOS DYDIS IR TENDENCIJOS 5

3.3. KONKURENCIJA RINKOJE 6

3.4. MARKETINGO TIKSLAI IR STRATEGIJOS 6

3.5. RINKOS SEGMENTAVIMAS IR TIKSLINIŲ RINKŲ PARINKIMAS 7

3.6. MARKETINGO RINKINIO ELEMENTAI 7

3.6.1. PRODUKTAS RINKOS POŽIŪRIU 7

3.6.2. PASISKYRSTYMO KANALAI 7

3.6.3. KAINŲ NUSTATYMAS 8

3.6.4. REKLAMAVIMAS IR STIMULIAVIMAS 8

4. GAMYBA 9

4.1. GAMYBOS VYKDYMO VIETA 9

4.2. GAMYBOS POREIKIAI 9

4.2.1 REIKALINGOS PATALPOS 10

4.2.2. ĮRENGINIAI IR KITOS PRIEMONĖS 10

4.3. TIEKIMO IR TRANSPORTAVIMO VEIKSNIAI 12

4.4. DARBUOTOJŲ SAMDYMO GALIMYBĖS 12

4.5. GAMYBOS KAŠTŲ PROGNOZĖ 12

5. VALDYMAS 12

5.1. VALDYMO GRUPĖS SUDĖTIS 12

5.2. ORGANIZACINĖ FIRMOS STRUKTŪRA 13

5.3. JURIDINĖ SANDARA IR SUTARTYS 13

5.4. PATARĖJAI IR KONSULTANTAI 19

6. KRITINĖ RIZIKA 19

6.1. NUMATOMOS PROBLEMOS IR KLIŪTYS 19

6.2. RIZIKOS VEIKSNIAI 20

6.3. ALTERNATYVIOS VEIKIMO KRYPTYS 20

7. FINANSAI 20

7.1.REIKIAMOS LĖŠOS IR JŲ PANAUDOJIMAS 20

7.2. PARDAVIMO PROGNOZĖ 21

7.3 PROGNOZUOJAMŲ PINIGŲ SRAUTŲ ATASKAITA 23

8. DARBŲ GRAFIKAS 24

9. BIBLIOGRAFIJA. PRIEDAI 24

9.1. PELNINGUMO LŪŽIO TAŠKAS 24

10. NAUDOTOS LITERATŪROS SĄRAŠAS 25

[pic]1. APIBENDRINIMAS

Žvelgiant į ateitį, matomas vis didesnis poreikis informacijos

paieškai skaitmeniniuose kanaluose ir didėjant kompiuterinių žaidimų

populiarumui, nusprendėme įkurti UAB “DF” angliško vertinio sutrumpinimas

(Digital Future), tai reikštų – skaitmeninė ateitis. Ši mūsų sugalvota

firma, teiks interneto bei kompiuterinių žaidimų paslaugas. Vartotojams tai

suteiks galimybę gauti visa jiems reikalingą informaciją iš didžiausio

pasaulyje duomenų bazės – interneto, bei linksmiau ir įdomiau praleisti

laisvalaikį žaidžiant kompiuterinius žaidimus.

UAB “DF“ kaip ir daugelio internetinių kavinių, pagrindine užduotis

bus – teikti interneto paslaugas bei stengsimės aprupinti vartotojus

naujausiais ir papuliariausiais kompiuteriniais žaidimais. Taipogi šalia

kompiuterinės salės bus veikianti kavinė, kuri galės aprūpinti vartotojus

įvairaus pobudžio patiekalais bei nealkoholiniais gėrimais. Mūsų

internetinėje kavinė bus leidžiama rengti kompiuterinių žaidimų turnyrus,

kurie papildomai turėtų pritraukti daugiau vartotojų, tai būtų savotiška

reklama. Kaip ir daugelis kitų firmų steigėjų, mes siekiame pelno bei

tikslas isitvirtinti šiame versle. Planuojamas darbo laikas 24 valandos per

parą. Tai užtikrins didesnį pelną ir taipogi įvesime naktinį tarifą, kuris

turėtų sudominti atskirą vartotojų grupę. Mūsų UAB “DF” patalpas norėtumėm

isteigtį miegamajame rajone, tai užtikrintų mažesne konkurenciją, kadangi

panašių internetinių kavinių yra daug miesto centre. Pagrindinį įmonės

patalpų plotą užims kompiuterinė salė, su jai reikiama įranga : 40

kompiuterių, baldai
ir t.t. ir atskira patalpa kavinei. Planuojame, kad UAB

“DF” įkurimui 500000 Lt. Pradžioje įmonėje dirbs 10 žmonių – t.y. jos

savininkai, ir papildomi darbininkai. Geografiniu požiūriu mūsų įmonė

orientuota į Vilniaus miestą. Paslaugų kainos bus nuolat derinamos

atsižvelgiant į konkurentu kainas, nuolatiniams klientams bus suteikiamos

įvairios nuolaidos. Įmonės veiklą ir joje atsiradusias naujoves planuojame

reklamuoti spaudoje, bei reklaminiais bukletais, taipogi internete.

Planuojamas, skirimas reklamai apie 20000 Lt. Būtinai apdrausime firmai

priklausantį turtą, bei įvesime modernią apsaugos sistemą.

2. VERSLO APRAŠYMAS

2.1. BENDRAS SUMANYMO APRAŠYMAS

Lietuvoje jau yra daug firmų teikiančių internetines paslaugas, bet

mūsų tai vistiek neišgasdino. Teigsime vartotojams internetines paslaugas

ir kompiuterinius žaidimus. Pagrindinė mūsų firmos planuojama veikla –

teikti internetines paslaugas vartotojams neturintiems galimybių

internetu naudotis namuose, bei naudotis kavinės paslaugomis. Šalutinė

veikla – turnyrų rengimai ir leisime nuomoti patalpas kompiuterinių žaidimų

renginių organizatoriams. Jiegu mums pavyks įgyvendinti savo užsibrėžtą

tikslą, gavus papildomų lėšų stengsimes išplėsti savo filialus kituose

miestuose.

2.2. VERSLO SFEROS APIBŪDINIMAS

Mūsų UAB “DF” dirbs paslaugų sferoje. Pradžioje dirbsime patys

savininkai ir papildomai samdysime 8 darbuotojus. Pagrindinė mūsų teikiama

paslauga – teikti internetines paslaugas vartotojams negalintiems naudotis

internetu namuose. Beto turnyrų rengimai ir leisime nuomoti patalpas

kompiuterinių žaidimų renginių organizatoriams.

2.3. FIRMOS ISTORIJA ARBA ATSIRADIMAS

Firma UAB “DF” (Digital Future) įkurtą 2002m. gruodžio 31d. Ją įkūrė

:

Robertas Ardinavičius

• Gimęs 1982m. Balandžio 06d. Vilnius.

• 2000m. baigęs “Simono Stanevičiaus” vidurinę mokyklą.

• 2000m. įstojęs į Vilniaus Kolegiją kompiuterinės technikos specialybę.• Ten bandys įgyti kompiuterinės technikos specialybės atestatą.

• Kalbos : Lietuvių, rusų, lenkų, anglų.

• Gerai išmano kompiuterinių tinklų administravimą, turi organizacinių

sugebėjimų.Marius Kirsnys

• Gimęs 1980m. Gruodžio 03d. Vilnius.

• 1999m. baigęs “Židinio” vidurinę mokyklą

• 2000m įstojęs į Vilniaus Kolegiją kompiuterinės technikos specialybę.

• Ten bandys įgyti kompiuterinės technikos specialybės atestatą.

• Kalbos : Lietuvių, rusų, anglų, prancūzų.

• Išmano kompiuterio darbinį interfeisa, bei programavima.

2.4. SUMANYMO UŽDAVINIAI

Kurdami mūsų firmą, pagrindinis uždavinys užsitikrinti savo nuolatinį

pragyvenimo šaltinį, turėti galimybę pastoviai tobulinti savo kompiuterines

žinias bei jas pritaikyti praktikoje. Bandysime palaikyti savo kompiuterinę

technika auksčiausiame techniniame lygyje už jai priimtiną kainą. Taip pat

pastoviai stengsimės gilinti ir tobulinti savo žinias kompiuterių, dizaino,

interneto teikimo. Stengsimes pritraukti kuo daugiau vartotojų rganizuojant

įvairiausiaus turnyrus, bei nuolaidas nariams. Mūsų tikslas tapti vienu iš

didžiausia šio verslo atstovų.

2.5. SUMANYMO UNIKALUMAS

Unikalumas : teiksime internetines paslaugas visą parą ir visomis

savaites dienomis, bet kuriuo paros metu galima bus pasistiprinti

energetiniais gėrimais, ar užsisakyti užkandžių. Naktimis bus taikomos

nuolaidos, kurios padės pritraukti daugiau vartotojų ir ilgesniam laikui.

Jei vartotojas užsisako ilgesniam laiku, jam gali būti taikomos nuolaidos.

Tai bus puiki pramoga tiek vaikams, tiek suagusiams klientams, nes

internetinės galimybės atveria plačius pažinimo vartus. Žaidimų turnyrai

padės privilioti daugiau klientų. Pastoviems klientams suteiksime galimybes

įsigyti klubo nario kortelę, kuri suteiks papildomas nuolaidas.

3. MARKETINGAS

3.1. VERSLO APLINKOS VEIKSNIAI

Politinė teisinė aplinka :

UAB “DF” reglamentuoja šie įstatymai :

• Konkurencijos įstatymas Nr. I-2878 1992 09 15

• Įmonių bankroto įstatymas Nr. I-2880 1992 09 15

• Ūkinių bendrijų įstatymas Nr. I-676 1990 10 16

• Buhalterinės apskaitos pagrindų įstatymas Nr. I-2654 1992 06 18

• Dėl įmonių vardų įregistravimo Nr. 449 1991 10 31

• Sveikatos apsaugos ministerijos įsakymas Nr. 267 1996 05 16Socialinė-kultūrinė aplinka :

Kaip ir kitose šalyse Lietuvoje sparčiai vystosi informacinės

technologijos, labia gausiai padaugėjo kompiuterinės technikos. Visuomenė

siekia informacijos skaitmeniniais kanalais. Internetas – didžiausia

pasaulyje duomenų bazė. Daugumai žmonių tai tampa gyvenimiškas poreikis.

Šioje srityje matoma plati perspektyva, naujovės domina žmones, todėl

didelės galimybės atsiveria šioje srityje.

Technologinė aplinka :

UAB “DF” vadovai, norėdami išsilaikyti rinkoje, bandysime neatsilikti

nuo naujausių
technologinių naujovių, tiek programinėje ir žaidiminėje

srityje. Bandysime naujus kompiuterio įvesties įrenginius (Vairus,

Linksmalazdes ir t.t.). Tai turėtų pritraukti daugiau jaunesnio amžiaus

auditoriją.

Konkurencinė aplinka :

Kompiuterines paslaugas teikiančių įmonių Vilniuje yra tikrai nemažai

ir konkurencija skatina vis mažesnias pajamas, bet mūsų pasirinkta vieta

plėtroti šį verslą, tikėsimės leis mums įsitvirtini rinkoje. Kadangi

dauguma mūsų konkurentų įsikūrę miesto centre. Mūsų pasirinkta vieta leis

atitolti nuo konkuretų.

3.2. RINKOS BŪKLĖ, JOS DYDIS IR TENDENCIJOS

Pagal mūsų gyvenamą vietą, kaip ir daugelis vilniečių, stengsimės

savo firma steigti Vilniaus mieste. Vilniuje gyvena apie 580 tūkstančių

gyventojų. Amžiaus grupės kuri naudosis mūsų paslaugomis yra iki 45 metų.

Kaip žinoma informacijos poreikis dideja jaunimo grupėje, todėl stengsimės

didesnį dėmesį skirti jaunimo poreikiams. Kaip pavyzdžiui mes norime savo

firma steigti tokiame rajone kaip Šnipiškės. Gyventojų skaičius svyruoja

60000 gyventojų, jaunimo grupė sudaro 35 % gyventojų ir iki 45 metų 40 %.

Tikimės, kad mūsų kompiuterinėje firmoje apsilankys per pirmuosius metus

kažkur apie 10 % visų šnipiškių gyventojų, tai apie 6000 žmonių. Taippat

tikimės 0,5 % Vilniaus miesto gyventojų apsilankymo, šio žmonių kiekio

tikimės dėl kompiuterinių žaidymų turnyrų, rengiamų mūsų UAB “DF”.

3.3. KONKURENCIJA RINKOJE

Šiuo metu Vilniuje internetines paslaugas teikiančių firmų yra apstu.

Pavyzdžiui tokios kaip : Undergroud, Base, Erdvė, Volkano, Taškas ir t.t.

Bet kaip žinoma daugelis šių firmų yra susitelkusios vienoje vietoje, todėl

jos tarpusavyje konkuruoja dėl vartotojų tame rajone. Mūsų pasirinktoje

įsteigimo vietoje konkuruojančių firmų nėra, todėl mums tai padės sėkmingai

pradėti verslą ir gauti pirmąsias pajamas, kurios padės įsitvirtiniti šiame

verslo sferoje. Ši rajoninė dominacija leis mums gyvuoti ne vieniarius

metus.

3.4. MARKETINGO TIKSLAI IR STRATEGIJOS

Marketingo tikslai :

• Pelno gavimas.

• Rinkos užkariavimas.

• Maksimalaus vartotojų kiekio pasiekimas.

• Maksimalaus vartotojo norų bei poreikių patenkinimas.

• Maksimalus paslaugų įvairovės pasiekimas.

• Maksimalus teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimasMarketingo strategijos :

Šiuo metu Jūs matote 30% šio straipsnio.
Matomi 1322 žodžiai iš 4386 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.