Verslo planas4
5 (100%) 1 vote

Verslo planas4

Turinys

I. Apibendrinimas 3

II. Verslo aprašymas 4

III. Marketingas 5

3.1 Verslo aplinkos veiksniai 5

3.2. Konkurencija rinkoje 7

3.3. Marketingo tikslai ir strategijos 7

3.4. Rinkos segmentavimas ir tikslinių rinkų parinkimas 8

3.5. Reklama 9

3.6. Kainų nustatymas 9

IV. Gamyba 10

V. Valdymas 13

VI. Kritinė rizika 15

VII. Finansai 16

7.1. Pelno ataskaita 16

7.2 Nenuostolingumo lūžio taškas 17

Literatura 18

I. Apibendrinimas

 Įmonės pavadinimas ir statusas: TŪB “Milda”.

 Adresas: Vilnius, Vydūno g. 25. Tel.: 79 83 76 tel./faks.: 79 83 77.

 Veiklos sritis: plaukų kirpimas.

 Teikiamos paslaugos: galvos plovimas; plaukų kirpimas; modelinis plaukų kirpimas; plaukų sušukavimas; cheminis plaukų sušukavimas; šukuosenos parinkimas kompiuteriu; plaukų dažymas; ūsų ir barzdos kirpimas; manikiūras.

 Pagrindiniai tikslai: gauti maksimalų pelną ir įsitvirtinti rinkoje.

 Pagrindiniai konkurentai: IĮ “Gabija” ir TŪB “Pilaitė”.

 Verslo finansų šaltiniai: įstatinis kapitalas 60000 Lt.

 Įmonės personalas: Direktorius, vadybininkas, buhalterė, kirpėjos (2), kirpėjos-manikiūrininkės (2), valytojos (2).

 Visos išlaidos per 1 veiklos metus: 104240 Lt.

 Bendrasis įmonės veiklos pelnas per 1 veiklos metus: 100960 Lt.

 Grynasis įmonės pelnas per 1 veiklos metus: 76729,6 Lt.

II. Verslo aprašymas

Kiekvienas žmogus 1 ar 2 kartus per mėnesį apsilanko kirpykloje. Plaukų kirpimas yra paslauga kurią noriai perka daugelis žmonių. Todėl mes nutarėme įsteigti TŪB “Milda”, kuri nuo kitų, panašias paslaugas teikiančių, firmų skirsis savo paslaugų pigumu, įvairumu, aptarnavimo kokybe.

Nors šiuo metu yra daug įmonių kurios teikia analogiškas, taip pat nebrangias paslaugas, dauguma jų, savo aptarnavimo kokybe ir paslaugų įvairumu, negalės lygintis su mūsų TŪB. Todėl mes esame tvirtai įsitikinę, kad ši idėja, ją įgyvendinus, bus pelninga, pritrauks daug klientų, o tuo naudodamiesi mes sparčiai plėsime savo tinklą siekdami užkariauti didžiąją rinkos dalį ir žmonių pasitikėjimą.

Mes ruošiamės priimti gana jauną, bet jau patirties turintį profesionalų personalą, kuris pasižymės nepriekaištingu aptarnavimu. Taip pat mes ruošiamės darbui naudoti naujausią įrangą ir kosmetikos priemones. TŪB “Milda” savo veiklos pradžioje planuoja teikti tokias paslaugas (kurios kaip galima greičiau bus gerinamos ir be abejo įvairinamos):Vyrams:

• galvos plovimas;

• plaukų kirpimas;

• modelinis plaukų kirpimas;

• plaukų sušukavimas;

• cheminis plaukų sušukavimas;

• šukuosenos parinkimas kompiuteriu;

• plaukų dažymas;

• ūsų ir barzdos kirpimas.

Moterims:

• galvos plovimas;

• plaukų kirpimas;

• modelinis plaukų kirpimas;

• plaukų sušukavimas;

• cheminis plaukų sušukavimas;

• šukuosenos parinkimas kompiuteriu;

• plaukų dažymas;

• antakių ir blakstienų dažymas.

Steigiamos TŪB “Milda” tikslas tapti autoritetinga įmone teikiančia plaukų kirpimo paslaugas, sparčiai plėsti savo kirpyklų tinklą, gerinti paslaugų kokybę ir mažinti kainas.

Kad pradėti šį verslą mes ruošiamės investuoti 60000 Lt, t.y., po 30000 Lt.

III. Marketingas

3.1 Verslo aplinkos veiksniai

Teisinė aplinka.

Įstatymai:

• Ūkinių bendrijų įstatymas Nr. 9-676, 1990 10 16.

• Įmonių bankroto įstatymas Nr. I-2880, 1992 09 15.

• Konkurencijos įstatymas Nr. I-2878, 1992 09 15.

• LR fizinių asmenų pelno mokesčio įstatymas. Pelno mokestis ūkinėms bendrijoms yra sumažintas iki 24% nuo apmokestinamojo pelno.

• Buhalterinės apskaitos pagrindų įstatymas Nr. I-2654, 1992 06 18.

• Mažųjų įmonių įstatymas Nr. I-2125, 1991 12 20.

• Prekių ir paslaugų ženklų įstatymas Nr. I-173, 1993 06 03.

Nutarimai:

• Sveikatos apsaugos ministerijos įsakymas Nr. 267, 1996 05 16.

• Dėl patentų išdavimo tvarkos Nr. 1398, 1995 10 30.

• Dėl įmonės vardų įregistravimo Nr. 449, 1991 10 31.



Konkurencinė aplinka.

Lietuvoje yra daug kirpimo paslaugas teikiančių įmonių, tačiau mus domina įmonės esančios Pilaitės mikrorajone, kuriame yra tik keletas kirpyklų, kurios nepasižymi geru aptarnavimu, techninėmis galimybėmis. Tad mūsų konkurentai bus IĮ “Gabija” ir TŪB “Pilaitė”. Kadangi “Pilaitėje“ gyvena žmonės kurių gyvenimo lygis yra didesnis negu kituose mikrorajonuose gyvenančių žmonių, todėl jie renkasi prabangesnes įmones savo norų tenkinimui. Ir kadangi Pilaitės mikrorajone nėra prestižiškų kirpyklų, todėl mes matome dideles perspektyvas įsitvirtinti šioje rinkoje.

Socialinė ir kultūrinė aplinka.

Socialinę-kultūrinę aplinką pirmiausiai apibūdina demografiniai rodikliai. Įmonei tai labai svarbūs rodikliai, o ypač svarbi jų dinamika. Pavyzdžiui, dėl gyventojų skaičiaus pasikeitimo tam tikroje gyvenamojoje vietovėje rinka gali plėstis arba siaurėti. Pilaitės mikrorajonas sparčiai auga ir todėl atsiranda didesnis vartotojų skaičius, kuris yra ypač svarbus mūsų verslui.

Šiuo metu Jūs matote 31% šio straipsnio.
Matomi 654 žodžiai iš 2139 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.