Internetas kaip reklamos priemonė
5 (100%) 1 vote

Internetas kaip reklamos priemonė

Turinys

ĮVADAS 3

1 Kaimo turizmo įmonė – „Fazenda“ 41.1 STEIGIMAS 4

1.2 “FAZENDOS” APRAŠYMAS (prekė) 4

1.3 KAINA 6

1.4 PASKIRSTYMAS 7

1.5 RĖMIMAS 7

2 Internetas – tiesioginio marketingo kanalas 8

2.1 Internetinės reklamos rūšis – reklaminė nuoroda laiškuose 11

2.2 Įmonės tinklalapio kūrimas 12

2.3 REKLAMOS PRINCIPAI 12

2.4 Reklamos internete formos ir standartai 12

2.4.1 Reklaminiai skydeliai (baneriai) 12

2.4.2 Išsiplečiantys skydeliai (Expand billboard) 13

2.4.3 Iššokantys langai (Popunder) 13

2.4.4 Animuotos užsklandos (Floating ad) 13

2.4.5 Iššokantys langai (Brandmark) 13

2.4.6 Reklaminiai puslapiai (Poltergeist) 13

2.4.7 Kiti nustatymai 14

3 Pritaikymas 15

IŠVADOS 17

Literatūros sąrašas 18

ĮVADAS

Internetas – vienas naujausių technologinių atradimų, kuris labai

pakeitė mūsų, viso pasaulio gyvenimą visose kryptyse. Tai ne yra ne tik

informacijos lobynas, bet ir laisvalaikio praleidimo priemonė, patogiausia

komunikacijos priemonė bei pinigų srautų plukdymo įrankis. Didelis kiekis

žmonių jau naudojasi internetu ir tas skaičius nuolat auga. Kadangi

internetas suteikia daug galimybių žmogui, todėl ir reklama lengvai surado

nišą čia. Būtent todėl mūsų steigiamos kaimo turizmo įmonės rėmimo priemonė

yra internetas.

Kaimo sodybas praeitais metais aplankė 160tūkst., šiais metais

tikimasi, kad šis skaičius išaugs iki 200tūkst. Kaip matome ši sritis auga

labai sparčiai. Tačiau nepaisant tokio spartaus augimo, trūksta

specializuotų kaimo sodybų. Tokių kaip – ekologiška kaimo sodyba. Įkurti

tokią sodybą neužtenka, nes šiuolaikinėje visuomenėje daugelis gerų

projektų lieka nepastebėti, todėl reikia labai didelį dėmesį skirti tokios

sodybos rėmimui. Todėl iškyla klausimas kaip tai daryti. Kadangi gyvename

technologijų amžiuje, tai pasirinkome rėmimo sritį – interneto sferą. Taigi

mūsų tyrimo objektas – internetas, kaip reklamos priemonė. Tyrimo tikslas –

išsiaiškinti ar atsiperka, ar yra efektyvu pasirinkti internetą, kaip

reklamos priemonę, reklamuojant tokią specifinę sritį – kaip kaimo sodybą.

Kad tai yra specifinė sritis, pasako tas faktas, kad kaimo turizmo

teikiamos paslaugos yra neapčiuopiamos ir nematerialaus pobūdžio, todėl jos

negalima išbandyti prieš ją įsigyjant, todėl reklamuodami kaimo sodybą

internete, mes siekiame, kad žmonės iš anksto sužinotų apie mus ir įvertinę

mūsų teikiamas paslaugas, pasitikėtų mūsų kvalifikacija ir pasirinktų mus.

1. Kaimo turizmo įmonė – „Fazenda“

1 STEIGIMASEkologija įgauna vis didesnį mastą ne tik ūkininkavimo, bet ir poilsio

organizavimo srityje. Todėl mes nusprendėme steigti ekologišką poilsio

sodybą kaime. Ją pavadinome “Fazendos” vardu. Ši sodyba yra visai netoli

Kauno – tik 16 km nuo centro, važiuojant senuoju Kėdainių keliu.

Pagal Turizmo įstatymo 14 straipsnį kaimo turizmo sodyba gali būti

steigiama kaimo gyvenamojoje vietoje ar mieste, kur gyventojų ne daugiau

nei 3000. Šį kriterijų mūsų sodyba atitiko, nes Ąžuolyno kaime tėra tik

keli vienkiemiai, išsimėtę kelių šimtų metrų spinduliu.

Pagal Ūkininko ūkio įstatymą tam tikra tvarka buvo įregistruotas Ūkininko

ūkis. Tokiu atveju mes gavome teisę, nesteigiant įmonės, steigti kaimo

turizmo sodybą, nes kaimo turizmo paslaugos yra su žemės ūkiu susijusi

veikla. Taip pat mes įgavome teisę į įstatymų nustatytas lengvatas. Mes

įgavome teisę pasinaudoti nacionalinėmis biudžeto lėšomis ir iš ES

specialiųjų bei paramos fondų skiriama parama, kurią galime panaudoti miško

apželdinimui ir priežiūrai, vandens telkiniams tvarkyti, kaimo vietovių

keliams ir elektros linijoms tiesti, kultūros paveldui išsaugoti bei

aplinkosaugos priemonėms įgyvendinti. Taip pat mums pagal Žemės ūkio

ministerijos nustatytą tvarką yra kompensuojama dalis palūkanų už banko

paskolas. Daug galimybių pasinaudoti valstybės teikiama pagalba mes

sužinojome iš Žemės ūkio ir kaimo plėtros įstatymo. Taigi mūsų kaimo

turizmo sodybos steigimą paskatino ir valstybės teigiama pagalba bei ES

įvairių fondų skiriama parama.

Turistinei kaimo sodybai “Fazenda” priklauso 1,6 ha sklypas, kuriame yra

gyvenamasis namas, ūkiniai pastatai ir kiti statiniai, kiemo įrenginiai,

reikalingi turistų poilsiui, higienai, sportui, taip pat šios žemės sklypo

priklausiniai: miškas; daugiamečiai sodiniai – obelys, kriaušės, trešnės ir

kt.; vandens telkinys, melioracijos ir inžinieriniai įrenginiai. Visi šie

objektai buvo įregistruoti kaimo sodybos savininko vardu Nekilnojamojo

turto registre ne kaip atskiras, bet kaip vientisas nekilnojamasis turtas.

Rengiant esamų pastatų pritaikymą kaimo turizmo sodybai įrengti nereikėjo

keisti pagrindinės tikslinės žemės naudojimo paskirties. Mums užteko tų

pačių detaliųjų planų, parengtų anksčiau. Taigi įsteigti
kaimo turistinę

sodybą nebuvo labai sudėtinga. Kur kas buvo sunkiau ją įrengti…

…nes įrengti ekologiško tipo turistinę kaimo sodybą yra daug visokių

reikalavimų.

Norint gauti ekologišką ūkį, patvirtinantį reikalavimą, reikėjo kreiptis

į viešąją įstaigą “Ekoagros”. Kuri ir įvertino, kad mūsų kuriama ekologiška

kaimo turizmo sodybos ūkyje auginama produkcija atitinka ekologinės

žemdirbystės reikalavimus.

2 “FAZENDOS” APRAŠYMAS (prekė)

Marketingo požiūriu, kiekviena prekė apibūdinama kaip mainų objektas,

turintis tam tikras vartojamąsias savybes, siūlomas rinkai ir skirtas

naudojimui. Poilsio mūsų kaimo turistinėje sodyboje “prekė” yra poilsio

paslaugų visuma, skirta atvykstančių į kaimą poilsiautojų rekreacijai, t.y.

poilsiui, fizinių, dvasinių ir kūrybinių jėgų atgavimui. Rekreacijos

procesas pagrįstas teigiamomis emocijomis, malonumais ir įspūdžiais.

Poilsio kaime paslaugų vartojamosios savybės išreiškiamos funkcinėmis

savybėmis. Poilsiautojas, pirkdamas kaimo turizmo paslaugas, turi gauti

didžiulį pasitenkinimą. Skirtingai nuo kitų paslaugų sferos prekių,

teigiamoms atvykusio į kaimą poilsiautojo emocijoms kurti yra pateikiama ne

viena kokia nors paslauga, kaip pvz., nakvynė, maitinimas ar kt., bet visa

eilė tarpusavyje susijusių paslaugų. Poilsio kaime veikloje pagrindinis

dėmesys skiriamas poilsiautojų apgyvendinimui kaimo sodybose, kuriose

vyrauja pasyvaus poilsio formos. Taigi poilsiui kaime yra siūlomas visas

paslaugų paketas.

Visų pirma mūsų turistinėje sodyboje ypatingas dėmesys yra skiriamas

ekologijai. Mes nenaudojame kenksmigų medžiagų. Pavyzdžiui sodybos

reklaminį bukletą išleidome, nenaudodami chloro. Suteikiame svečiui

informaciją apie tai, kaip atvažiuoti iki mūsų viešuoju transportu,

nenaudojant savo transporto, kad būtų teršiama, kuo mažiau aplinka.

Ekologijos atmosfera slypi net tokiuose dalykuose, kaip nuolaidos

suteikimas tiems, kurie pas mus atvyko dviračiais (gi nuo pačio Kauno mūsų

sodyba įsikūrusi vos per 5-10km). Savo svečiams pateikiama tokią

informaciją, kaip:

• kur galima nusipirkti ekologiškų produktų (juos parduodame ne tik

mes, bet ir aplinkinių kaimų žmonės);

• kokie renginiai vyksta regione (Vandžiogalos miestelio šventė…);

• kokie žvėrys gyvena šiame regione ir kokie augalai auga. Tam

tikslui yra įrengti keli informaciniai stendai, taip pat turime

knygų, susijusių su šia tema;

• kaip rūšiuoti šiukšles (tam yra įrengtos specialios dėžės)…

Kambariai taip pat buvo įrengti laikantis ekologijos. Užuolaidos,

patalynė yra iš natūralių ir chemiškai neapdorotų žaliavų, name pakeista

apdaila, nenaudojant jokių sintetinių, plastmasinių medžiagų grindims.

Baldai parinkti tik iš medienos ir pinti iš vytelių, taip pat kilimai iš

natūralių medžiagų. Staltiesės ant stalų užtiestos tokios, kurios

pagamintos tik iš natūralaus pluošto, kambariuose įrengtos medinės drabužių

pakabos, dažant naudoti aplinkai nekenksmingi dažai. Taigi viskas įrengta

taip, kaip gyveno senovėje žmonės, be jokių kenksmingų dalykų –

ekologiškai.

Kieme įrengta vaikams žaidimo aikštelė, kur visi įrengimai iš medienos –

ąžuolo ir alksnio. Taip pat yra įrengti inkilai paukščiams – varnėnams.

Didžiausia naujovė, kurią žadam pasiūlyti ateinančiam pavasariui – tai

pažinimo takelis (pora informacinių stendų jau įrengta). Šiame take bus

galima sužinoti, kokie gyvūnai gyvena aplinkiniame miške ir laukuose, kokie

augalai auga, kada žydi ir t.t.

Didelį dėmesį skiriame maitinimo kokybei. Bet kokį patiekalą ruošiame tik

pagal pilnaverčio maitinimo reikalavimus iš “Ekoagros” sertifikuotų

ekologiškų maisto produktų. Pagaminam tokį valgį, naudojant viską, kas

reikalinga organizmui. Produktų, kurių neturim užsiauginę, perkame

ekologiško maisto parduotuvėse. Tai žolelių arbata, sausi pusryčiai,

javainiai ir kt.. Iš šalia esančio kaimyno, kuris laiko bites, galima

nusipirkti medaus bet kokiu metų laiku. Taip pat prie įprastų sausainių,

dažnai savo svečiams pasiūlome kepinių iš ekologiškų grūdinių kultūrų.

Didelį dėmesį skiriame tam kad ekologiškas maistas nebūtų nuobodus ir

įvairus – stengiamės, kad namuose būtų mažiausiai penkių skirtingų namuose

pagamintų ekologiškų maisto produktų.

Didelį dėmesį skiriame šiukšlių rūšiavimui ir aplinkai nekenksmingų

produktų naudojimui. Kaip minėjome – yra pastatytos skirtingos dėžės

šiukšlėms rūšiuoti. Stengėmės padaryti taip, kad tai būtų nesudėtinga ir

prieinama svečiams – pažymėjome dėžes pagal paskirtį ir pakabinome

informacinį plakatą, kaip rūšiuoti. Taip pat nenaudojame jokių aerozolių ir

dezodorantų (pvz., tualete nenaudojama jokių aromatinių medžiagų),

naudojame tik aplinkai nekenksmingus įpakavimus ir t.t.

Ypatingą dėmesį skiriame taupiam energijos ir vandens naudojimui. Vonioj

ir virtuvėje yra
įrengti maišytuvai su vandens taupymo klavišais, dušas su

pratekėjimo ribotuvu, yra nustatytas vandens lygis maišytuve. Naudojame

energijos taupymo lemputes esant pastoviam apšvietimui, turime įsirengę

nendrių-meldų – vandens valymo įrenginį.

Tai tiek ekologijos mūsų sodyboje. Gana nemažai, nes norim kad mūsų

sodyba atitiktų visus ekologijai keliamus reikalavimus ir žmogus atvažiavęs

pailsėti, kuris vertina ekologišką gyvenimo būdą, tai pastebėtų ir liktų

suprastas.

Be ekologijos didelis dėmesys sodyboje yra skiriamas pramogoms.

Turistams siūlome ir tokias, kurių organizavimui ypatingai nereikia

ruoštis ir tokias, kurioms reikia pasiruošti iš anksto. Iš pirmųjų tai būtų

pasivaikščiojimai po apylinkių kaimus, mišką. Dėl antrųjų pramogų esame

nemažai paruošę poilsiautojams.

Patiems mažiausiems sodybos lankytojams esame įrengę smėlio dėžę, vaikų

žaidimo aikštelę, vaikai gali pasidžiaugti naminiais gyvūnais ir

paukščiais. Taip pat turime paprastą įrangą gimnastikos pratyboms. Yra

sporto aikštelė, kur galima žaisti tinklinį, krepšinį ir kitus lauko

žaidimus, visą inventorių, reikalingą šiems žaidimams, pasiūlome nemokamai.

Už tam tikra mokestį išnuomojam dviračius, riedučius, meškeres.

Taip pat esame įrengę svečiu malonumui pirtį ir vandens baseiną, kuris

naudojamas vandens žaidimams, sportui.

Svečių nuotaikai palaikyti lietingu oru, turime įrengę nedidelę

bibliotekėlę, yra laikraščių ir įvairų stalo žaidimą.

Poilsiautojui pageidaujant, galime surengti pažintinę kelionę po vietos

apylinkes, papasakoti apie gamtovaizdžio įdomybes, supažindinti su

istoriniais – kultūriniais paminklais, t.y. pabūti kelionės organizatoriumi

ir gidu.

Tai tiek pramogų mūsų ekologiškoje turizmo sodyboje “Fazenda”.

3 KAINA

Poilsio kaime verslo specifiškumą sąlygoja pasiūlos ir paklausos

ypatumai. Todėl nustatant kainą mes būtinai atsižvelgiam į tai, kad poilsio

kaime pasiūla yra reliatyviai fiksuota. Turizmo ištekliai ir infrastruktūra

negali taip greitai keistis, kaip to gali norėti turistas. Šių paslaugų

(pvz., sodybos) negalima perkelti laike ir erdvėje, todėl jų pasiūla

neelastinga. Kaimo sodybas praeitais metais aplankė 160tūkst., šiais metais

tikimasi, kad šis skaičius išaugs iki 200tūkst. žmonių. Kaip matyti iš šių

skaičių turistų tikrai netrūksta. Mūsų sodyboje situacija irgi panaši. Iki

švenčių likus jau porai savaičių, pas mumis viskas jau būna užsakyta. Taigi

konkurencija vyksta ne tarp paslaugos teikėjų, bet tarp poilsiautojų. Taip

yra dėl to, kad kaimo turizmo verslas Lietuvoje dar tik įsibėgėja. Dėl

didelės konkurencijos nebuvimo tarp paslaugos teikėjų, galima nemažinti

kainos. Šis veiksnys turi didelę reikšmę nustatant kainą.

Poilsio kaime paslaugų paklausa ypatingai elastinga lygio, kainų,

reklamos atžvilgiu, tačiau labai priklauso ir nuo politinių bei socialinių

sąlygų. Be to, ji priklauso ne tik nuo objektyvių veiksnių (kainos), bet ir

nuo subjektyvių veiksnių, tokių kaip vartotojo skoniai, pomėgiai, mada.

Poilsis kaime – sezoninis verslas, daugelis poilsio paslaugų yra būdingos

vasaros sezonui. Nedidelė dalis sodybų šeimininkų priima poilsiautojus

visus metus, tam tarpe ir mūsų “Fazenda” teikia apgyvendinimo ir kitas

paslaugas ištisus metus. Tačiau vasarą sodybos kambarių užimtumas būna

žymiai didesnis, todėl vasara yra tas metas, kai dėl poilsiautojų

antplūdžio mes pakeliam kainas, norėdami kompensuoti dėl kartais

nuostolingų žiemos mėnesių. Kita vertus ir žiemą, ypač prieš šventes, mūsų

kambariai būna užsakyti jau kelioms savaitėms į priekį.

Dėl šių įvairių veiksnių, kaip matyti, mūsų turistinės sodybos (kaip beje

ir viso kaimo turizmo verslo) kainos nustatymas yra orientuotas ne į

kaštus, o į paklausą. Kaštai yra tik apribojantis veiksnys, rodantis, ar

įmonė gaus planuojamąjį pelną, jei mes nustatome paklausos lygį

atitinkančią kainą.

Sodyboje „Fazendoje“ siūlome ir kiekybines nuolaidas. Apsistojus antrą

Šiuo metu Jūs matote 30% šio straipsnio.
Matomi 2026 žodžiai iš 6728 žodžių.
Peržiūrėkite iki 100 straipsnių per 24 val. Pasirinkite apmokėjimo būdą:
El. bankininkyste - 1,45 Eur.
Įveskite savo el. paštą (juo išsiųsime atrakinimo kodą) ir spauskite Tęsti.
SMS žinute - 2,90 Eur.
Siųskite sms numeriu 1337 su tekstu INFO MEDIA ir įveskite gautą atrakinimo kodą.
Turite atrakinimo kodą?
Po mokėjimo iškart gausite atrakinimo kodą, kurį įveskite į laukelį žemiau:
Kodas suteikia galimybę atrakinti iki 100 straispnių svetainėje ir galioja 24 val.